-Jimin szemszög-
Sophie forgolódni kezdett az ágyban, majd lassan pillái mozogni kezdtek. Pillanatokon belül kinyitotta szemeit, ezzel engem óriási vigyorra késztetve.
-Istenkém - sóhajtottam fel, majd átültem a lány mellé az ágyra.
-Mi történt? - nézett rám értetlenül. -Mi a faszért vigyorogsz? - faggatott a maga módján.
-Hogy érzed magad? - kérdeztem mosolyogva.
-Jól, csak fáj a fejem és rohadt éhes vagyok - kuncogta édesen. -Te, hogy vagy? - mosolygott rám.
-Szerintem mindketten voltunk már jobb formában - rántottam meg a vállam. -Sophia én nagyon sajnálom - hajtottam le a fejemet.
-Mégis mit Jimin? - értetlenkedett.
-Miattam kerültél ide - próbáltam nem elsírni magam. -Sophia, majdnem meghaltál miattam - gördült le egy könnycsepp az arcomon. -Annyira sajnálom, bocsáss meg.
-Jimin - ült fel nehezen Sophia. - Erről nem te tehetsz - mutatta a gipszet a bal kezén, majd jobbjával letörölte a könnycseppet. -Nem haragszom rád te butus - borzolta össze a hajamat. -Szóval nincs miért megbocsátanom - rántotta meg a vállát vigyorogva. -De van egy olyan érzésem, hogy tartozol egy magyarázattal - nevetett fel.
-Hát igen - pirult el, majd belekezdtem volna a mesélésbe, ha nem tör ránk a maradék öt fiú.
-Sophieee - vinnyogta Tae. - Hoztam egy kis csokit, mivel tudom, hogy nagyon szívleled - mosolygott rá.
- Köszönöm - ölelte meg a fiú.
-Hogy vagy csajszi? - ült le a másik oldalára J-Hope, majd a bekötött kezével kezdett játszani.
-Szuperül, köszi - mosolygott Hoesok-ra.
-Jujj...Sophie rajzolhatok a gipszedre? - kérlelte Jungkook.
-Ha van nálad toll, akkor tőlem aztán, azt rajzolsz rá, amit akarsz - nevetett fel a lány.
-Köszi - kacsintott a lányra, majd a zsebéből előhalászva pár tollat alkotni kezdett a gipszre.
A fiúk még másfél óráig tébláboltak, majd a fáradtságra hivatkozva elmentek. Így magunkra hagyva Sophie-val.
-Jimin gyere - invitált közelebb magához a lány, mivel időközben arrébb szegeződtem.
A lányra hallgatva, visszaültem mellé az ágyra.
Csak némán ültünk egymás mellett és gondolkoztunk. A lány a vállámra hajtotta lassan a fejét, majd óvatosan kezem után nyúlt. S óvakodva, de összefonta ujjainkat, ami engem egy kis mosolyra késztetett -igaz belül ujjongtam az örömtől, de ennek most nem kell hangot adni-.
-Jimin fáradt vagyok - szólalt meg ásítva Sophie.
-Aludj akkor - mosolyogtam rá.
-Itt maradsz amíg elalszom? - kérdezte félénken.
-Szeretnéd, hogy itt maradjak? - incselkedtem.
-Igen - mondta alig hallhatóan.
-Kérése számomra parancs - kacsintottam rá.
Mire ő kuncogva elfeküdt az ágyában, majd magára húzva a takarót, próbált elszenderűlni.
Egyre lassabb lett a levétele így egy pár perc után következtetni lehetett, hogy már elaludt.
Így lassan végigsimítottam fején, majd lehajolva hozzá, egy lágy csókban részesítettem.
-Jó éjt Hercegnő - lelehtem ajkaira, majd egy gyors puszi után, elhagytam a szobát.
Kifele menet találkoztam a recepcióssal aki úgy vigyorgott, mint a tejbe tök.
-Maga aztán egy igazi uri ember - mosolygott rám. -Irigylem a barátnőjét - kuncogta. -Manapság ritkán talál az ember olyan férfit mint maga.
-Milyet? - mosolyodtam el.
-Aki ennyire félti a barátnőjét és mindent megtenne a lány boldogsága érdekében - felelte, majd elhúzta a száját. -Szerencsés lány lehet - küldött egy bíztató mosolyt.
-Inkább én vagyok az vele - hajtottam le a fejemet, majd elhagytam a kórházat.
•●•●•
Reggel fáradtan, de annál boldogabban ébredtem. Kikelve az ágyból, egy gyors reggeli után, már futottam is a virágárushoz.
Egy rövid tanakodás után, maradtam a rózsánál és egy tábla csokinál.
A kórházba érve a vigyorgó recepciós köszöntött. Mint kiderítettem Sophia még alszik, így kapva az alkalmon halkan szobájába osontam.
Beérve a szobába egyből mellé ültem és átkaroltam a vállát. Minek köszönhetően ő ficeregni kezdett mellettem, majd törött kezével bénán átkarolt.
Ez a jelenet belőlem egy kisebb kuncogást váltott ki, minek köszönhetően, ő mordult eggyet. Egy puszit nyomtam a homlokára, mire ő fogta és kuncogva rámfeküdt.
-Szóval még sem alszol annyira - nevettem fel.
-Dehogynem, te rajtad fogok visszaaludni,mivel felébresztettél - dörmögte a mellkasomba.
-Ahogy akarod Hercegnő - hajtottam a párnára a fejemet, majd a lány hátát kezdtem simogatni.
-Minek köszönhetem ezt a látogatást? - emelte fel a fejét, így egymás szemébe tekintettünk.
-Hát gondoltam megleplek - mosolyodtam el kisfiúsan.
-Mivel? A jelenléteddel? - kuncogta.
-Hát ha nem telepedtél volna rám, akkor talán már megkaptad volna - pöcköltem meg az orrát.
-Jól van meggyőztél - mondta sértődötten és legurult rólam.
Ekkor előszedtem a virágot és a csokit, majd nagy vigyorral hátam mögé rejtettem és a lánnyal szembe helyet foglaltam.
-Szóval nem sokat agyaltam az ajándékon, inkább idesiettem - nevettem fel kínosan.
-Ez aranyos volt - hajtotta le a fejét elpirulva.
Álla alá nyúlva emeltem fel a fejét, így késztetve, hogy szemembe nézzen. Arca rózsaszínben pompázott, miközben aranyosan mosolygott.
-De nálad nem aranyosabb - súgtam, majd ajkai felé kezdtem közelíteni. Már csak centik választottak el egymástól, majd én megszüntettem a köztünk lévő métereknek tűnő távolságot.
Ajka puha volt s nyelvem nem birta ki, hogy ne esdekeljen bejutásért. Amit Sophie egy kis habozás után megadott.
-Megőrjítesz - döntötte a homlokát mosolyogva az enyémhez.
-Kölcsönös - kacsintottam rá, mire vigyorogva a vállamba bokszolt.
Sophia-val mosolyogva ettük meg a csokit, miközben kiskorú hülyeségeimbe kezdtem beavatni.
Miután elfogyasztottuk a csokit, nekem mennem kellett, s egy rövid ígéret után -miszerint este még benézek- elköszöntem a lánytól.
▪■▪■▪
-Sziasztok! - ordítottam el magamat. -Gyerekek, über fasza napok elé nézek - röhögtem.
-Mit tettél te gazember? - jött mellém Jin, majd a hátamat kezdte csapkodni.
-Vittem Sophie-nak virágot és egy kicsit máshogy sült el a dolog - mondtam elpirulva.
-Na ezt fejtsd ki nekünk, kérlek szépen - lépett mellém Namjoon.
-Hát megcsókoltam - vakartam meg a tarkómat elpirulva.
Erre a fiúk "húú"-zni kezdtek, mire én mégjobban kínosan éreztem magam.
-De ti most jártok? - vágott értetlen fejet V.
-Hát pont erről lenne szó - bólintottam egyet. -Van egy tervem - mosolyogtam rájuk.
●■●■●
Mianhe12 Remélem tetszik😁
YOU ARE READING
Fuck you, JiMin! #parkjiminff
Fanfiction-Ez egy BTS fanfiction. -Főszerepben Park JiMin. -Saját felelőségedre olvasd! ~A múltnak egyszer és mindenkorra vége. Most már nem változtathatunk rajta. (...) Balgaság azért büntetnünk magunkat a jelenben, mert valaki annak idején megbántott.~ |Lo...