meet and audition

12 1 0
                                    

tessa's pov

ik en eva zijn net aangekomen in the bands houses het is er echt super cool. als we naar beneden gaan zien we kim zitten met twee jongens ik moet lachen en zeg tegen eva "nu al een nieuwe lover erg hé" "ja twee zelfs" lacht eva terug. we lopen de woonkamer in kim zit met de rug naar ons toe en ik laat haar schrikken een klein gilletje van kim en de jongens moeten lachen "hey kimmie" zegt eva "hoe is ie" "goed naja ...." antwoord kim onzeker "wat is er" zegt eva meteen geschrokken "oh niks alleen beetje gevochten" antwoord kim "WAT?" roept eva "gewoon een beetje gevochten?" reageer ik waar haalt ze dat nou vandaag met wie en waarom? "chill" een van de jongens hij heeft zwart haar en een getinte huid "we zijn oke" en kim vertelt het hele verhaal. we komen erachter dat de getinte jongen mark heet en de jongen met het bruine haar in een kuifje rafael.

kim's pov

wat kunnen mijn vriendinnen weer lekker bezorgd zijn. op een goede manier dan. ze komen naast me zitten "maare hoe heet jullie band eigenlijk?" vraagt rafael nieuwsgierig "eeeh wat was het ook al weer?" vraagt tessa "bwn" antwoord ik met een lachende stem "laat me raden" zegt mark "band without name, origineel  "ja" zegt eva "de beste naam ever en jullie" "eeh ja we zijn niet echt een band" zegt rafael "maar eeeh wij heten 'the bounce brothers'" mark krijgt de slappe lach "haha dat verzin je te plekke raf, we hebben helemaal geen naam" "nu wel zegt rafael trots

rafael's pov

haha mark vind kim leuk sowieso hij probeerd indruk te maken "maare welk nummer spelen jullie" vraagt tessa nieuwsgierig "thank you van mkto" antwoord mark "echt? wie rapt dan?" vraagt kim "ik" antwoord ik droog "instrumenten?' vraagt eva "ja hebben we wel maar doen ik niet alleen mark speelt gitaar morgen" zeg ik "ja maar jij speelt wel heel goed drum hoor" zegt mark om de aandacht op mij te zetten "oke oke ik speel drum en jullie?" "ik speel keyboard, tezz speelt elektrische gitaar en marieke gitaar" antwoord eva man zij is knap oke ik geef toe ze is mijn type maar ik ken haar nog niet goed genoeg zeg ik tegen mezelf.

mark's pov

maar ik ken kim echt ergens van ik blijf eraan denken maar waarvan weetje niet zo zeuren vraag het gewoon "maar kim ik ken jouw ergens van ik heb je eerder gezien maar k weet niet waar" "haha ik jouw ook ben jij wel eens in de ronde venen geweest" vraagt ze "ja ik was logeren bij een vriend hoezo" vraag ik "nou laat me raden je vriend sliep om 10 uur nog en jij dacht laten we eens sportief doen je liet een briefje achter en ging joggen toen kwam je een zingend meisje met hond tegen je zei : mooie stem heb je moet je iets mee doen ze antwoorden verlegen thanks en liep verder" zegt kim ineens "wow jij hebt een goed geheugen" zeg ik verbaast "het was deze week dooie" "haha wow mark goed geheugen heb jij" zegt rafael tegen mij en ik zeg "laat mij ook ff dom zijn" eva en tessa liggen in een deuk naast kim ach laat maar gaan.  op dat moment komt efeline binnen en zegt dat we moeten helpen met eten want het is zes uur.

kim's pov

ik word wakker in een kamer die ik niet ken er gaat van alles door me heen dan realiseer ik het me the battle of the bands vandaag moeten we optreden snel pak ik simpele kleren en stap onder de douch kleed me snel aan en ren naar beneden serieus er is helemaal niemand. lekker is dat ik dacht dat ik laat was ik dek maar alvast de tafel. later verschijnt eva met een verward hoofd niet aangekleed en met haar haren door de war "doe maar alsof je thuis bent" zeg ik en moet lachen "ha ha" zegt eva "ik ben niet zo snel als jij hoor' "kidding" zeg ik terug "ik maak de rest wel wakker, wacht met eten he" "jahaa" roept eva me na maar ik hoor dat ze een broodje pakt en op de bank gaat zitten.

tessa's pov

het is 2 uur smiddags en over een half uur hebben we auditie ik ben stik zenuwachtig hé een sms'je * he lieverd hoe gaat het niet te zenuwachtig maken he je kan het je bent de beste xx je teddybeer* ik moet lachen en zeg hardop "ooooh die lukas" ik wil terug smsen als kim zegt "komop tezz ff mobieltje weg we doen het nummer nog een keer" "kom op kim 1 sms'je?" "oke oke" "dankje mama" antwoord ik en we moeten alledrie lachen.

eva's pov

oke nou gaat tie helemaal goed "BWN MAG HET PODIUM OP KOMEN" schalt er door de ruimte we kijken elkaar aan en staan te gelijk op als we het podium oplopen pakken we onze instrumenten maar tegelijk kijken vol verbazing om ons heen wat een grote zaal en wat een mooi podium. de hele zaal is leeg alleen voorin niet daar zitten drie mensen 1 vrouw en 2 mannen op de naambordjes staat : willem, tanja en andre. dat is de jury "hallo" zegt tanja "wat gaan jullie spelen?" vraagt ze kim antwoord "little things van one direction" "oke begin maar" zegt andre ik moet inzetten met het keyboard dan komen tessa en kim erbij oke nu moet ik ook starten met zingen gewoon rustig blijven ogen dicht en "your hand fits in mine like made just for me what bear is in mine it was ment to be"

kim's pov

dat ging goed nu wachten en kijken wat ze van ons vinden. we mogen in de zaal achter de jury gaan zitten. want wij waren de eerste. andre pakt zijn microfoon en zegt "the bounce brothers mogen op komen" he dat zijn mark en rafael leuk horen we ze eindelijk zingen "welk nummer doen jullie" "thank you van mkto" zegt mark "oke succes" rafael zet in "yo this one right here is for all the drop-out-of schoolers the future cougars the many jane abusers the one that choose to be losers" ze zingen/rappen geweldig vooral mark trekt me aandacht maar dat mag niet van mezelf. ze komen het podium af en gaan naast ons zitten en samen wachten we op de uitslag.

all togheterWhere stories live. Discover now