Když mě Jin zval na tuhle párty a říkal, že to bude sranda, neměl jsem mu věřit. Protože sedět sám v nějakém podělaném baru s hromadou ožralých lidí, není nic, co by mě zrovna dvakrát bavilo. Ucítil jsem, jak se kolem mých boků obtočila ruka a pak pocítil u ucha horký dech. „Nechápu, jak tak pěkná tvářička jako ta tvoje tu může být sama." řekl neznámý hlas a já se otočil na osobu, které patřila.
Uviděl jsem chlapce v mém věku, možná i staršího než jsem já. Krásný úsměv a pohledná tvář. Tělo měl vypracované a jeho postoj byl sebevědomý. Moc dobře si uvědomoval, jak vypadá a rozhodně se toho nebál využít.
Lehce jsem se na něj usmál a pokynul mu, ať si přisedne. „Kdo řekl, že jsem tu sám?" zeptal jsem se a chlapec se sladce usmál. „Pozoruju tě už dobrou půl hodinu od té doby, co odešel ten vysoký kluk." zasmál se a já ztuhl. „Kdo jsi? Stalker?" překvapeně jsem vyhrkl a on se znovu zasmál.
„Ne to ne, jen jsi jediná osoba v okolí, které mě zaujala." znovu nahodil sladký úsměv a pak ke mně napřáhl ruku. „A mimochodem jsem Jimin, Park Jimin. A tvoje jméno králíčku?" když to dořekl, smyslně si olízl rty a já cítil, jak můj kamarád v trenýrkách sebou škubl. „Králíčku?" zasmál jsem se a pak stiskl jeho ruku. „Jsem Jungkook, Jeon Jungkook." pronesl jsem s úsměvem a Jimin mi palcem začal přejíždět po ruce.
„Hezká tvář, dobré tělo a k tomu i pěkné jméno. Líbíš se mi." řekl s jiskřičkami v očích a já se lehce začervenal. „Co bys řekl na to, že bych nám objednal drink a pak bychom šli na parket?" zeptal se mě s nadějí v očích a já si skousl ret. „Co takhle, že bychom šli tancovat rovnou a vynechali drink?" oplatil jsem mu otázku s malým úsměvem na rtech a jeho oči se pobaveně zatřpytily.
„Nemáš rád alkohol?" další jeho otázku pronesl, když vstával a já zavrtěl hlavou předtím, než jsem odpověděl. „Ne že bych neměl rád alkohol, jen nemám rád co se děje, když ho mám v krvi." vstal jsem a on mě chytl za ruku a začal mě táhnout k tanečnímu parketu. „Já bych se o tebe postaral." řekl, tedy spíše zařval, když jsme došli na parket a jeho oči jasně značily, jak by se o mě postaral.
„Je mi jasné, že by ses postaral. Ale nejsem si jistý, že by mi to vyhovovalo." řekl jsem možná i trochu omluvně a on zavrtěl hlavou. „Miloval bys to." a s tím si mě přitáhl blíž k němu a oba jsme se začaly hýbat v rytmu hudby. Musel jsem uznat, že jeho pohyby byly dokonalé a hltal jsem každý jeho pohyb a ani mi nevadilo, že jeho ruce jsou na mém zadku. Dobře, možná bych byl radši, kdyby tam nebyly, ale nic jsem neřekl.
„Uvolni se." řekl mi do ucha a já se slabě usmál. „Myslím, že nejsem moc dobrá společnost na tohle." omluvně jsem pronesl a on si mě otočil k němu zády a natiskl se na mě. Když se můj zadeček dotkl jeho rozkroku a já ucítil, jak je tvrdý, vyvalil jsem oči a zalapal po dechu. „Myslím, že jsi úžasná společnost." řekl mi u ucha a otřel se rozkrokem o můj zadeček. „Kde bereš jistotu, že jsem na kluky?" zeptal jsem se a on se zasmál. „Bylo by plýtvání dobrým materiálem, kdybys nebyl." pronesl předtím, než mi olízl krk a já se snažil uklidnit.
Ale ať jsem se snažil jakkoliv nedokázal jsem to. Nechtěl jsem skončit jako další zářez tohohle kluka. Ano byl sexy jako samotné peklo, ale prostě mi to nepřišlo správné. Nejsem panic nebo tak, věci se prostě stanou, když váš kamarád, se kterým vyrůstáte, je o pět let starší a chce vás zaučit, jak se nejlépe uspokojit. Ano, díky Jine že jsi mě na mé šestnácté narozeniny ojel místo obyčejného dárku.
Porozhlédl jsem se po místnosti, jestli někde nezahlídnu Jina, který by mě od tohohle sexy magora dostal, ale nikde jsem ho nezahlédl. Jediné čeho jsem si dokázal všímat, byly dokonale hnědé oči, které zračily nedůvěru úplně ve vše. Jeho pleť byla opravdu světlá, skoro až jako by byl nemocný a to ještě víc kontrastovalo s jeho tmavě černými vlasy a černým oblečením. Když si chlapec všiml mého pohledu, usmál se na mě a já se zastavil.
V životě jsem neviděl nic krásnějšího než jeho úsměv a cítil jsem, jak si mě Jimin víc k němu přitiskl. Protočil jsem očima, jelikož jestli dnes večer s někým skončím v posteli jako jednorázovka určitě to bude ten chlapec s tím nejkrásnějším úsměvem. Onen chlapec si ke rtům přitiskl lahev s alkoholem, a i když pil, nespouštěl ze mě oči. I když tu bylo dost lidí, prostě jsem cítil, že sleduje mě.
Najednou se kolem něj obmotaly ruce a nějaká osoba se přisála k jeho krku. No co jsem mohl čekat? Že někdo tak nádherný tu bude sám? Prober se Kooku. Už jsem chtěl odtrhnout oči od toho nádherného stvoření, když najednou promluvil a kluk, který se staral o jeho krk, zvedl pohled a podíval se mým směrem. V tu chvíli jsem najednou ztuhl a nedokázal se pohnout.
Světle hnědé vlasy mu spadaly do očí, které byly něčím zvláštní, ale naprosto jsem netušil čím. Byl o něco vyšší než černovlásek a jeho tvář vypadala naprosto dokonale. Nedivil jsem se, že jsou tu spolu, jeden byl hezčí než druhý a byla to naprostá pastva pro oči.
Když jsem si uvědomil, že mě opravdu oba dva pozorují, stydlivě jsem sklopil hlavu a cítil, jak rudnu. Otočil jsem se na Jimina a slabě se usmál. „Uhm... myslím, že jsem si to rozmyslel s tím alkoholem." pronesl jsem a jeho oči začaly zářit. Ale bohužel jsem o něj neměl už ani ten nejmenší zájem. Oba jsme se vydali k baru a já se naposledy podíval na ty dva krasavce. Ten vyšší hnědovlásek mě pobaveně pozoroval, zatímco ten černovlasý se roztomile culil. Bylo to zvláštní a ještě divnější bylo, že mě oba stále pozorovali. Rychle jsem uhnul pohledem a snažil se věnovat Jiminovi.
Když jsme došli k baru, Jimin mi něco objednal a ať už to bylo cokoliv mělo to zlatavou barvu a já to do sebe prostě kopl. Trochu jsem se rozkašlal a Jimin se zasmál. „Moc nepiješ viď?" zeptal se a já souhlasně přikývl. „Tak to změníme. Dáme si další." řekl barmanovy a ten před nás položil další várku. Nervózně jsem se na Jimina podíval, ale když mi naznačil, ať se napiju, poslechl jsem a panáka obrátil do sebe.
Panebože jak tohle dopadne? A uvidím ještě někdy ty dva krasavce?
≈≈≈≈≈≈
Takže nová série je tady xD
Co říkáte na začátek? A jak se to dál bude vyvíjet pro Kooka?
Jinak povídka bude vycházet pondělí, středa a pátek (ano dnes je neděle, ale je to první díl xD) A tedy druhou kapitolu můžete čekat ve středu xD
Snad se bude i tento příběh, alespoň trochu líbit a za každé vote, komentář i přečtení budu moc moc ráda :3
ČTEŠ
Trust me
FanfictionJak dopadne Jungkookova noc v baru, když ho tam jeho kamarád nechá samotného. A jak důležité je někomu důvěřovat? Nejlepší umístění: #50 v Fan Fikci Od: 04.06.2017 Do: 27. 07. 2017