questions

10 1 1
                                    

kim's pov

ik ben zo gelukkig nu, we lopen naar de bar, sven met een arm om me heen. ik zie lukas staan, me ogen worden groot het lijkt alsof hij aan het flirten is maar niet met tezz. "ik ben zo terug" zeg ik tegen sven "oh oke ik wacht hier" ik loop naar lukas en zeg "hey lukas, where have you been" lukas schrikt op en het meisje kijkt me aan "eeeh here where else could i be" "oh i dont know but i didn't see you here, neither tezz i think you have to look for your GIRLFRIEND she's waiting on you" ik lach nep lief naar hem "oh yeah sure" ik loop weg, in me ooghoek zie ik dat lukas een kus geeft op de wang van het meisje, daarna loopt hij weg. ik zucht diep en loop naar sven maar hij staat er niet meer. als ik hem vind zit hij bij mijn band ik lach maar dat stopt als ik lukas zie tezz zit op zijn schoot ze ziet er gelukkig uit, maar als ze zou zien wat ik net zag. als ik naar sven loop en hem knuffel. gaat zijn mobiel af, hij neemt op. "sorry i have to go, i see you guys later" hij geeft me een kus "bye love you sweetheart" "bye love you too" zeg ik terug.

eva's pof

echt ik ben moe ik heb de hele avond lopen feesten en nou ben ik pas moe. ik kan echt niet stil liggen. ik vond het wel raar toen sven ineens weg moest hij had beloofd de hele avond te blijven. en volgens mij was er nog iets tussen lukas en kim ik weet niet wat maar ze er zat ze iets dwars. *fluit fluit* he sms-je wie kan dat zijn oh kim * he eef kan ik je even spreken xxbymexx * * sure why not kom maar naar me kamer 06 * * tnkx (iknow ;p) * waarom zou ze me willen.. "oh hey whatsup" "eeh ik moet je iets vertellen" "oh oke moet tezz hier niet bij zijn?" "nee! juist niet" "oh okee" "tja het ligt nog al pijnlijk" waar the heck heeft ze het over "ik zag lukas flirten met een meisje toen hij weg liep naar tezz gaf hij haar een kus" mijn ogen worden groot serieus hoe kan lukas dat doen "maar.. wacht.. serieus" "ja serieus" ze slaat haar ogen neer "dit moet tezz weten" "ja" zegt ze terug "maar hoe zeggen we het?" "ik heb geen idee" is mijn antwoord, er gaat van alles door mijn hoofd "ze moet het uitmaken" zeg ik maar de kim die iedereen een 2e kans geeft zegt weer "behalve als hij sorry zegt" "sorry alleen is niet genoeg" "iknow" ze slaat haar ogen weer neer "morgen?" vraagt ze "ja morgen ochtend" we pinkyzweren . en na allemaal frustraties val ik toch inslaap.

tezz pof

"hey meiden" ik zwaai naar eva en kim, "hey" zeggen ze rustig in koor "oke niet blij?" "eeeh nee we moeten iets zeggen" begint marieke ze komen naast me zitten, eva gaat verder "gisteren op het feest zag kim iets wat ze liever niet had willen zien" "wat dan?" "je moet niet boos worden" zegt kim voorzichtig" "wat" nu word ik toch echt wel een beetje gefrustreerd "ik zag lukas flirten met een meisje en hij gaf er een kus" dat kwam er snel uit, wacht wat "wacht wat?" "sorry" zeggen ze allebij, ik barst in tranen uit en kim slaat haar armen om me heen eva doet hetzelfde "sorry sorry sorry" blijven ze zeggen "t is niet jullie schuld" huil ik het enige waar ik nu aan kan denken is is dat lukas een cheater is en dat ik de neiging heb om hem voor ze kop te slaan. ik sta op en doe de deur naar boven open ik ga hem vertellen wat ik denk "hij is er niet" zegt eva. ik loop alsnog naar boven naar me kamer ik kijk in de spiegel me mascara is uitgelopen, ik draag nooit mascara maar ik zou uitgaan met lukas denk maar niet dat ik kom. ik trek me sportkleren aan en loop/ren naar buiten, ik wil sporten me frustratie eruit rennen. "WAT GA JE DOEN" hoor ik kim nog roepen maar ik spring op mijn fiets en fiets naar het sportcentrum.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 15, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

all togheterWhere stories live. Discover now