Vytáhl jsem klíče z kapsy a odemkl si dveře od bytu. Přesněji od Hoseokova a Yoongiho bytu. Hned, jak jsem otevřel dveře, jsem uslyšel slabé sténání a usmál se. Jak jinak? Jsou alespoň chvíli spolu a už musí šukat.
Pořád s úsměvem na tváři jsem se vydal do kuchyně a nalil si pití. „Ahh... Hobi!" uslyšel jsem dost hlasitý Yoongiho sten a byl si jistý, že on je ten, kdo bude dole. Vlastně mě to nijak nepřekvapilo, vždy když jsme spolu spali, jsem byl já ten kdo je ošukaný a někdy Hoseok využil i Yoongiho zadeček, takže když jsou spolu jen oni dva, asi to celé odnese Yoongi.
„Doprdele hyung, dnes jsi extrémně úzký!" zavrčel Hoseok a já se začal dusit pitím. Sakra tohle mi nemůžou dělat. Cítil jsem, jak můj penis po těch slovech začal tvrdnout a stálé Yoongiho steny mi vůbec nepomáhaly v tom se uklidnit. Látka kalhot byla najednou až moc úzká a já si povzdychl.
Měl jsem chuť se sebrat a přidat se k nim, ale vypadalo to, že teď jsou v tom nejlepším a taky jsem jim chtěl nechat chvíli jen ve dvou, ale zas ne tak moc, abych se sebral a odešel. Vrátil jsem se do obýváku a sedl jsem si na gauč a čekal, až to dodělají a podle hlasitých Yoongiho stenů a následnému "Hoseoku už budu" To nezabralo moc dlouho.
Do deseti minut se otevřely dveře od Hobiho pokoje a ven vyšel Yoongi v tričku a trenýrkách. „Ahoj~" zamumlal jsem a Yoongi překvapeně vyvalil oči. „Kookie? Jak dlouho jsi tu?" zeptal se a já se zákeřně usmál. „Dost dlouho, abych slyšel, jak moc jsi dnes úzký." zopakoval jsem Hobiho slova a viděl, jak Yoongiho tváře rudnou.
„Mohl ses přidat." řekl po chvilce a šel si sednout vedle mě. „Hm... poslouchat vás bylo taky zajímavé." lehce jsem se zasmál a Yoongi si mě přitáhl do polibku. Jako vždy po tom když zažil orgasmus, byly jeho polibky líné a tak děsně dobré. Neudržel jsem se a začal se culit. „Copak?" zeptal se a já se šťastně usmál. „Miluju tvoje polibky, když jsi po sexu." zamumlal jsem a znovu si ho přitáhl do dalšího smyslného polibku.
Yoongi si mě začal stahovat na sebe a tak jsem skončil obkročmo na něm. Jeho rty stále na mých a jeho ruce mi začaly mačkat zadeček. „Hyung~" zasténal jsem mu do rtů a on se usmál. Jednu ruku přesunul dopředu a začal mi rozepínat kalhoty. Hned jak se mu to povedlo, druhá ruka se přesunula pod kalhoty a hned začal dráždit můj vstup.
„Opravdu Yoongi? Teď ses udělal a už se chystáš ošukat Kooka? Jinak ahoj zlato." pronesl Hoseok, když vyšel jen v trenkách z jeho pokoje a hlas mu zněl pobaveně. „Rád tě vidím hyung... ah..." řekl jsem, když jsem se odtáhl od Yoongiho rtů, ale dalšímu mluvení bylo nejspíše konec, jelikož Yoongiho prst do mě vstoupil a jelikož byl úplně suchý, tak to bylo trochu nepříjemné.
„Neubliž mu Yoongi." řekl Hoseok a vrátil se zpět do pokoje. „Pomoc hyungovi se o tebe postarat a navlhči mi prsty." rozkázal Yoongi a dal mi prsty před ústa. Hned jsem je vsál do úst a začal cucat, jelikož na sucho se mi to opravdu nelíbilo.
Hoseok znovu vyšel z pokoje a hodil vedle nás gel a já se vděčně usmál, zatímco Hoseok odešel směr kuchyně. Yoongiho prsty z mé pusy se přesunuly k mému vstupu a rázem jsem v sobě měl dva jeho prsty a blaženě zasténal. „Hyung to... uhm..." zasténal jsem a ani jsem pořádně nevěděl, co chci říct, jen jsem prostě něco ze sebe musel dostat.
Cítil jsem, jak se Yoongiho prsty začaly pohybovat rychleji a snažil se mě co nejlépe připravit, zatímco můj penis začal být opravdu bolestně tvrdý a toužil po pozornosti. „Kalhoty a trenky dolů Kooku." rozkázal mi Yoongi, když ze mě vytáhl prsty a já se s rozklepanými koleny postavil a snažil se ze sebe přebytečné oblečení dostat.
Yoongi si zatím stáhl trenýrky na stehna a gelem si potřel svůj penis. Rukou naznačil, ať k němu přijdu a já si znovu sedl obkročmo na něj. Ruce jsem mu položil na ramena a on se snažil svůj penis nasměrovat do mé dírky. „Hyung~" Zasténal jsem, když jeho penis do mě pomalu vstoupil a já si pomalu začal dosedávat na něj. Když jsem plně na něj dosedl Yoongi si mě přitáhl do dalšího polibku a já mu začal žužlat spodní ret.
ČTEŠ
Trust me
FanfictionJak dopadne Jungkookova noc v baru, když ho tam jeho kamarád nechá samotného. A jak důležité je někomu důvěřovat? Nejlepší umístění: #50 v Fan Fikci Od: 04.06.2017 Do: 27. 07. 2017