Reggel Tae mosolygós fejével találtam szembe magam.
-Jó reggelt - visította lányosan, majd a kezében fekvő tálcát felém nyújtotta.
-Jó reggelt - mosolyogtam rá, majd az ágyba felülve, fürkészni kezdtem a csodálatosan festő palacsintákat. -Ezt te készítetted? - ámúldoztam.
-Igen, gondoltam jól esne egy kis reggeli - helyezte a tálcát a takaró alatt lévő combomra. -Jó étvágyat - mosolygott aranyosan.
-Te is egyél - utasítottam. -Neked is kell az energia - böktem meg az orrát.
-Nem, ezt neked csináltam - ellenkezett gyorsan, majd már készült felállni az ágyról, mígnem én megragadtam a kezét.
-Héé, én szeretném, hogyha velem ennél - húztam vissza a helyére.
-Jól van - adta be a derekát, fújtatva. De egy kis mosoly azért ott lapult a szája szélén.
-Akkor jó étvágyat - "koccintottunk" a palacsintával, majd falni kezdtük az irtó finom reggelit.
Miután befaltuk az egészet. Én elégedetten dőltem hátra, mint aki jól végezte a dolgát.
-Ez irtó finom volt - mosolyogtam V-re. -Tae a konyhatündér - kuncogtam, majd gyengén a vállába bokszoltam.
-Azért ehhez ne szokjál hozzá, megfoglak tanítani főzni, hogy te is kiszolgálhass - röhögte.
Ekkor kintről egy ajtócsapódás hallatszott, majd a nappaliban óriási zaj keletkezett.
Pillanatokon belül nyílt is a szoba ajtaja, majd egy karikás szemű Jin dugta be a fejét a szobába.
-Szia T....Sziasztok - köszönt zavartan, majd kiiszkolt a szobából.
-Gyere mennyünk ki - fogta meg a kezem és úgy kezdett kihúzni a szobából.
-Tae ez fáj - sipítottam, mikor megfogta a kézfejemet.
-Bocsi - mosolygott rám, majd átkarolta a vállamat és úgy mentünk ki a fiúkhoz.
Jimin kivételével mindenki itt volt, de jelenleg csak örültem ennek. A fiúk a nappaliban foglaltak helyet és egyikük sem volt csúcsformában.
-Mi van gyerek, és hol hagytátok azt az idiótát? - kérdezte a fiúktól Tae.
-Tegnap holt részegre itta magát, és reggel mindent telehányt, ezért most otthon takarít - mondta RapMon. -Veled mi történt Sophie? - nézett rám kérdőn a fiú.
-Eszméletét vesztette a bulin - előzött be Tae. - Így elhoztam - mesélte.
-Na és mért van majdnem mindegyik végtagodon kötés? - kérdezte álmosan Jungkook a kezemre mutatva.
-Hát eltörtem a tükröt - nevettem fel kínosan, majd megvakartam a tarkómat.
-Waaoo - csodálkozott J-Hope. - Láttam Jimin is kapott egyet - nevetett fel. -Szép volt - adott egy pacsit. -Rá fér egy kis nevelés - mondta miközben az arcán óriási vigyor volt.
-Miért ütötted meg? - kérdezte Jin flegmán.
-Majd ő elmondja, ha elakarja, de én most nem szeretnék erről beszélni - rántottam meg a vállam.
▪■▪■▪
Arra jutottunk, hogy a nap további részét -egy ebéd után- fotózással töltjük.
Így az elhatározáshoz méltóan elmentünk a McDonald's -ba. Jin elment rendelni nekünk kaját, míg mi egy nehéz szülés után képesek voltunk leülni.
Legbelül Jungkook, mellette Tae aztán én foglaltam helyet. Míg velem szembe J-Hope, mellette Rap Mon aztán Suga ült.
Az asztalfőn Jin foglalt helyet, miután visszaért a telepakolt tálcával - ami késöbb kiderült, hogy a közösségünk egyik részének volt csak az étele-. Így egy fordulás után elhozta a másik tálcát is, majd egy sóhajtás kíséretében ő is letelepedett.
Suga ma meglehetősen csöndes, bár ő nem is az a hiperaktív személyiség. Csak olyan szomorúnak tűnik, amit megemlítettem, de ő egy vállrántással lerendezte a dolgot, így hát hagytam. Miként, majdcsak elmondja, ha valami gond van.
▪■▪■▪
Mire kiértünk az említett helyre, már sötétedni kezdett. De a fiúk egyre jobban pörögtek, még Yoongi is hülyült a srácokkal, majd mellém szegődött. Én eközben a fiúkat fotóztam, akik előttem sétáltak.
-Sajnálom a kezedet - bökte ki hirtelen Suga.
-Nem te tehetsz róla - rántottam meg a vállam, majd a fotózásra összpontosítottam, így elűzve a komor gondolatokat.
-De...mert miattam vesztetek össze Jimin-nel és ez is az én hibám - fogta meg a kezemet, és úgy tanulmányozta a bekötött kézfejemet.
-Ez nem a te hibád - ellenkeztem. -Tudod ha az okos Jimin nem sértődne meg azon, hogy veled vagy esetleg más fiúkkal beszélgetek. Akkor most nem lennék kisebb múmia - fejeztem be mondandómat, majd kikaptam a kezemet Suga tenyeréből és a fiúk után eredtem, akik már jóval előrébb voltak.
Beérve őket, csak a fotózásra koncentráltam. Suga a fiúkhoz csatlakozott. Így bőven készültek jó képek, amik késöbb biztos felhasználhatók lesznek.
Este mindeki fáradtan ment haza. Miként senkinek sem lesz nehéz az elalvás.
Otthon ledobtam a cuccaimat, majd a fürdő felé vettem az irányt. Méltóan, egy jó habfürdővel zártam a napot. Tisztálkodás után, kérdés nélkül az ágyba mentem volna. Ha a laptopom csipogására nem lettem volna figyelmes.
Felnyitva megláttam a 20 nem fogadott hívást a szüleimtől. Majd a további üzeneteket. Elfelejtettem felhívni őket...
Egy pár sor káromkodás után arra jutottam, hogy jó lesz ha holnap időben visszahívom őket. Így egy "Holnap beszélünk"-et bepettyegve leállítottam a gépen.
Aztán lecsapva laptopom tetejét, ténylegesen nyugovóra tértem.
YOU ARE READING
Fuck you, JiMin! #parkjiminff
Fanfiction-Ez egy BTS fanfiction. -Főszerepben Park JiMin. -Saját felelőségedre olvasd! ~A múltnak egyszer és mindenkorra vége. Most már nem változtathatunk rajta. (...) Balgaság azért büntetnünk magunkat a jelenben, mert valaki annak idején megbántott.~ |Lo...