second fight?

6 1 0
                                    

eva's pov

"jeeeh de vakantie is voorbij" zeg ik sarcastisch tegen mezelf als ik opsta. ja hoor we moeten weer naar school en omdat de show internationaal is vinden ze dat we ook naar een internationale school moeten gezellig de hele dag Engels praten. ik pak me tas in en kleed me om. ik loop naar beneden en zie iedereen al aan de tafel zitten oops weer laat "goooeeeienmorgen eva lkkr laat" zegt kim die daarna een cracker in haar mond steekt de rest is ook al aan het eten "ja sorry hoor ik ben altijd laat op eerste schooldagen" zeg ik iets chagrijniger dan bedoel "zo zie je er ook uit" zegt mike plagerig ik kijk tessa aan en tegelijk geven we een klap op zijn schouder. iedereen moet lachen omdat tie hem niet aan zag komen.

raf's pov

na het eten pakken we allemaal onze fietsen tis niet ver naar school maar toch wel een kwartiertje. als we op school zijn en onze fietsen parkeren kijken we om ons heen we kennen helemaal niemand. of wel kim lijkt iemand te herkennen "yo sven" roept ze. hij kijkt om en ze bloost hij komt naar ons toegelopen ze geeft hem een knuffel logisch doen alle vrienden maar mike kijkt er jaloers naar, ik moet een beetje lachen maar vind het ook wel zielig "hey kim wat doe jij nou weer hier" vraagt sven "tja ik kan het zelfde aan jouw vragen" zegt kim snel terug en lacht naar hem.

kim's pov

serieus sven hier "oke oke mijn ouders zijn verhuist en tja onze school was te verweg en dees leek mij wel cool dus tja, en jij?" "haha lang verhaal" reageer ik achter me lachen ze "vertel het nou maar kort de bel gaat zo" zegt raf "oke, ik doe mee aan battle of the bands het gebouw is hier in de buurt en we moesten naar deze school" zeg ik heel snel, hij kijkt me eerst vaag aan dan lacht hij en zegt "cool, en dat zijn je band leden?" "ja, eva, mike, tessa en raf" ik wijs ze allemaal aan. "cool ik ben sven" we zitten in de zelfde klas en in de pauze chillen we samen. dan zie ik iets wat ik niet echt cool vind rick, jelle en bob lopen langs er lopen ook twee meiden bij. ze kijken ons vuil aan als ik zie dat de rest ze ook ziet is het ineens stil. het humeur van raf en mike is weg. sven is de enige die er niks van snapt. het meisje met de duidelijk gestijlde haren zegt "are this the losers were you were talking about" "yes merel" reageert bob "oh so you are the guys that are anoying this sweet boys" zegt het meisje met zwarte haren "i'm lisa" ze steekt haar hand naar me uit met een te lieve lach, ik lach terug en wil haar een hand geven maar ze geeft me een bitchclap ik bijt op mijn lip om haar niet uit te schelden ik lach maar de jongens denken er ander over "what the heck are you doing" begint sven ohnee niet weer "i think i just met a new cirl" zegt lisa "oh thats how you treat nice cirls" reageert mike boos "guys forget let it go" ik probeer ze tegen te houden "yeah guys listen to your cirl" zegt jelle "oh go away" bemoeit raf zich er nu ook mee. bob komt naar voren en wil net slaan als de conciërge langsloopt "what are you doing no fights in this school remember that, i don't wanna see it again" lisa, merel, rick, bob en jelle. we krijgen nog een paar vuile blikken. echt ik haat ze nu al!!!!

all togheterWhere stories live. Discover now