- No proszę nie sądziłem że będziesz miał dziewczynę-powiedział Morro. – A ty co tu robisz ?- zapytał się Lloyd.- Jak to co? To co zwykle przybyłem tu by się ciebie pozbyć –powiedział Morro.- A Clause pewnie też po samo- powiedział Lloyd z uśmiechem na twarzy. – A ty z czego się tak cieszysz?- zapytał się Clause. – Jak to z czego ? z tego że zaraz wam dołożę- powiedział Lloyd. – Jeszcze zobaczymy ty głupi dzieciaku-powiedział Morro. W tym momencie Morro z całej siły uderzył Lloyda i wypchnął przez okno na ulicę. Między nimi rozpoczęła się walka. – Dobrze że nikt tego nie widział- powiedział Lloyd. – Lloyd uważaj – krzyknęła Diaxy. Morro z całej siły rzucił się na Lloyda i zaczęli walczyć . Lloyd doskonale unikał ciosów od Morro ale nawet nie zauważył jak Clause wszedł zza niego i zaczął atak swoją magią. W tedy do walki włączyła się Diaxy która wytworzyła tarczę i ochociła siebie i Lloyda. Jednak jej tarcze bardzo szybko przełamał Clause który ogłuszył Diaxy. Morro chwycił Diaxy i wywołał smoka. Lloyd widząc to również wywołał smoka i ruszył w pogoń za Morro . Byli już na wysokości pomnika jak Morro zrzucił Diaxy ze swojego smoka , zauważył to Lloyd i w ostatniej chwili złapał Diaxy. Nawet się nie zorientował jak Morro mocą wiatru zrzucił go i Diaxy z jego smoka. Na szczęście Lloyd w porę wywołał swojego smoka. Udało im się wylądować . Właśnie w tedy Morro zaatakował Lloyda. Diaxy wpadła na pomysł by połączyć moc Lloyda z jej mocą .Tak też zrobili i Morro razem z Clausem zwinęli się stamtąd. Lloyd wywołał smoka i już chciał ruszyć w pogoń gdy nagle zakręciło mu się w głowie i stracił przytomność. Lloyda złapał Garmadon. Następnie wszyscy udali się z powrotem do dojo. Co się stanie dalej i co będzie z Lloydem ?
...CDN...
CZYTASZ
The Fate Of The Ninja
Fanfiction"Minęły 3 dni od tragicznej śmierci Lloyda. W całym Ninjago została ogłoszona żałoba, wszyscy mieszkańcy chodzi ubrani na czarno. Na telebimach można było zobaczyć wspomnienia o Lloydzie. Nie organizowano żadnych imprez. Kai razem z chłopakami codzi...