Epilógus

1.9K 150 9
                                    

A nap folyamán összepakoltam minden cuccom, majd elkezdtem írni:

Szia Tae/ Örökös Alienangyalom!

Mire ezt látod én nagy valószínűséggel már nem leszek itt. De ne búslakodj, van egy jó hírem!

Ezt a házat rád hagyom. Ha kedved tartja nyugodtan add el az egészet, de ha úgy érzed, akkor nyugodt szívvel költözhetsz be otthonomba (akkor már a tiedbe).

Mindenesetre sok sikert! Remélem büszke lehet, majd rád!

Szeretlek! -Sophia

Ui.: A közös képeinket, emlékeinket az íróasztalomon találod.
Figyelj Suga-ra, ne hagyd, hogy szomorú legyen.
Jungkook pedig néha nagyon kerge, tartsad kordában, nem ihat kávét és energia italt, míg az alkoholra is figyelj nála oda!
Uui.: Beszélj Mark-al, hidd el megéri!

Miután kész voltam a levéllel, megcímkéztem a kulcsaimat. Ezek után ellenőriztem a kis dobozt, miben kedvenc képeim voltak benne. Ezek után össze csuktam a bőröndömet és már csak Mark-ra vártam, aki perceken belül már a ház előtt parkolt autójával.

-Szia Hercegnő! - köszönt. -Gyere, vár minket Los Angeles - mosolygott.

-Ja - húztam el a számat, majd átadtam neki a bőröndömet, amit ő be is pakolt az autójába.

Én ekkor mégegyszer betekintettem házamba, majd egy nagy szippantás után elhagytam a lakást. Bezárva a házat, eltettem az egyik cserép alá a kulcsot, amiről Tae is tudott, majd beszáltam Mark mellé.

Mark-ék az év végét Amerikába tervezték lehúzni, így mihelyst megtudta, hogy haza megyek; egyből szólt a többieknek is.

-Mark maradhatok veletek pár hetet? - néztem kérlelően a fiúra.

-Ha nem zavar, hogy velem kell aludnod, akkor igen - mosolygott rám. -Persze, aludhatsz Jackson-nal is - kacsintott rám.

-Perverz vagy - nevettem fel.

-Na végre, a mai nap folyamán, most láttalak először jó kedvűnek - fogta meg a kezemet.

-Nélkülük semmi sem lesz ugyanolyan - pillantottam a karkötőre.

-Talán így lesz a legjobb - húzta el a száját Mark.

-Lehet - rántottam meg a vállam.

-Na de gyere, megérkeztünk - mosolygott Mark, majd kiszállt a kocsiból.

Egy kis habozás után én is így tettem, majd megfogtam a bőröndömet és a reptér felé kezdtem húzni.

Beérve az épületbe óriási nagy tömeg fogadott, ami itt teljes mértékben megszokott volt.

-Sziasztok - mosolygott ránk Jackson, majd az arcomat kezdte nézni.

-Elestem, semmi komoly - legyintettem.

-Hát oké - rántott vállat. -A fiúk ott vannak, gyertek - indult el a GOT7 többi tagjához.

-Sziasztok - köszöntem a fiúknak, akik egy csapatölelésben részesítettek.

-A gépünk egy órán belül indul - mondta Junior. -Szóval még van időnk bőven - mosolygott, majd helyet foglalt egy padon.

▪■▪■▪

-Skacok indulás, megyünk - szólt Yugyeom.

Erre mindenki készülődni kezdett. A fiúk nagy része már elől ment, csak mi maradtunk le Mark-kal.

-Sophia! - ordította valaki hátulról a nevemet, majd megfordulva V-t pillantottam meg. A fiú sebesen futott felém, majd ahogy elém ért szoros ölelésbe vont.

-Te hogy kerülsz ide? - mosolyogtam a fiúra.

-Medzsik - nevette. -Hiányozni fogsz - váltott komolyra.

-Nem fogsz elveszíteni, csak tartsad a kapcsolatot Mark-al. Oké? - mosolyogtam rá.

-Rendben- ölelt magához.

-Szia V - fogtam meg a kezét, majd nyomtam egy puszit az arcára.

-Szia - engedte el a kezemet, majd csak nézte ahogyan Mark-kal eltűnünk a tömegben.






Fuck you, JiMin! #parkjiminffWhere stories live. Discover now