the start of bwn

14 1 0
                                    

eva's pov

aah ik vind dit zo gaaf ik moet snel tessa bellen "he tessa" " he eef hoesy?" "heel gooeeed maar nog beter als je ja zegt" "wat?" "oh ja natuurlijk kim heeft zich opgegeven voor botb en heeft mij meegevraagt en gevraagd of ik jouw wilde vragen of jij ook meeging" "als echt meedoen?"" "ja duh" "ik weet niet of ik dat kan, ik kan helemaal niet zingen" "natuurlijk kun je dat je kan harstikke goed zingen!!!" "haha ja vast" "ja en nog elektrische gitaar ook pleeeaas doe mee"

tessa's pov

oke ik vind het harstikke cool maar ik vind het heel eng "pleeaas" zegt eva nog een keer. oke voor hun "oke ik ben in de game""JAAAAAAAAAAHHH" "ik ben nu echt super blij thanks ik ga me gelijk opgeven maar nu ga ik xxxxxx" "xxxxxx bye" dit is echt awesome met me 2 beste vriendinnen meedoen aan botb "WOOOOEW DREAAMS COMMMEE TRUEEUEEEEEEEE

kim's pov

dit is echt cool eva en tessa doen ook mee kan het nog beter. ja het zou leuk zijn als we snel antwoord kregen maar ja. he sms'je * hey eva is bij mij kunnen we naar jouw komen? xxx tezzz*  ja leuk ff terug sms'en *ja leuk neem je gitaar mee ik heb een piano voor eva xx kim* nu kunnen we echt aan de slag. 15 min. later staan ze voor de deur " he girls hoesyy" "wat denk je harstikken goed" zeggen ze in koor we moeten alle drie lachen "wat drinken"?" "ja lekker" met drie glazen drinken en een gitaar lopen we naar boven. "me ouders zijn er niet dus maakt niet uit hoe hard we zingen"

eva's pov

ooh de trillingen gaan door me lijf zo spannend ja we hebben vaker samen gespeeld maar niet voor zoiets groots. awesome een echte yamaha ik hou van dat merk "he kim mag ik daarop spelen?" "nee ik ga daar op spelen" "haha er zit een heel klein beetje sarcasme in je mondhoek" "ja ja meiden ik snap het al ik ben de enige op keyboard" en ik loop ernaar toe "wat gaan we eigenlijk spelen?" vraag ik. kim en tessa antwoorden tegelijk "one direction duh" "ja helemaal mee eens" zeg ik. "he kim" zegt tessa "nieuwe posters" "ja vind je ze cool" "h one direction staat erop" antwoord ik meteen.

tessa's pov

"zullen we little things doen die kan ik heel goed" "ja vind ik goed" zegt kim "eva jij ook mee eens "sure" ik wil aftellen als de bel gaat "wie kan dat nu weer zijn" zegt kim geërgerd ze rent naar beneden. ik en eva luisteren wat er gebeurt, dan horen we ineens een gil tis de gil van kim we rennen ook naar beneden "WAT IS ER" roepen we allebij geschrokken. dan zien wij het ook het is die man uit de reclame van botb "hallo" zegt de man heel droog "ik ben de manager van botb en ik kwam jullie het goede nieuws geven dat jullie door zijn, als band toch." we kunnen allemaal niks zeggen het is allemaal ineens zo dichtbij best wel eng "haha jullie kunnen geen woord uitbrengen maare hoe heet jullie band?" we kijken elkaar aan "eeeeh" zeg ik "ik heb... " kim onderbreekt me "een band genaamd bwn" zegt ze plechtig. ik en eva schieten allebij in de lach "wat betekent dat?" vraagt de man met een gezicht van okeeey "band without name. origineel he" nu moet de man ook lachen.

kim's pov

dit gaat heel snel er staat een man voor de deur en ineens hebben we een naam ik lach maar er gaat van alles door mijn hoofd: waar gaan we heen? wat is het precies? dat hebben we helemaal niet uitgezocht. dan begint de man te praten "maar nu even serieus morgen vertrekken jullie naar the bands houses neem alles mee want je krijgt een eigen kamer voor een lange tijd, het word je thuis. overmorgen doen jullie een optreden voor de jury om te laten zien wat jullie in huis hebben, en als jullie hier even willen tekenen, dan weet iedereen dat ik al bij jullie ben geweest" de helft gaat langs me heen het is zo cool maar ook spannend een ander thuis. wat moet ik allemaal meenemen. eva en tessa hebben getekend nu ik nog ach waarom niet ik heb me opgegeven nu niet terug trekken het is cool onthoud dat geniet!! ik zet me handtekkening. de man bedankt ons en loop weg en zodra hij uit het zicht is gaan we allemaal gillen.

all togheterWhere stories live. Discover now