„O čem to mluvíš Yoongi-hyung?" zeptal jsem se, když jsem seděl u kluků na pohovce. „Jungkooku pokolikáté jsi tu?" zeptal se Hoseok a já překvapeně vyvalil oči. „Uhm... po jedenácté? Dvanácté?..." zamumlal jsem spíše v otázce a oba se na mě usmáli. Když to tak vezmu, byl jsem tu opravdu často na to, že se známe teprve dva týdny.
„Tak proč se chováš, že mluvím jiným jazykem?" zeptal se Yoongi když si sedl vedle mě a políbil mě na spánek. „Tak jsem to nemyslel hyung. Jen to nechápu." řekl jsem omluvně a Hoseok se začal smát. „Kookie prosím tě, čemu nerozumíš na tom, že chceme, abys to netahal s někým jiným? Prostě chceme, abys byl jen s námi, protože my oba tě máme rádi." cítil jsem, jak moje tváře naprosto zrudly po Hobiho slovech. „Taky vás mám rád hyung." zamumlal jsem a sklopil pohled.
„A to je to proč s tebou o tom mluvíme. Ano, jde nám o sex, ale i o tebe Kooku. Proto ti navrhujeme něco, jako vztah. Můžeš se na nás s čímkoliv obrátit. Můžeš kdykoliv přijít a zůstat tu jak dlouho chceš. Naši pracovní dobu taky znáš, takže v ničem problém není." řekl Yoongi a lehce mi přejel po tváři. „Dobře." zamumlal jsem a Yoongi mě hned vděčně políbil. „Děkujeme, zlato." zamumlal Hoseok a já se usmál. Byl jsem rád, že to navrhl, bylo mi s nimi dobře, i když je znám jen opravdu krátkou dobu.
„Zůstaneš tu přes noc? Zítra je středa a oba jsme doma." zeptal se Hoseok a já zavrtěl hlavou. „No já-" přerušil mě můj mobil a já se zvedl z gauče a přijal hovor s omluvným pohledem na kluky. „Ano hyung?" hlesl jsem. „Jungkooku kde sakra jsi, tvoje máma vyšiluje, už máš být doma přes hodinu! Víš co je za den?!" zavrčel Jin a já nahlas polkl. „Nechci tam hyung, nemůžeš si něco vymyslet?" zeptal jsem se a on vydal nějaký pazvuk v protest.
„Jungkooku pošli mi adresu, přijedu pro tebe. Tvoje matka mě jinak zabije." řekl naštvaně a já si povzdechl. „Dobře hyung. Jsem u přátel, pošlu ti adresu." zamumlal jsem poraženecky a on mi poděkoval. Ukončil jsem hovor a kluci se na mě zvědavě podívali.
„Copak se děje?" zeptal se Hoseok a poklepal si na stehna, abych si na něj sedl. Přišel jsem k němu a sedl si na něj. „Za hodinu začíná nějaká posraná večeře s nějakým partnerem tátovi firmy a já musím hrát hodného syna, který není teplej a který je dobrý jako budoucí manžel jedné z dcer těch zbohatlíků." zavrčel jsem a opřel se o Hoseoka.
„Je ti sedmnáct, není na to brzo?" zeptal se Yoongi a já zavrtěl hlavou. „Nejsou to zásnuby, jen mě budou představovat jako nějaký výstavní kousek." protočil jsem očima a oba se na mě smutně usmáli. „Nediv se, že tě vystavují, jsi nádherný Kookie." řekl pobaveně Hobi a já zavrčel. „Nemám to rád." protestoval jsem a Hoseok mě objal zezadu a zabořil mi hlavu do zad. „Vědí, že jsi gay?" zeptal se mě Yoongi, když vstával a šel do kuchyně, nejspíše pro něco k pití.
„Ne, zavřeli by mě doma a nikam nepustili." zamumlal jsem a Hobi mě soucitně zmáčkl v objetí. Místností se ozval zvonek a já zalapal po dechu. Nečekal jsem, že tu Jin bude tak rychle. Dal jsem Hoseokovi rychlý polibek než jsem z něj vstal a šel otevřít. A opravdu tam stál Seokjin. „Ahoj hyung." řekl jsem a on si mě hned přitáhl k němu. Dal mi rychlou pusu na čelo a já se zaculil.
Slyšel jsem, jak si Hoseok odkašlal. „Yoongi! Už si přišli vyzvednout Kookieho." zařval Hobi a já protočil očima. „Hyung tohle je Hoseok. Hobi-hyung tohle je Seokjin." představil jsem je a viděl, jak se Jin ušklíbl. „To je dobré Kookie, my se známe." řekl Hoseok a já vyvalil oči. Proč se znají?
„Odkud se znáte?" zeptal jsem se a slyšel, jak se blíží Yoongiho kroky. „Jin je náš bývalý spolužák." usmál se Yoongi a já zalapal po dechu. „To abychom šli." zamumlal jsem a chtěl Jina vystrkat ven, ale Jin se nenechal, jen si mě přitáhl k němu a podíval se na kluky.
„Držte se od něj dál. Hlavně ty Hoseoku." zavrčel Jin a já se zarazil. „Hyung, takhle to, ale není." zalhal jsem a kluci se na mě ne zrovna pěkně podívali, zatímco Jin nedůvěřivě sledoval můj krk plný značek od kluků. A určitě ani nepomohlo to, že Jin ví, že jsem z baru odcházel s dvěma sexoušema. Nebo to, že mě autem zavezl nedaleko od nich. Myslím, že to hle byla naprosto zbytečná lež.
„Jine to co se dělo na střední je dávno pryč, Hoseok už takový není." zavrčel najednou Yoongi a já svraštil obočí. Jaký není? „Yoongi, to že Hoseoka miluješ, neznamená, že ho budeš omlouvat a lidi se jen tak nemění. Hoseok se tahal kde s kým a to nemluvím o Jiminovi a jejich vztahu." zavrčel Jin a Hoseok sklopil pohled. Začal jsem si kousat rty a přemýšlel nad tím, co řekl. Zvláštně se mi sevřel žaludek a podíval se na Yoongiho. Jeho oči mě naprosto skenovaly a vypadalo, že mi to chce vysvětlit, ale mlčel.
Hoseok stále koukal do země a kousal si rty. „Jungkooku, doufám, že chápeš a budeš si od nich držet odstup." řekl přísně Jin a já pokýval hlavou. Popravdě nechápal jsem to. Pokud by byl Hoseok takový, proč by mi navrhovali něco jako vztah? „Myslím, že se Kook může rozhodovat sám." promluvil najednou Hoseok a já věnoval všechnu pozornost jemu. Jeho oči nesly očividnou vinnu, ale přesto v nich bylo něco, co mě nutilo věřit, že on takový není.
„Promiň mi, že se mi nelíbí, že se kolem Kookieho motáš, když jsi schopný každý den ojet někoho jiného." Jin zněl opravdu naštvaně a já stále sledoval Hoseoka. Opravdu takový je? Nechtěl jsem tomu věřit. Ne u Hoseoka a jeho milých slov. Jeho dotyky jsou vždy plné citu, nikdy mi to nepřišlo, jakoby mě chtěl jen na sex. Připadalo mi, jako by se o mě staral.
„Nepleť si Hoseoka s Jiminem. Ano nebyl to někdo, kdo by bez sexu vydržel dlouho, ale pořád to nebylo denně a nebyl na tom špatně, jako Jimin." zavrčel Yoongi a Jin se ušklíbl. „Pořád mu ale bylo jedno, koho ošuká." Jin si stále stál za svým a já pořád jen stál beze slova.
„Řekne osoba, která ojede svého kamaráda na šestnácté narozeniny." zavrčel Yoongi a já vyvalil oči. Jak to sakra věděl? Nikdy jsem jim o tom neřekl. Že by jim to řekl Jin v době, kdy se to stalo? „Jak to?" zeptal jsem se a Yoongi se na mě překvapeně podíval. „To byl Kook? Kook je ten kluk, kterého jsi ojel?" zavrčel Yoongi a Jin se ušklíbl. „Nikdy bych mu neublížil. Znám ho od plenek a mám o něj starost." bránil se Jin a Yoongi si zkřížil ruce na hrudi.
„Myslíš, že my ne? Myslíš, že my ho jen využíváme a nestaráme se o něj? Sakra pro nás je důležitý. Ano neznáme ho, ale staráme se! Nikdy jsem neviděl u Hoseoka takový zájem. Opravdu ho nechceme jen využít!" Yoongi bránil, jak sebe tak Hoseoka a já mu opravdu chtěl věřit, ale bál jsem se.
Když mi před chvílí navrhli, ať zkusíme něco, jako vztah byl jsem překvapený, ale šťastný. Oba jsou ke mně od prvního okamžiku milí a vypadají, že se o mě zajímají. Byl jsem s nimi rád, a i když jsem ještě včera nečekal, že by se něco podobného stalo, slyšet od Jina, jak se Hoseok choval nebo možná stále ještě chová, mě děsilo a mátlo.
„Musíme jít Jungkooku." řekl Jin a začal mě táhnout k autu, bez toho aby vůbec zareagoval na to, co řekl Yoongi. Nevěřil mu. Byl jsem si jistý, že Yoongimu nevěřil ani slovo.
Najednou se kolem mého zápěstí obmotaly prsty a zastavily mě. „Dej nám chvilku, Kook hned přijde." řekl Yoongi a Jin s povzdechem pustil mou ruku a šel napřed do auta.
Když Jin odešel, Yoongi si mě přitáhl k němu. „Neposlouchej, co říká. Od střední jsme se neviděli a neví, jak se chováme. Hoseok je jiný. Opravdu věř mi Kookie. Kdybychom tě chtěli jen na sex, proč bychom ti něco podobného dnes navrhli?" zeptal se Yoongi a lehce mě pohladil po tváři. Jeho rty se lehce otřely o mou tvář a já ztuhl.
Chtěl jsem věřit Yoongiho slovům, ale znali jsme se dva týdny, zatímco s Jinem jsem se znal celý život. „Opravdu musím jít hyung. Ozvu se." znovu jsem zalhal a rozešel se za Jinem, neměl jsem v plánu se už nikdy znovu ozvat.
První noc jsem myslel, že oni budou jen jednorázovka, ale potom jak se o mě Hoseok ráno staral, jsem si myslel, že by to mohlo být i o ničem jiném než o sexu a když mě v pondělí znovu k nim pozvali a pak jsme se jen mazlili a koukali na televizi, opravdu jsem s nimi byl šťastný a byl jsem s nimi rád.
Ale potom co jsem dnes slyšel, jsem se s nimi nechtěl vidět. I přes to, že jsem s nimi chtěl být. Byl jsem opravdu zmatený a nevěděl co cítit.
≈≈≈≈≈≈
Opravdu se Kook už neozve? Co přesně Hoseok byl za člověka? A je jím ještě teď?
ČTEŠ
Trust me
FanfictionJak dopadne Jungkookova noc v baru, když ho tam jeho kamarád nechá samotného. A jak důležité je někomu důvěřovat? Nejlepší umístění: #50 v Fan Fikci Od: 04.06.2017 Do: 27. 07. 2017