Αυτό που αντίκρισε την τρόμαξε τόσο πολύ που έβαλε τις φωνές. Πάνω από τον αφαλό της υπήρχε ένα τεράστιο μοβ σημάδι. Ο Ματ έτρεξε στο μπάνιο, αλλά μόλις την είδε χλώμιασε.
《Εγώ σου το έκανα αυτό?》την κοίταξε με φόβο.
《Όχι. Εκείνος το έκανε》είπε《Εκείνος ο άνδρας πριν...》Ο Ματ ήρθε από πίσω της και πέρασε τα χέρια του γύρω της.
《Ζόι?!》η μαμά της την φώναξε. Με αργά βήματα πήγε στην κουζίνα.
《Τον έπιασαν》
《Σοβαρά?!》
《Αύριο πρέπει να πάμε στο αστυνομικό τμήμα, γιατί θέλουν να σου κάνουν μερικές ερωτήσεις. Έχουν ήδη μιλήσει στον Σον》Έφτασε η ώρα. Η Ζόι μπήκε στο γραφείο του αρχηγού της αστυνομίας. Έδωσε τα απαραίτητα στοιχεία και ετοιμάστηκε να φύγει, αλλά ο αστυνόμος την σταμάτησε.
《Κάτι ακόμα. Το γνωρίζεις αυτό?》η Ζόι αναγνώρισε το μενταγιόν που της έκλεψε ο άνδρας και απάντησε καταφατικά με τον ενθουσιασμό φανερό στη φωνή της. Το πήρε και το φόρεσε. Βγαίνοντας την περίμεναν, προς μεγάλη της έκπληξη, η Φλο και η Σελίνα. Χωρίς να τις χαιρετήσει της άρπαξε κοντά της. Τους διηγήθηκε όλα όσα έγιναν εκείνη τη μέρα. Όταν έφτασε στο σημείο με τον Ματ η Φλο συνοφρυώθηκε.
《Δηλαδή είστε μαζί τώρα?》
《Εεε...κάπως》
《Ή είστε ή δεν είστε 》η Σελίνα δεν έχασε ώρα.
《Καλά καλά,...ήμαστε》παραδέχθηκε τελικά η Ζόι και η Φλο γύρισε τα μάτια της. Γέλασαν και οι τρεις μαζί. Το γέλιο τους κόπηκε μαχαίρι όταν έπεσαν πάνω στον Ζακ. Η Φλο με το που την είδε κρύφτηκε πίσω από την Σελίνα. Ο Ζακ της άρεσε πολύ και δεν ήθελε να την δει να κοκκινίζει μπροστά του.
《Γεια σας κορίτσια. Α, εεε...γεια σου Φλο》
《Γεια》είπε εκείνη και κοίταξε τα πόδια της για να μην καρφωθεί.
《Που πας?》ρώτησε η Ζόι
《Ε, βγήκα μια βόλτα, ξέρεις, εδώ γύρω. Τα λέμε αύριο》απάντησε βιαστικά και έφυγε με γρήγορα βήματα. Τα κορίτσια δεν πήραν τα μάτια τους από πάνω του, μέχρι να στρίψει στην επόμενη γωνία. Η Ζόι τις κοίταξε και ρώτησε.
《Τι έγινε μόλις τώρα?》
《Γιατί φέρουν τόσο περίεργα?》συμπλήρωσε η Σελίνα. Η Φλο χωρίς να τις κοιτάξει είπε.
《Ας μην ανακατευτούμε. Κάποιον λόγο θα έχει》εκεί έληξε η συζήτηση. Δεν είχαν ξαναδεί τον Ζακ πιο αγχωμένο, αλλά η Φλο είχε δίκιο. Ότι και να είχε δεν ήταν δική τους υπόθεση.Τι κάνετε? Σας έλειψα? Συγγνώμη. Ο τι και να πω είναι λίγο. Απλά ήμουν πολύ πιεσμένη, γιατί διαβάζω για 3 πτυχία. Στη φώτο πάνω ο Ζακ: Hayes Grier( ξρ μ αρέσουν οι magcon)ξαναλέω ότι οι φώτο που έβαλα για τους ήρωες είναι μόνο για να έχετε μια εικόνα. Τεσπα αύριο θα ανέβει κι άλλο κεφάλαιο. Το υπόσχομαι στα muffins. Αν σας άρεσε κάντε favourite με το αστεράκι 🌟
Φιλάκια πολλα
See ya 💙💙💙💙💙
CITEȘTI
Το μενταγιόν
Ficțiune adolescențiΕίναι η πρώτη μ ιστορία οπότε μπορεί τα πρώτα κεφάλαια ν είναι βαρετά αλλά υπόσχομαι ότι θα έχει πολλές εξελίξεις αργοτερα. Λοιπόν η ιστορία έχει ως εξής : Η Ζόι είναι ένα 15χρόνο κορίτσι σαν όλα τα αλλα. Παρ ' όλα αυτά η ζωή της θα αλλάξει τελείω...