7. Bölüm

219 21 1
                                    

Scott tan

Stiles çıldırıyoru. Evdeki bütün aynalara yumruk atmıştı ve şu an elini sarıyordum. Allison da Stiles gibi oldu ama hiç konuşmyordu. Stiles ise bağrıyordu. Benim de onlardan bi farkım yoktu. Ama ben güçlü durmaya çalışıyordum.

Flashback

Stiles elindeki kağıdı okuyunca bağırmaya başlamıştı ve Allison transa girmiş gibi duruyordu ama ağlıyordu. Bense olayın şokunu hala atlatamadım.

***

Aradan baya zaman geçmişti be şu an evde, bize verilen en son mesajı düsünüyorduk. En son mesaj şuydu;

Gizli numara : Cevabınız?

Hala şoktaydık. Bir süre sonra Stiles sessizliğe dayanamadı ve koltuğun arkasındaki aynaya yumruk attı. Allison hala konuşmuyordu. Sadece cevabı düsünmemiz gerekiyordu.

Lydia dan

Gözümü zorlukta açmıştım. Offf bu nasıl bi kokudur yaa?? Küf kokuyordu ve bu gerçekten iğreç birşeydi. Sonradan kendime geldim ve çapraz bir şekilde bir yere bağlı olduğumu fark ettim. Kurtulmaya çalısıyordum ama sadece çalışıyordum. Derken içeriye birisi girdi. Erkekti ve kötü çocuk havası vardı. Diyorsunuz ki seni kaçırdığı için zaten kötü, ama bu öyle değil. Tatlı ama badboy. Aman be! Konuya dönelim. Nerdeyim ben diyeceğim sırada azımın da kapalı olduğunu ögrendim. Hadi ama ya bi iş de düzgün gitsin!

"Selam güzelim. Adın Lydia dimi? Ah pardon unutmuşum" dedi ve sırıttı. Sonra gelip ağzımdakini açtı.

"Nerdeyim ben? Beni niye kaçırdın? Ne yapacaksın bana? Neden burdayım? Yo- "

"Bi sus! Ne konuştun be!"

Içeriye bi kız girdi. Bu Malia ydı! 

"Demek uyandın sürtük."

"Sürtük sensin!"

"Kes sesini. Konumlarımızın farkındasın değil mi? Seni şu an öldürebilirim!"

"Iyi be! Ne istiyorsun benden?!"

"Stiles i"

"Stiles i bok alırsın! Başka birşey iste!"

"Yaa öyle mi? Stiles de seni bok alır! Bir seçim yapacak. Veya yapacaklar. Ve sen iki türlüsünde de öleceksin."

"Ne dedin onlara?"

"Ya seni acı çekerken izleyecekler ki sana acı çektirirken sonunda seni öldüreceğim. Bu sayede Stiles in ruhu yaralanmış olacak ve ruhunu tedavi edebilecek birisine ihtiyacı olacak *sırıtıp* ve o tedavi eden ben olacağım. Ya da acı çekmeni istemeyecekler ve seni sonsuza kadar göremeyecekler. Çunkü yine öleceksin. Ama bunları benim yaptığımı Stiles bilmeyecek"

Şaşkınlıkla ve dehşetle Malia nın yüzüne bakıyordum.

Bunları sana Stiles yaptı. Neden bana birşey yapıyorsun da ona yapmıyorsun diyecektim ki vaz geçtim çunku Stiles a asla kıyamam. Onun için ölebilirim. Ama ben öldükten sonra madem bu sürtük Stiles e yavşayacak, o zaman durum değişir.

Malia kahkaha atarak dışarıya çıktı. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Yanımdaki çocuğa dönüp yüzüne baktım. Vücudumu inceliyordu ve lanet olsun ki elbise giymiştim.

"Aslında bu fiziğe kıymak ziyan olur. Seni öldürmesine izin vermeyeceğim. Merak etme" dedi. Içim rahatlamıştı.

Stiles ten

"Tamam!"

Ikisi de hızlıca bana döndü.

All "Ne tamam?"

"Tamam. Lydia yı göreceğim."

All "Sen ne dediğinin farkı da mısın?!"

"Hayır amacım Lydia ya acı çektirmek asla değil. Onu kurtarmak için plan yapalım."

Sc "Bence uygun"

All "Iyi o zaman"

*******

Ben : Hey! Orda mısın!

Gizli numara : Evet burdayım. Seçimini yaptın mı?

Ben : Evet. Lydia yı göreceğim.

Gizli numara : Haha! Çok güzel! Yarın saat 20.30 da ormanın ortasındaki büyük kayalıklara gel. Ama şunu söyleyim; Lydia ya 25 metreden fazla yaklaşırsan ölür.

Ben : Tamam

*******

Planı kurmuştuk ve tek umudumuz planın işe yaramsıydı.

Jack den

Lydia nın fiziği çok güzeldi ve bir erkekteki bütün hücrelerini devreye sokuyordu. Ne kadar aklıma tecavüz etme fikri de gelse o Stiles i seviyordu ve ona bu acıyı yaşatmayacağım. Onu Stiles e geri vereceğim. Ve Lydia ya bunu söylemeliyim.

Malia nın parasını alıyordum. Bu yüzden ona yardım ediyordum. Yarın 20.30 da ormana gideceğimin için plan kurmuştum.

**********

Stiles dan

Bütün herşeyi hazırladık ve uyumak için odama çıktım. Scott yarın Lydia yı kurtarmak istiyorsak dinlenmeliyiz dediği için, yoksa asla uyumazdım. Kim bilir benim meleğim ne halde?

Lydia dan

Adının Jack olduğunu ögrendiğim şahıs beni orda kurtaracağını söyledi. Yani Malia nın elinden. Umuyorum ki başarılı olabilir.

●●●●●●

Ertesi gün 20.30

Ormanın ortasındaki kayalıklara geldik. Üstüme kücük küçük şeyler koydu Malia. Ellerim bağlı olmasaydı kurtulabilirdim bu sürtükten.

"Bunlar ne?"

"Omuzlarına koyduğum iki şey de elektirik veriyor. Düğmeleri de bende. Eğer sana yaklaşırlarsa ölürsün. Şimdilik sadece acı çekeceksin. Sonra beynin havaya uçucak"

Korkmuştum ne yalan söyleyim. Jack e baktığımda sakin ol diye işaret veriyordu. Sakin durdum. Malia ve Jack farklı çalılıklara yerleştiler. Aslında aynı gibi. Yan yanaydı. Ilerde 3lü nün sesini duydum.

"Lydia!"

"Stiles!"

"Lydia geliyorum alacağım seni!"

"Stiles yaklaşma!"

25 metre uzağa çizilen daire şeklindeki çizginin olduğu yerde durdular. Sonra daha da yaklaştılar.

"Lydia merak etme" dedi ve çizgiyi geçti o sırada arkamdaki çalılığa baktım. Jack ilk önce bana sonra Malia ya baktı. Malia sık kafasına işareti verdi. Korkuyorum! Derken bi baktım ki Jack silahı Malia nın kafasına vurdü ve Malia bayıldı. Derin bir nefes verdikten sonra omzuma birisi dokundu. Stiles omzumdakileri çıkartıyordu. Ikisini de attıktan sonra sıkıca sarıldı ve

"Nasıl korkum anlatamam! Ve nasıl özledim!"

"Bende seni" dedim ve arkamda ellerimin serbest kaldığını hissettim.

Arkamı döndüğümde Allison a hızlı bir şekilde sarıldım. O kadar sıkı sarıyordim ki kızın acısını ben hissettim. Allison ayrıldığında Scott sarıldı bana. Onu da sıktım sıkı bir şekilde. Scott da bende ayrıldığı anda Stiles kollarımdan tutup kendine çevirdi ve beni kendine yasladı. Sonrasını anlatmama gerek olduğunu sanmıyorum :D

•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•

Selam! Alın size 816 kelimelik bir bölüm! Biliyorum biraz saçmaladım ama olsun. Sonradan ne yaptığımı bende fark ettim. Hatta hikayeyi bırakacaktım nasıl yapacağımı bilmediğim için. Ama ortaya bu çıktı işte :D Öhöm öhöm! Birde beğeni atın olur mu?

Neyse yeni bölüm için 5 Nisan ı bekleyin!

STYDIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin