Miután mindenkit rendbe szedtünk és Jin-ék esetében kaptam ruhát; neki állhattunk rendbe hozni a házat. Ez a folyamat egészen délután kettőig tartott, amikor is viszonylag rendben lett a ház.
-Enni kell - kúszott a földön a hűtő felé V.
-Rendeljünk pizzát - terült el a kanapén Suga.
▪■▪■▪
Miután megrendeltük a hét darab pizzát leültünk filmezni. Elindítottuk a Kéjjel Nappal című filmet. A film negyede körül már meg is érkezett a kaja, így én szokáshoz híven Jimin ölébe ülve, fogtam neki az ételnek.
Jimin és V együtt parodizálták a romantikus jeleneteket, amit J-Hope-al szokásosan lepisszegtünk.
A film végén Jin és Hope egymást ölelve részletezték, hogy milyen egyedül fognak meghalni.
-Sophia szülj sok gyereket, hogy ne legyek annyira egyedül, oké? - guggolt le elém Hope.
-Jól van - nevettem fel.
-Na de menjünk - ragadta meg Jin Hope karját, majd felsegítette a földről. -Ők nem tudják tisztelni a szingliket - nyújtotta ki rám és Jimin-re a nyelvét.
-Jimin? - nézett Jungkook bociszemekkel az említettre.
-Várj - emelte fel mutatóujját. -Kitalálom, itt akarsz aludni; igaz? - mosolygott a maknae-ra, mire ő is viszonozva a mosolyt, bólintott. -Felőlem - rántott vállat.
-Na de mi akkor megyünk - vágott közbe Suga, mire én felálltam Jimin öléből és a swag gyerek felé vettem az irányt.
-Szia, Sophie - ölelt meg. -Vigyázz erre a kettő gazfickóra - súgta a fülembe, majd nyomott egy puszit a hajamba.
-Oké, de te is magadra - pöcköltem meg az orrát mosolyogva.
Miután mindenkitől elköszöntem egy ölelés és pár szó keretében; a fiúk is ugyanezt tették, persze náluk egy kézfogásban nyilvánult.
-Jungkook, átmegyünk pár cuccért Sophie-hoz; jössz vagy maradsz? - kérdezte Jimin.
-Jövök - mosolygott.
Az úton a fiúk sokat meséltek a Bangtan kezdetéről, a debütálás előtti évekről.
▪■▪■▪
-Otthon, édes otthon - léptem be a házba, mögöttem a fiúkkal. Jimin egyből beírta a biztonsági rendszer kódját, amit tegnap szereltetett fel. Elmondva a kódot és odaadva az új kulcsokat; nekivágtam a pakolásnak.
Jungkook a nappaliban bámulta a TV-t, míg mi a hálóban voltunk és pakoltuk a cuccokat - pontosabban csak én, mert Jimin csak bámulta, ahogyan pakolok-. Betettem egy hátizsákba egy melegítőt, papucsot, pizsamát és pár utcai szettet.
-Olyan érzésem van, mintha már szülők lennénk - karolta át a derekamat Jimin.
-Különös alig kettő napja, még saját magadat smárolgattad - nyomtam egy puszit a szájára. -Mi változott azóta? - nevettem fel.
-Az új stílusú medencém - vágta rá. -Sophia Black, megőrjítesz - döntötte a homlokát az enyémnek.
-Noona - ordította Jungkook. -Éhes a mókusod.
-Mint valami három éves - rázta a fejét mosolyogva, Jimin.
-Hagyjad már - ütöttem vállba. -Legalább már nem fél a lányoktól - nevettem fel.
-De jó, ezért lenyúlja a csajomat - csapott a combjára.
-Mi?Hülye vagy? - néztem rá tágra nyílt szemekkel. -Jungkook az én csajom, nem én az övé - legyintettem le a fiút, majd kimentem a szobából.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck you, JiMin! #parkjiminff
Fiksi Penggemar-Ez egy BTS fanfiction. -Főszerepben Park JiMin. -Saját felelőségedre olvasd! ~A múltnak egyszer és mindenkorra vége. Most már nem változtathatunk rajta. (...) Balgaság azért büntetnünk magunkat a jelenben, mert valaki annak idején megbántott.~ |Lo...