eva's pov
nu kan het helemaal niet meer stuk. lukas is bij tessa en wij hebben de jongens niemand is alleen, wat wat dacht ik nou nee ik vind ze niet leuk ze zijn gewoon vrienden, denk ik. oooh ik word soms zo gek van mezelf. ineens begint raf te praten "zo eva je zit wel heel erg in de film he? haha" "wat nee hoor" zeg ik snel niet zo slim "oooh waar dacht je dan aan??" oohnee he typish kim kan ik weer wat verzinnen ik begin te blozen "eeeh niks hoor" zeg ik tezz en kim kijken me aan en zien dat ik lieg en mike, lukas en raf moeten lachen, ik lach ook maar mee ben ik daar van af. he nu zit kim naar mark te staren mmh verdacht ik ga haar straks wel ff ondervragen.
mike's pov
eva denkt echt dat wij haar geloven he ik kijk om me heen he kim kijk me aan haha ze schrikt dat ik merk dat ik naar der kijk er valt een haar voor der ogen zo verstrooit maar toch zo perfect "muziek ??" vraagt kim "waarom niet" zegt lukas met een gezicht van alweer "he dan had je hier niet moeten komen" zegt tezz en ze pookt hem "ik kom hier alleen voor jouw schatje" en hij geeft haar een kus "jij moet je ook ff inhouden lukas haha" we lachen allemaal "zet maar muziek op kimmie" zegt eva "hehe iemand die het met me eens is" en ze loopt lachen weg om haar mobiel te pakken. ik kijk haar na. de andere zien het oooeeps "oooh mikie is verlieefd" zegt tessa plagerig eva en raf lachen mee. ik begin te blosen en zeg dat het niet waar is maar ze weten wel beter.
tessa's pov
"we kunnen wel wat regelen" gaar eva verder "als je het wacht!!" zegt mike iets te hard "als wie wat waagt?" kim komt vragend de trap aflopen, mike word nu helemaal rood en begint te stamelen. ik zal hem wel redden "hij is gwn bang voor mij en mijn elastiekje" zeg ik. ik zie mike me dankbaar aankijken weer een leven gered denk ik maar hij is nog niet van me af.
marieke's pov
ik vind het wel schattig dat hij gaat blosen en eva knipoogt naar me ooohnee denk ik niet nog iemand die ik leuk vind ik heb al genoeg aan me hoofd met sven hij is gewoon zo knap en lief ach even niet over nadenken. ik zet muziek op 'drie keer raden welk nummer?" vraag ik aan de rest "ohnee he niet weer one direction" zucht raf en eva slaat hem op zijn arm "tuurlijk one direction" verbeterd ze hem. en ik zet one way or another op