Mike's pov
na school gaan we naar sport we doen sinds een paar dagen al alles samen, bijna alles. ik ga naar me kamer en kleed me om. kim zei dat we het volgende keer gewoon moeten laten gaan, maar ik laat ze niet kim slaan. oh shit man ik ben echt verliefd. *knock knock* "hey mikkkkeeeeeyyy kom je?" haha "ja ik kom zo raf" ik trek me shirt over me hoofd en trek de deur open. als we op de fiets naar de sportzaal fietsen fiets ik naast eva, tez naast raf en kim naast sven, serieus ik weet niet waarom maar ik mag die gozer nu al niet! "hey mike waar denk je aan je rijdt bijna tegen die man op?" ik schrik op en kijk eva aan "haha oops nergens aan" ik word weer rood, echt ik heb daar zo'n hekel aan. "oooh ik denk dat ik het al weet" ze lacht een beetje gemeen maar toch aardig "als je iets van plan bent, vergeet het maar" zeg ik "sowieso vind ze sven leuk" zeg ik er snel achteraan, wacht serieus zei ik dat? "oke ja mis. wel maar ik vertrouw hem niet zo" ohnee nu geeft eva het nog toe ook. "hier links" zegt kim. we gaan basketballen.
tessa's pof
haha kim vind sven leuk ik heb een nieuwe koppel actie. "hey tezz kun je die stok ff pakken er zit een bal vast achter het net" "sure" ze komt er nog steeds niet bij wacht.. "sven mis. moet je kim ff optillen" ik krijg een boze blik van kim, maar voordat ze het weet slaat hij zijn arme om haar heen en tilt der op. "haha zie je i'm Always right" ik lach, kim word rood en lacht. daarna zegt ze niet meer zoveel tegen sven oooops. we gaan weer naar huis, allemaal entousiast voor het concert vanavond. we maken ons klaar en 2 uur later staan we op het podium."hey baby tell me your i got a fevor for ya i just can't explain, but there's one problem i'm a bit old school when it comes to love i ain't chasing you" zingt mike, we genieten allemaal, maar eva moet het voor mij weer verpesten 'hey tezz, lukas zou toch komen" "eeeh ja maar hij kan dan denk niet" "oke, feeling like its my birthsday like Christmas day came early" we gaan verder alsof er niks gebeurt is maar in mijn hoofd is het een bende, waarom is hij er niet. sven staat gewoon in het publiek maar lukas zie ik nergens. ik begin weer te lachen als kim eens wist wat er ging gebeuren "MOVE IT BABY OOOOH" ik zing al me frustraties eruit. gelukkig dat helpt.
eva's pof
*ping ping* hoor ik voor me tessa kijkt op haar mobiel, ze typt wat. oh wacht ik moet weer "don't you know a girl like a boy who moves" eindige ik en kim het nummer. dan gebeurt er iets wat niemand had verwacht sven komt het podium op en de band begint te spelen "shawty's like a melody in my head and i can't keep out got me singin' like nananana every day" sven zingt het nummer replay en het is duidelijk voor kim. bij de laatste zin loopt sven naar kim en doet wat niemand had verwacht had hij kust haar. onze ogen worden groter dit had tezz ook niet verwacht. ik zie kim schrikken maar kust terug. het publiek vindt het geweldig, maar aan mike te zien vind hij het vreselijk, en ik snap waarom. maar wie is er niet blij voor haar vriendin. "hi kim, i love you so i wanna ask you... do..do you wanna be my.....girlfriend" zegt hij voorzichtig "can i say someting else then yes" hij lacht "sure" zegt ze. ik zie raf naar mike toelopen en hoor hem zacht zeggen "het komt wel goed" mike knikt "ja sure" maar ze gezicht is niet zo zeker.