4. Bölüm

277 19 2
                                    


Lydia'dan

"Sen beni mi dizizledin gerizekalı!!"

Stiles "Evet giyinirken çok seksiydin"

"Kapa çeneni aptal!"

4 dakika önce

Allison benim üstümü giyinmem için odaya çıkmamı istemişti ve ben odada üstümü giyinmeye başlamıştım. Sadecr iç çamaşırım varken bi ürperme hissetmiştim ve hızlıca altıma pijamamı giymiştim. Üstümde südyen varken birden dolabın içinden Stiles çıkmıştı ve ben çıglığı basmıştım.

Şimdiki zaman

Odaya aniden Scott ve Allison daldı ve lanet olsun ki ben hala südyenle duruyordum. Bunu fark ettiğim anda üstümü de giydim.

Allison "Ne oldu? Birinize birşey mi oldu?

Stiles sırıtarak bana bakıyordu.

"Şu gerizekalı ben üstümü giyinirken beni dikizlemiş!"

Scott ağzı o şeklinde Stiles e döndü ve

"Tebrik ederim kardeşim. Bunu daha ben bile yapmadım" dediğimde Allison la, Scott a sanki yetim hakkı yemiş gibi bakıyorduk.

Stiles "Eğer benden kaçmasaydın seni dikizlemezdim
Ama kaçman iyi olmuş, hoşuma gitti. Bundan sonra benden sık sık kaç" dediğimde Stiles in üstüne atladım ve yere düşürdüm. Tokatı atacakken iki elimi de tuttu ve ayağa kalkmaya çalıştı.

"Pislik! Bir kıza böyle yaklaşmak ne kadar doğru sence?!"

Düşünmüs gibi yaptı ve yüzüne piç slime taktı.

"%100" dedi kahkaha atarak. Bak bide gülüyor!

"Yeter! Tartışmanızı dinlemek istemiyorum" diye söyledi Scott.

"Iyi o zaman biz aşağıya, aha bu sapık salak da evine gitsin o zaman" dedim.

Stiles ciddi bir şekilde "Lydia. Hadi ama trip atmayı bırak. Herşeyi açıklayacağım" dedi. Gerçekten neyi açıklayacağını merak ettim doğrusu.

Yüzüme umursamaz bir hale getirdim ve önünden geçip merdivenlerden aşağıya indim. Koltuğa oturduğumda onlar da geldi ve sessizlik oldu.

"Eee açıklamayacak mısın?"

St " Açıklayacağım tabiki ama bence biz yalnız konuşalım" dedi ve Scott a bir işaret yaptı. Scott tamam anlamında başını salladı ve Allison u alıp mutfağa gittiler.

"Evet. Açıklamanı bekliyorum."

"Bak tamam belki böyle bi salaklık yapmış olabilirim. Ama ben gerçekten seni seviyorum"

Dedigine cok sinirlenmistim.

"Neye beni seviyorsun be! Insan sevdigi biri olunca baska biriyle cikmaz! Kimi kandırıyorsun! Bide seni seviyorum diye mesaj atiyorsun! Oyun mu iynuyorsun sen benle?!"

"Lydia bak. Benim Malia ile çikamamin tek sebebi senin beni kiskanip kiskanmayacagina bakmak icindi"

Bir an catik olan kaşlarım normale döndü.

"Ne tür bi manyaksın sen? Bu sefer de Malia yı kullanıyorsun! Madem beni seviyordun direk karşıma çıksaydın ya!"

Stiles geldi ve bana sarıldı ama karşılık vermedim.

O sırada kapının oradan bir ses duyuldu ve oraya döndük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


O sırada kapının oradan bir ses duyuldu ve oraya döndük. Sanırım Stiles sıçmıştı çünkü gelen Malia'ydı.



Biliyorum bu bölüm kısaydı. Ama yazmaktan elim ağrıdı :D.
Neyse şöyle birşey belirledim; Bundan sonra yeni bölümler çarşamba günü gelecek.
Hadi byu byu!

STYDIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin