Bana tokat attı!
Tokatın etkisi ile kafamı aşayıya doğru eğdim. Elim de yanağımın üstünde. Kafamı tekrar kaldırdım ve Stiles e sinirle baktım.
Stiles "Lydia çok özür dilerim. Köpeğin olayım beni affet. Çok özür dilerim. Çok özür dilerim. Çok öz-"
"Neyine özür diliyorsun be. Kıza tokat attıktan sonra neyine özür diliyorsun lan!" Diye bağırdı Jack.
"Jack. Sen karışma. Ve bir daha da gözüme gözükme! Yalan söylediğini anladım. Stiles haklıymış *Stiles e dönüp* ama artık umrumda değil" deyip evime doğru yürümeye başladım.
Stiles "Lydia lütfen" dedi. Takmadan yürümeye devam ettim. Arkamdan geldiğini hissedebiliyordum. O sırada Kira
"Stiles. Uzun bi süre Lydia dan uzak dur." Dedi. Tam bbf lik. Arkamı döndüm.
Stiles "Sen kimsin de bana karışıyorsun?!" Diye Kira ya cıkıştı.
"Benim en yakın arkadaşlarımdan biri. Ve sen kimsin de benim en yakına arkadaşlarımdan birine bağırıyorsun?!" Dedim.
Hah göt gibi kalırsın öyle. Kira nın kolundan tutup evime dogru yürüdüm.
"Lydia lütfen özür dilerim nolur istersen bana tokat at hatta bıçakla ama yeter ki beni affet Lydia nolur"
Ani şekilde durup arkamı döndüm ve
"Stiles ne yap sen biliyor musun? Bana birdaha mesaj atma, arama. Senin gercek yüzünü gördüm. Bir kıza tokat atabilecek kadar aşağılık olduğunu gördüm. Ki düşün bi. Bu kız senin sevgilindi."
Hala öyle bakıyordu bana. Ama ben sonunda eve yeni girmiştim.
Allison u arayıp
"Alo? Ally? Okulda mısın hala?"
"Yok Malia ile benim eve geldik. Senin sakinleşmeni bekliyorduk. Iyi misin nerdesin?"
"Sey ben çok iyi değilim. Benim evime gelin. Bütün herşeyi anlatıcam."
"Tamam bebeyim geliyoruz."
Deyip kapattı.
Beş dakika geçmişti ve bu beş dakikanın her dakika başı boyunca Kira durmadan 'iyi misin' diye soruyordu. Bende durmadan iyiyim diyordum. Ama değildim. Bunu dışıma yansıtıyordum, eminim.
Sonunda kapı çaldı ve koşarak kapıyı açtım. Wtf? Stiles hala burdaydı. Suratıma bakıyordu. Ama ben onu takmadan Allisona ve Malia a ya sarıldım. Sonra da içeriye davet ettim. Stiles e bakmadan kapıyı kapattım ve içeriye geçtim.
İceriye geçtiğimizde Allidon ve Malia, Kira yı görünce durdu.
Allison "Bu arkadaş kim?"
"Kira. Ben okuldan çıkarken ona çarpmıştım."
Kira ayağa kalktı ve "Merhaba. Ben Kira. Zaten Lydia söyledi." deip gülümsedi.
Malia ve Allison, Kira ile tanıştıktan sonra Malia
"Ne olduğunu artık anlatacak mısın. Biz sadece okulda olanı biliyoruz. Yani Stiles le bir kızın öpüştüğü olayı."
Derin bir nefes alıp anlatmaya başladım
"Şimdi ben okulda o sınıfa girdiğimde Stilesle bir kız öpüşüyordu. Arkamı dönüp koştum. İşte giderken Kira ya çarptım. Iyi misin filan dedi. Bende simdi konusmak istemiyorum ozur dilerim deyip arabama dogru kosmaya devam ettim. Sonra arabanın içinden okula bakarken iceriden Stiles cıktı ve bana doğru koşmaya başladı. Ama beklemedim ve gittim. Sonra bizim mutsuzken gittiğimiz kayalıkların oraya gittim. Uçuruma doğru yaklaştım. Sadece bakmak içindi. Sonra arkamdan 'ordan atlamayı düsünmüyorsun değil mi' diye bir ses geldi. Dönüp baktım Kira ordaydı. 'Hayır' dedim. Sonra bana ne olduğunu sordu. Anlattım. En sonunda 'yani sevgilim beni aldattı' dedim. O sırada arkadan 'hayır aldatmadım' diye bir ses geldi. Baktım Stiles gelmiş. İşte beni affet falan diyordu. Kanıtlarsan beni kaybetmezsin filan dedim. Tamam dedi. Gitmesini söyledim ve gitti. Sonra Kira 'Bence haklı baksana seni kaybetmekten ne kadar çok korkuyor' dedi. Sonra işte eve geldik. Jack vardı ya Malia beni kaçırdığında yanında olan. İste o buraya gelmiş. İyi misin filan diye soruyordu. Iyiyim filan dedim. Eve doğru giderken kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi. Sonra öptü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STYDIA
FanficÇilek kızılı saçlarını sevdim senin... . . 3. sınıftan beri takıntılı olan bir genç en sonunda gaza gelir ve açılmaya çalışır. Bakalım devamında neler olucak? . . . . Her çarşamba gunü yeni bölüm!