3.

4.7K 256 79
                                    

-JiMin szemszög-

Reggel boldogan pattantam ki az ágyamból. S az említett bútor szélére leülve, egyből kezembe vettem a telefont, majd Sophia számát kezdtem tárcsázni.

-Mi a faszom van?! - ordította enyhén a telefonba.

-Neked is jó reggelt - kacagtam fel. -Ma hatra nálad leszek - közöltem a vacsorára utalva. - Csinos legyél - kuncogtam fel.

-Mert alapvetően nem vagyok az? - háborodott fel. -Erre inkább ne válaszolj - morogta reggeli rekedtes hangján.

-Oké, akkor hatkor - mosolyogtam a telefonba, amit persze ő nem láthatott. -Na akkor aludj még egy kicsit - nevettem fel.

-Köszi bazd meg. Nem lett volna elég például fél 10-kor felhívni? Tudod olyan emberi időbe - vágta hozzám.

-Mindig ilyen morci vagy reggelente? - cukkoltam a lányt.

-Taka van - ezzel kinyomott.

▪■▪■▪

Óriási mosollyal az arcomon mentem be próbálni fiúkhoz. Akiknek egyből feltűnt az óriási jókedvem.

-Mi van veled? - szegeződött mellém JK.

-Semmi semmi - borzoltam össze a haját.

-Jaj ne hazudj - bokszolt vállba J-Hope. -Elviszi vacsizni Sophiat, hogy bocsánatot kérjen tőle - ordította el magát a gyerek, mire a többi fiú bagolyba ment át és úgy kezdtek huhogni.

-Ne bántsad meg - figyelmeztetett Suga.

-Nem állt szándékomban - fontam össze magam előtt a karomat.

-Sosem áll szándékodban, aztán mindig elbaszod - köpte nekem a szavakat.

-Mi bajod van neked? Netán nem csak bejön a kis Sophia - pillantottam rá kihívóan.

A mondat hallatán, a fiú idegesen indult meg felém. Majd az egyik tükörre kent fel, nyakamnál fogva. A fiú szemei szikrákat szórtak, minek köszönhetően én egyre jobban vigyorogtam.

-Ha megbántod agyon verlek - ordította képembe, mire én hangosan felröhögtem.

Ekkor egy-egy oldalunkra Rap Monster és Jin, úgy próbálták Suga-t leszedni rólam. Ekkor Suga hátrált pár lépést, majd Jin - nel az oldalán kiment a teremből. Ennek hangot adva, jó erősen becsapta maga után az ajtót.

-Vegyél vissza de kurvára - utasított RM. -Mert ez kurvára nem menő - rázta a fejét, lenézően.

A többi fiú szomorúan ült a földön. S a veszekedésünket nézték.

-Megértem, hogy nem bírod a csajt, de ha Suga-t miattad veszítjük el, akkor azt nem úszod meg szárazon - figyelmeztetett a rapper.

Ezután pár percig csönd honolt a terembe. Míg vissza nem értek Suga - ék, ekkor próbálni kezdtünk.

A próbán fagyos volt a hangulat. Tapintani lehetett a feszültséget, de mindenki a munkájára próbált koncentrálni. Így legalább az sikeres volt.

A próba háromnegyedénél V és JK már a földön fetrengtek a fáradtságtól, így megszakítottuk a próbát.

Leültünk a földre, majd a dalainkat kezdtük dúdolgatni. Elénekeltük a Run-t, majd a Save Me-t és utoljára az I Need U maradt.

A próba befejeztével mindenki ment a saját dolgára. V és Jungkook közös Pokémon maratont terveztek. Míg a többi emberke mind hazament, ahogyan én is.

Fuck you, JiMin! #parkjiminffTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang