5. Bölüm

263 25 6
                                    

Hatırlatma

O sırada kapının oradan bir ses duyuldu ve oraya döndük. Sanırım Stiles sıçmıştı çünkü gelen Malia'ydı.

Yeni bölüm

Lydia'nın ağzında

Malia, Stiles in yüzüne ifadesizce bakıyordu. Aslında. Hayal kırıklığı, nefret, öfke, mutsuzluk vardı yüzüne.

Stiles a baktığımda mutsuz duruyordu. Malia ya tekrar baktım ve bana öfketle bakıyordu. Yüzünde 'seni geberteceğim sürtük' bakışı vardı. Sonra yüzü birden acınası bir hale geldi ve gözünden bir damla yaş düştü. Kapıyı çarparak çıktı.

Stiles a takrar döndüm, bana bakıyordu. Ilk önce tek kaşımı kaldırdım. İmalı bir şekilde. Ama o anlamadı tabiki. Sonra ittim ve "Gerizekalı! Kız daha demin öldürücü bakışlarının yanında acınası bir bakış da attı! Gitsene paşinden!"

O sırada Scott ve Allison geldi.

"Ne oldu? Neden bağrıyorsun tatlım?"
"Malia geldi ve bu o sırada bana sarılıyordu. Malia bizi gördü yani"

Scott "Stiles, Malia nın peşinden git. Ve ona herşeyi anlat"

"Tamamdır" dedi ve kapıdan çıktı.

Stiles'dan

Kapıdan çıktım ve jeepime doğru yürüdüm. Off neden böyle bir mallık yaptım ki? Keşke Malia ya hiç çıkma raklifi etmeseydim. Jeepime ilerlerken aynı zamanda yola da bakıyordum...

Malia'dan

Ormanın yakılarında bir yolda yürüyordum. Ağlayarak. Neden beni kandırdı ki? Ben ona liseye başladığımda, ilk gördüğümden beri aşıktım. Evet hoşlanmıyordum.
Bildiğin aşıktım. Ama o sürtük Lydia nasıl yaptıysa, Stiles bir türlü o kızın peşini bırakmadı. Ama ben yapacağımı biliyorum!

Ağlamaya devam ederken araba sesi duydum. Arkama baktığımda Stiles in jeepini gördüm ve hızlanmaya başladım. Ama onda araba olduğu için bana yetişti ve "Malia dur konuşalım!" diye bağırdı.

"Ne konuşacağız Stiles? Beni nasıl kandırıp Lydia'ya sarılmanı mı?

"Hey! Bir dakika! Ben bunları birkaç saat önce de duymuştum. Hemde nerdeyse aynısını. Neyse, konuya dönelim. Ya bir bekle! Konuşalım bi herşeyi anlatacağım!"

"Iyi. Anlat"

"Bak sana söyledigim herşey bir oyundu yani gerçek değildi."

Duyduklarımla şok olmuştum. (Bende Migros sjdmkd tamam atlarım ben camdan)

"ŞU AN SÖYLEDIKLERIN DAHA BERBAT! SENDEN NEFRET EDIYORUM!" aslında ne kadar kırgında olasam hala ona aşığım.

"Malia hadi ama tamam dediklerim kötü olabilir ama beni de anlamalısın. Ben Lydia yı seviyorum."

O LYDIA ÖLMELI!

"Stiles artık git burdan! Lydia'n seni bekliyordur!"

Dememle kafasını tamam anlamında salladı ve gitti.

Lydia'dan

Stiles gideli 43 dakika 21 saniye olmuştu ve gittiğinden beri hiç konuşmamıştık. Zaten bu yuzden biliyorum saniyesi saniyesine. Neyse ya. Sessizligi bozdum ve

"Hadi ama Stiles gittiginden beri konuşmuyorsunuz. Sıkıldım ben. Biseler yapalim."

Sc " Tamam ya bende sıkıldım zaten. Film izleyelim"

"Olur"

Al " Hadi ama ya. Hep film hep film. Biraz oyun oynayalım. Dogruluk cesaret!"

Sc " Olur bence"

"Iyi tamam. Ben şise getiriyorum."

Mutfaga gecip siseyi aldım. Geri donerken hic hizli degildim cunku hala Stiles in nerde kaldigini mesak ediyordum. Sonunda geldigimde:

"Bence Stiles i bekleyelim. 3 kisi sıkıcı olur"

Al "Bence beklemeyelim. Gelince oyuna katilir"

Sc "Bencede"

"Iyi tamam."

Allison siseyi cevirdi ve scott a cevap bana soru kısmı geldi.

"Dogruluk mu cesaret mi?"
Sc "Hmm. Cesaret!"
"Avel avel dans et"

Dedigimde Allison a baktim. Gulmemek icin dudaklarini ıssırıyordu. Scott a baktığımda kollarini iki yana acmış mal mal dans ediyordu. Sonunda Allisonla dayanamadık ve kahkaha attık.

Gulmemiz durunca tekrar cevirdiler ve soru kısmı Scott cevap kısmı Allison a gitti.

Sc" Dogtuluk mu ce- "
Al "Cesaret"
Sc "Beni öp"

Beni öp derken sırıtıyordu. Ama sorun olmaz onlara çünlü onlar sevgililer. Grupta sap olan kişiler Stiles ve benim. Kira bizim tanımadığımız biri ile çıkıyor. Liam Hayden ile. Issac gittiği için onu saymıyorum.

Neyse oyuna donelim. Bir dakika ne ara bublar öpüşmeyi abartmışlardı. Hmm bi bakim, evet ben düsünürken.

"ÖHÖM ÖHÖM"

Sahte bir öksürükten sonra ayrıldılar ve kendilerine çeki düzen verdiler. Siseyi tekrar cevirdim. Scott a soru bana cevap gelmişti.

"Hic sorma cunku size guvenemiyorum. Ben direk dogruluk diyecegim"

Evet guvenmiyorum cunku her sise cevirmece oynadigimizda salak salak seyler yapıyorlardı. Pardon yaptırıyorlar. Ama bi gun bana da sıkra gelecek. Nihaha.

Sc "Ama gercekten dogru söyliceksin. Yalan soyledigini anlayabilirim."

"Tamam be niye yalan soylecem sana?"

Sc "Iyi tama soruyorum. Stiles i seviyor musun veya hoşlanıyor musun?"

Biraz düsündüm ve

"Tamam yalan söylemeceğim. Stiles i seviyorum."

Dedigimde birden biri bana sarildi. Sen ne ara geldin Stiles?

St "Bende seni seviyorumm!"

Scott a ölümcül bakış atıyordum. Kesin Stiles in geldigini biliyordu. Stiles aniden beni ayağa kaldırdı ve beni öptü.

**********

  Nerdeyse hiç okuyucunun olmaması üzüyor beni. Ama çoğu kişinin fazla bölümlu Stydia kitapları aradıgını biliyorum. Bu yüzden yazmaya devam edeceğim.

22 Mart'ı bekleyin !



STYDIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin