14. Bölüm

351 16 5
                                    

Stiles le dışarıya çıkmıştık. Sahil kenarında öylesine yürürken önümüzden annesiyle birlikte bir çocuk geçti.

Küçük olmasına rağmen çok tatlıydı.

Küçük çocuk bizim tesimize doğru yürüyordu. Yan tarafımdan geçerken hala çocuğa bakıyordum.

Stiles elimi tuttu. Ona doğru döndüm ve ne var bakışı attım.

"İstersen benden ayrıl onunla çık" dedi.

Dediği şeyle ona bön bön baktım. Sonradan onu kandırmak amacıyla

"Olur. Zaten o çok tatlıydı" dedim ve elini bıraktım ve arkamı döndüm. 2 adım attıktan sonra kolumu tuttu ve kendine çevirdi.

"Ciddi olamazsın değil mi?"

Tek kaşımı kaldırdım ve

"Yoo gayet ciddiyim" dedim.

"Hadi ama o tatlıysa ben yakışıklıyım" dedi.

"Yoo hiç de bile. Tanrı sana hiç acımamış. 1 gram bile yakışıklılık yok sende"

Gerçekten bir gün çarpılacam.

Kolumu bıraktı ve

"Sen ciddi misin Lydia? Hatta senin Lydia olduğundan şüpeleniyorum. Kimsin sen?"

"Sanane?" Diyerek tersledim.

Arkasını dönüp yürümeye başladı.

Aramızda 4 metre filan varken koştum ve sırtına atladım. Anında gülmeye başladı.

(Stiles ve Lydia olarak hayal edin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Stiles ve Lydia olarak hayal edin)

Bir süre sırtında kaldıktan sonra yere indim ve

"Merak etme biraz giderin var" dedim.

Gülmeye başladı.

Ay ne kadar güzel gülüyor?! Ölürüm ben sana!

"Bende sana!" demesiyle hayallerimden ayrıldım.

"Ne?"

"Bende sana ölürüm" dedi.

"Tahmin ediyorum dışımdan söyledim değil mi?"

"Evet" dedi ve yanağıma öpücük kondurdu.

Gülerek yola devam ederken yan tarafımızdan bir dondurmacı geçti. Stiles e yalvarır gözlerle bakınca kafasıyla onayladı ve elmini bırakıp dondurmacının yanına gitti.

Zaten neyli yediğimi biliyor.

Onu beklerken arkamdan bir ses geldi.

"Selam"

Arkamı dönmemle James i görmem bir oldu.

Ha eğer James kim diye sorarsanız; kendisi eski sevgilim olur.

2 yıl önce ayrılmıştık. O sırf bi kız için beni bırakmıştı ve ona koşmuştu.

Ama o kız Jemes i kullanıp bi kenara atmıştı. Sonra da buradan taşınıp Ingiltere ye gitti.

"Senin burda ne işin var?"

Gülen suratı düştü ve

"Hiç. Sadece eski sevgilim i görmek istedim. Sahilde öylesine yürürken tesadüfen seni gördüm. Sahi tek başına ne yapıyorsun burda?"

Tam cevap vericekken biri sözümü kesti.

"Yalnız değil. Benimle geziyor"

James ilk önce bana sonra Stiles e sonra tekrar bana baktı ve

"Sevgili misiniz?"

Dedi.

Evet anlamında başımı salladım ve

"Evet. Sevgiliyiz" diyerek Stiles in elinden dondurmamı aldım ve koluna girdim.

James küçümser bi bakış atarak

"Sahi mi Lydia? Bunu mu seçtin benden sonra? Daha iyisi vardır diye düşünmüştüm"

Stiles tam James e laf atacakken Stiles in kolundan çıktım ve James in önünde durarak

"Evet Stiles i seçtim çünkü senden bin kat daha iyi. Bazıları gibi sahtekar değil. Stiles adam gibi adam"

Stiles e baktığımda yarım ağız gülüyordu. James e baktım...

Bakmaz olaydım! Yanağıma gelen acıyla kafamı yere eğdim.

James "Sen kimsin de benim adamlığımı sorguluyors-"

Cümlesini tamamlayamadan Stiles James e yumruk attı.

James yere düştü ve Stiles hala yumruk atıyordu.

"Stiles dur!"

Stiles e bağırmamla Stiles durdu ve yanıma geldi. Yanağıma elini koydu ve

"Iyi misin?" Diye sordu.

Evet anlamında başımı salladım ve

"Şu karaktersizle uğraşma. Hadi gidelim"

Tamam anlamında başını salladı ve elimden tuttu. Tam gidecekken durdu ve arkasını döndü.

"Seni birdaha Lydia nın 30 metre yakınında görürsem gebertirim seni!"

Bunu dedikten sonra bana döndü ve tamamdır işareti yaptı. Yürümeye devam ediyorduk ki Stiles elimi bıraktü ve önden yürüdü.

Tam 'ne oldu' diyecekken dondurmacıya doğru yürüdüğünü gördüm.

1 dakika sonra Stiles elinde dondurmayla geri geldi.

"Hadi gidelim" dedi. Kafamla onayladım.

+++++++

Akşam olmuştu. Yarın okul vardı ve Stiles in yapmayı unuttuğu ödev vardı.

Bu yüzden Stiles kendi evine gitti. Ben de yatmaya hazırlanıyordum. Saat 20.26 ydı. Üstümdekileri çıkarttım ve geceliklerimini giymeye başladım.

O sırada telefonuma bildirim geldi. Üstümü tamamen giydim ve telefonumu elime aldım.

Bilmediğim bir numaradan mesaj gelmişti. Telefonun kilidini açtım ve mesaj yerinden mesajı açtım

Kaydedilmemiş Numara

Bugün sana attığım tokat, senden vaz geçtiğim anlamına gelmiyor. Ne olursa olsun benim olacaksın. Iyi geceler. Ve unutmadan; vücudun bi harika!

Okuduğum şeylerden sonra hemen kalktım ve perdeyi kapattım. Lanet olsun neden kapatmamıştım ki?!

Bu mesajın James den geldiği bariz belliydi. Telefonumu komidinin üstüne koydum ve duâ etmeye başladım.

Tanrım lütfen James benim okuluma kayıt yaptırmış olmasın!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

STYDIAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin