Finalden Önce

4.7K 205 64
                                    

Tüm okuyucularıma merhaba! Öncelikle okuyan herkese çok teşekkür ederim. Emin olun eğer kimlerin okuduğunu tamamiyle bilsem hepinize teker teker teşekkür mesajı atardım ama ne yazıkki belirli kişiler gözüküp bir kısmı gözükmediği için bunu yapamam :( Gözüken kişilere yazıp diğerlerine yazmamak haksızlık olur bu sebeple buradan yazmak daha aklıma yattı.

Şu altı bölümde aldığım yorumlar ve mesajlarla mutluluğum sürekli arttı, hala daha artmaya devam ediyor. Hepinizin hikayemden zevk aldığını umuyorum :) Bir kısmınız konuyu bir kısmınız belki de yazım tarzımı beğendiğiniz için okudunuz, bunu bilemem. Sonuç olarak okuyan belli bir kısım var ve ben bundan dolayı çok mutluyum. Hepinizi çok seviyorum ve hepinizi öpüyorum.

Eğer bana ulaşmak isterseniz mesaj atabilirsiniz, seve seve cevaplarım. İsterseniz arkadaşınız bile olurum :)

Şimdi sadete gelecek olursak (Teşekkür hariç) eminim hepiniz Mete'nin baş ağrıları sebebiyle aklınızda devamı farklı şekillerde yazmışsınızdır.

Hala daha bu konu hakkından bilgi vermiyorum, öğrenmek için bir gün daha sabır :) Belki sonu iyi biter kim bilir? Belki sizi kandırıyorum? Basit bir migren olamaz mı? Üzerine bir de güneş çarpması... Ooo tamam işte. Ama belki de asıl şuan bunu aklınıza sokarak kandırıyor da olabilirim. Kim bilir? Tabiki yarın finali okuyacak olan sizler :))

Şimdi sizden beklediğim şey şu, hepinizin yorum kısmına fikirlerinizi yazmanız.

Uçuk kaçık şeyler de olabilir :)

Aslında Mete şöyle...

Yada bence Rüya'ya şöyle olacak...

Bence bizi kandırıyorsun çünkü...

Bence asıl...

Veya nasıl başlamak isterseniz :)

Unutmayın sonu mantıklı olmak zorunda değil :) Eğer bu hikayeyi baştan beri siz yazmış olsaydınız ve buraya kadar olaylar aynı gelişseydi sonunu nasıl yazardınız? Bunu sizin kurgunuz olarak düşünün, Mete zombi veya vampir de olabilir. Sadece düşünün ve yazın :)

Yarın finali okuldan sonra yayınlayabilirim.

Bunun dışında değineceğim üçüncü konuya gelirsek... Yazdığım Aşka Savaş adlı diğer hikayemi biliyor musun bilemem. Yazılarımdan hoşlanıyorsanız üçücnü çalışmama kadar beni oradan takip edebilirsiniz :) Üçüncü çalışmam kısa bir süre sonra başlayacak ve yine yaz mevsiminde geçecek :) Yine iki karakterin ilişkisini ele alacak ve nasıl aşkı oyun haline getirdiklerini anlatacak. Öpüşecekler, doyasıya eğlenecekler, birbirlerine lakap takacaklar, elele yürüyecekler, sürekli mesajlaşacaklar ve aklınıza gelebilecek bir sürü şey! Ama bir sorun var. Oyunun kuralına göre aşık olmak yasak, aşık olan kaybeder!

Umarım bu çalışmalarımda da beni takip edersiniz :) Mete hakkınızdaki fikilerinizi çekinmeden belirtin eğer çok uçuk olduğunu veya başkalarının görmesini istemiyorsanız özel olarak mesaj atabilirsiniz :)

Son olarak Mete ve Rüya hakkında final bölümü hariç meraklarınız varsa mesaj atabilirsiniz :) Mesela geçmişleri, özel bilgileri...

Buarada finalden sonra bazı bölümlerden kesitler yayınlamayı düşünüyorum :) Yani Rüya yerine bazı kısımları Mete'nin ağzından dinleyeceğiz :) Özel olarak Mete'nin ağzından dinlemek istediğiniz kısımlar varsa bölüm adını ve nerden nereye olmasını istediğinizi belirtin :)

Tekrar çok teşekkür ederim :)

Sadece Bir HaftaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin