kim's pov
zo spannend. ik zit in de auto het regent ik staar naar elke druppel die valt. wat als we helemaal niet zo goed zijn. van alle spanning glijd er traan over mijn wang mijn moeder vraagt meteen ongerust of ik het nog wel wil "ja tuurlijk maar ik vind het gewoon spannend" zeg ik een beetje aangebrand. ik doe mijn koptelefoon op en luister naar het nummer dat we morgen gaan spelen. daar aangekomen ben ik een van de enige niemand die ik ken er voetballen twee jongens op het veldje naast een van de huizen. één steekt vriendelijk zijn hand op maar de andere kijkt me eng aan. er komt een vrouw naar buiten en zegt "kijk hier is ....?" "kim" zeg ik "hey kim welkom ik ben efeline en ik help in dit huis met schoonmaken enzo maar het meeste moeten jullie zelf doen. kom ik wijs je kamer.
efeline's pov
nog een aardig meisje de vorige was niet zo vriendelijk blij dat die in een ander huis zit. ik loop naar boven met kim achter me aan. ze ziet er wel verlegen uit snap ik ook wel tis spannend meedoen aan een nieuwe show en je weet nog niet eens wat je allemaal te wachten staat. ach ze komt wel los denk ik "hier is jouw kamer, kamer 8 hier is je sleutel en dan mag je hem inrichten, vragen?" "eeh ja hoelang heb ik, ik bedoel waarneer moeten we verzamelen?" ik zie haar verlegen lachen en zeg "als je om zes uur komt eten is het goed, je vriendinnen komen denk zo wel, dan kan je doen wat je wil." als ik naar beneden wil lopen hoor ik ineens geschreeuw ohnee jongens ik kijk uit het raam en jahoor mark en rick hebben ruzie over het voetballen "he jongens kap eens even doe ff rustig"
rick's pov
oh nee heb je dat mens weer komop mark gewoon lief lachen je krijgt hem zo wel "sorry,efeline het zal niet meer gebeuren" mark kijk me aan alsof ik gek ben en ik lach naar hem maar niet vriendelijk ik dacht het niet. kijk daar komen mijn matties al aan "yo, bob yo jellle hoe is ie gozers?" "yo rick goed hoor wie is dat?" ik zie mark naar me kijken "ooh een sukkeltje dat ook in een band zit, ik moet toch iemand hebben om mee te voetballen" "oke cool nu ben ik ineens de loser weetje wat je zoekt het maar uit sukkel" roept mark en doet extra 'aardig' "he mark zoek je ruzie" roep ik "ik ben geen sukkel echt niet want ik weet heus wel waarneer jongentjes zoals jij willen vechten!!" "haha rick een sukkel ik dacht het niet" lacht jelle met me mee.
mark's pov
oh nee waar ben ik nu weer beland ik kan soms zo dom zijn "ik wil niet vechten" probeer ik zo rustig mogelijk te zeggen dan zie ik bob op me aflopen en hij roept "weetje jochie zal ik jouw eens wat vertellen: wij wel" dan komen de andere ook aanlopen rick duwt me tegen de muur ik probeer weg te lopen maar bob en jelle houden me tegen de eerste klap kan ik ontwijken maar de tweede niet ik ontwijk er nog een paar en wil wegrennen maar rick laat me struikelen. nee nu lig ik nog ook man waarom moet dit mij overkomen. vanaf onder trap ik een van de jongens in zijn buik. waardoor ik gelijk weer een klap tegen mijn hoofd krijg. ohnee daar komt nog iemand aan rennen denk ik verschrikt maar wacht is dat niet rafael ja "RAFAEL" roep ik "BLIJF MET JE FIKKEN VAN HEM AF IK WEET NIET WIE JULLIE ZIJN WAT JULLIE DOEN MAAR FLIKKER OP" roept rafael "hé nog een jochie vriendje van je?" vraag rick aan mij maar hij praat gelijk verder "ik zal je vertellen wat wij komen doen: wij zijn ook een 'band' dit is bob dit is jelle en ik ben rick. wij zijn hier om te winnen geld, fans en beroemd zijn dat willen we, en ik zal je waarschuwen" en hij begin harder te praten " IK ZOU JE NIET MET ONS BEMOEIEN EN NU OPROTTEN JIJ WIJ WILLEN MARK NOG EVEN BIJWERKEN" ik zie mijn beste vriend staan maar hij is niet bang "DENK JE NOU SERIEUS DAT IK MIJN VRIEND BIJ JULLIE ACHTERLAAT??? IK GA WEG MAAR NIET ZONDER HEM!!!" scheeuwt rafael over het veldje "OKE" zegt jelle "KOM HEM DAN MAAR HALEN" en hij slaat hem in zijn buik gelukkig pikt rafael dat niet en slaat terug.
kim's pov
ik ben mijn kamer aan het inruimen het is best een leuke kamer. wat is dat voor geschreeuw ik dacht dat ze al weg waren ik loop naar mijn raam een zie daar 5 jongens vechten ik schik me naar het is best wel heftig een van de jongens ligt op de grond hij lijkt op iemand maar ik weet niet waarvan volgens mij is het 3 tegen een. wacht ik moet wat doen ik ren naar beneden. efeline kijkt me raar aan "wat ga je doen?" hoor ik haar nog zeggen maar ik ren al door de hoek om naar het veldje. de jongens kijken op als ze mij zien. "oh hebben jullie je vriendin ook meegebracht" hoor ik een van de jongens zeggen ik word gelijk boos "OH FLIKKER TOCH OP LAAT DIE JONGENS MET RUST" "WAAROM IS HET JE VRIENDJE OFZO" en de drie jongens beginnen te lachen "NEE DAT NIET MAAR WEL VRIENDEN DUS FLIKKER OP" "IK DACHT HET FF NIET ONS KRIJG JE NIET ZOMAAR WEG" "OH GROTE WOORDEN MAAR EIGENLIJK ZIJN JULLIE WATJES" dan hebben ze even geen weer woord maar dan zegt de langste "WEETJE JIJ HEBT GROTERE WOORDEN ALS ONS KOM DAN SLA DAN NEE DAN DURF JE NIET MEER HE" "oh echt waar durf ik dan niet meer" zeg ik heel rustig ik loop naar hem toe en geef hem een bitchklep "nu is het jouw beurt om te slaan kom maar hoor" en ik keer mijn wang naar hem toe
mark's pov
zo die heeft lef ik ken haar ergens van maakt nu even niet uit zeg ik tegen mezelf. "nee meisjes slaan dat durfen jullie niet he" zegt ze vol argwaan de wang van jelle is helemaal rood ze kan hard slaan "weetje als jullie nu gewoon weg gaan praten we later verder" zegt ze nu heel lief en rustig "oke ik ben weg" zeg jelle een beetje overrompelt bob loopt met jelle mee rick kijkt jelle aan en zegt "oke ga maar ik kan haar wel alleen aan" ik kan het niet laten gebeuren dat hij haar slaat en zeg "ga gewoon 'meisje' ik ken je niet maar ga" ik sta op en zeg sla maar rick komt naar me toe gelopen "WAAG HET NIET" roept het meisje "mag ik jouw wel slaan dan" vraagt rick met een glimlach "als ik jouw was zou ik het niet proberen" hij loopt naar haar toe en wil slaan maar zij pakt zijn hand en met de andere geeft ze een harde bitchklep en zegt "ik zou maar opgeven" rick wrijft over zijn wang "oke oke ik ga maar je bent nog niet van me af" en hij loopt weg ik loop eerst naar rafeal "gaat het?" vraag ik "ja wel oke" "thanks dat je kwam helpen" "he logisch toch bro en hij slaat me op me schouder dan loop ik naar het meisje en zeg "hey bedankt dat je kwam helpen ik ben mark en dit is rafael" het meisje antwoord "hoi ik ben kim"