Insta+Tumblr?!?!?!

928 23 2
                                    

Szóval gyerekek eljött ez a nap is😂

Nem húzom sokáig a mondanivalómat, szóval eléggé egyértelműen az instagramot szavaztátok meg.😂

De mivel én nagyon szeretem a tumblr ezért csináltam oda is egy profilt.😂

Az instagramon inkább a kész részekről fogok kitenni posztokat, s szeretnék kisebb szavazásokat tartani, avagy segítséget kérni tőletek. De a legfontosabb, hogy beszélgessünk és egy jó kis közösséget alakítsunk ki együtt.

A tumblrön inkább kisebb idézeteket szeretnék kirakni -abból sem a depiseket, mert egyszerűen attól a tököm ki van😂.

De ezt is megpróbálom úgy összehozni, hogy ne kettő közösségre hulljon szét a csoport.

Szerintem elsődlegesen az instagram a fontosabb, szóval ha valakinek esetleg nincs akkor elsőként az instagramot töltse le, mivel a nagyobb információ cserék ott fognak lenni.

Na de akkor kitérek a lényegre😂

Tumblr felhasználónév:
sugaswifiewttpdcomm

Instagram felhasználónév:
sugaswifie93_wttpd.comm

Nem tudom, hogy kell-e de az instagramos teljes név: Suga's Wifie93

Hogy megtudjam különböztetni a normál követőket a rendes olvasóktól/íróktól, akik bent szeretnének lenni a beszélgetésben, azok PRIVÁTBAN írjanak nekem, hogy visszakövethessem őket és betehessem őket a csoportba!!

Így még az elején annyit, hogy egy pár szabályt le szeretnék szögezni:

1; Ne dobjatok ki a zárt körű beszélgetésből😂

2; Szeretnék arról én dönteni, hogy kit veszünk fel a csoportba avagy kit dobunk ki.

3; Ha már bekerülsz a beszélgetésbe viselkedj és ne sértegesd a másikat.

4; Ha valamiben nem tudsz egyetérteni ÉRVELJ a saját válaszod mellett és tudjál ELLENÉRVELNI is!

5; Káromkodni nem tilos addig, amíg azzal nem sérted meg a másikat; ugyanez vonatkozik a perverzióra is! (Én nagyon sokat káromkodok és képes vagyok perverz avagy nagyon beteg humorra is szóval engem nem kell kímélni😂)

6; Ha valakivel tényleg eléggé nagy nézeteltérésed van; akkor arról szólj nekem.

7; Legyél kedves; nem tudhatod, hogy mások milyen háborút folytatnak a saját életükben.

8; Ha bekerülsz a csoportba, akkor írj magadról egy pár mondatot, hogy egyszerűbb legyen az ismerkedés.

9; Ha bánt valami legyen magánéleti probléma; vagy akármi nyugodtan írd ki magadból. Mert megfogunk hallgatni!

10; Demokrácia párti vagyok; csak ezeket le akartam szögezni.😂

(A fent látható kép mindenhol a profilkép!!)

Fuck you, JiMin! #parkjiminffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora