Ráno, když jsem se probral, tak jsem vedle sebe pociťoval příjemné teplo a po chvíli konečně otevřel oči. Ležel jsem na obrovské posteli a Hoseok si mě tiskl k sobě, zatímco Yoongi už tu nebyl. Začal jsem obdivovat rozměry postele a její měkkost. Popravdě vyspali by se tu v pohodě čtyři lidé, kolik peněz ty dva mají? Obří postel a ten byt byl pro ty dva možná až moc velký. Je možné, že jsou tak mladí a mají tolik peněz?
Chtěl jsem se zvednout a odejít, abych předešel tomu, jak mě Hoseok vykopne, až se probudí, ale jeho ruka mě svírala opravdu silně. Začal jsem sundávat ze sebe jeho ruku a on zavrčel. „O co se pokoušíš?" otevřel unaveně jedno oko a já se jemně usmál. „Chtěl jsem jít domů, abych nepřekážel." řekl jsem opatrně, ne úplně si jistý svým hlasem, potom jak moc jsem včera sténal a křičel jejich jména.
„Nikam nechoď." zamumlal a stáhl si mě na něj. Překvapeně jsem zamrkal a Hoseok se na mě zvláštně usmál. Popravdě jsem byl už dost včera překvapený, že mě nevyrazili hned po sexu a to že bych tu měl zůstat i ráno, bylo divné.
Hoseokovi prsty mě začaly hladit po tváři a pak si mě přitáhl k němu ještě blíže a začal mě znovu líbat. Bylo to jiné než včera večer. Styl jeho polibků byl tolik podobný tomu, jak mě včera líbal Yoongi v autě a přesto to bylo jiné. Lehce jsem mu zasténal do rtů a cítil, jak se začal usmívat.
„Miluju tvoje sténání nebo to když křičíš mé jméno. Je to sexy a roztomilé zároveň." řekl pobaveně a já cítil, jak rudnu. „Uhm... kde je Yoongi?" zeptal jsem se a on se slabě usmál. „V práci, je pátek ráno." řekl pobaveně a já si znovu lehl vedle něj. „Neměl bys být ve škole?" řekl a já přikývl, ale místo toho abych se zvedl a šel tam, jsem se přitulil k Hoseokovi a on mi začal prohrabávat vlasy.
„Jeden z těch co vynechává školu a celé noci propaří?" zeptal se zvědavě a já zavrtěl hlavou. „Uhm ne... Jednou když tam nebudu, se nic nestane a včera mě do klubu přitáhl můj kamarád, ale zmizel si s někým zašukat a zbytek znáš..." zamumlal jsem a on se usmál. „Říkal jsem si, že nevypadáš na osobu, která by srala na vzdělání. Dáme si něco k snídani?" zeptal se a já vyvalil oči. „Cože?" oplatil jsem mu otázkou s překvapením v hlase a on se zatvářil pobaveně.
„Snídaně. Víš to jídlo, co jíš ráno." vysvětlil mi, jako bych nechápal pojem snídaně a já zrudl. „To chápu, jen jsem spíš čekal, že mě vykopnete při první příležitosti. Ani jsem nečekal, že mě tu necháte přes noc." zamumlal jsem a on mě začal znovu líbat. „Jak bychom mohli ve dvě ráno vyhodit takové štěně, jako jsi ty?" řekl mi pobaveně do rtů a pak vsál můj spodní ret mezi ty své.
„Nejsem v takových věcech dobrý, je to poprvé co jsem vlezl do postele někomu koho neznám. Vlastně jsem zatím spal jen se svým nejlepším kamarádem." zamumlal jsem a Hoseok se na mě překvapeně podíval. „Vlezl jsi do trojky, když nemáš skoro žádné zkušenosti a ještě s někým cizím? Bože kolik toho do tebe Jimin nalil?" řekl provinile Hoseok a já zavrtěl hlavou.
„I kdybych v sobě nic neměl, tak bych s vámi souhlasil." řekl jsem přesvědčeně a on se pobaveně usmál. „Takže nejsi proti, když si dáme další kolo?" zeptal se a moji ruku si stáhl k jeho přirození, které už bylo vzrušené. „Nebo bez Yoongiho se semnou nevyspíš?" zeptal se zvědavě a já byl chvíli od chvíle víc rudý. „Klidně, jsem pro další kolo." zamumlal jsem stydlivě a on se vyhoupl nade mě.
Znovu spojil naše rty a roztáhl mi nohy, mezi které si lehl. Byl jsem neskutečně tvrdý a vůbec tomu nepomáhalo to, že jsme oba byli stále nazí z předešlé noci. Hoseokovi rty se přesunuly na můj krk, který už tak musel být plný jejich značek. Hoseokova ruka se dostala k mému přirození a začala po něm přejíždět, zatímco se moje ruce dostaly na jeho záda a lehce jsem jimi po nich přejížděl.
„Jsi moc sladký Jungkookie." moje přezdívka mu sklouzla ze rtů a vyřčená jeho hlasem zněla dokonaleji než kdy jindy. Hoseok mi olízl krk a já potichu vzdechl. „To je ono, sténej. Miluju ten zvuk." řekl potěšeně a víc mi stiskl můj penis, co přineslo můj další sten. Hoseok se znovu přesunul k mým rtům a jeho polibky byly stále pomalé a pečlivé.
Začal jsem se těšit, co přijde dál, když jsme uslyšeli zvonek a Hoseok naštvaně zavrčel. „Hned se vrátím." dal mi rychlou pusu a vstal ze mě. Rychle si natáhl trenýrky a opustil ložnici. Opravdu jde otevřít jen v trenkách? Porozhlídl jsem se po pokoji a pak se rozhodl jít na záchod, jelikož můj močový měchýř už byl značně plný.
Našel jsem na zemi svoje trenýrky, ale po tričku či kalhotech jakoby se slehla zem. Možná to taky bude tím, že to ze mě servali, ještě než jsem došel k ložnici. Natáhl jsem si jedinou část oblečení, kterou jsem našel a vydal se do obýváku, abych našel záchod. Hned jak jsem vylezl z ložnice, jsem viděl Hoseoka u dveří. „Už jsem ti to řekl jasně, ráno prostě nikam chodit nebudu." zavrčel, a když jsem zavřel dveře, podíval se na mě.
„Králíček?" uslyšel jsem povědomý hlas, a podíval se, kdo je ten, co nám zkazil potěšení v posteli. „Ahoj Jimine..." zamumlal jsem a Hoseok se na mě usmál. „Kde je záchod?" zeptal jsem se a Hobi ukázal na jedny ze dveří a já se tam hned vydal. „To vážně jsi ojel toho kluka?" slyšel jsem Jimina a Hoseok se zasmál.
„To že nemá zájem o tebe, neznamená, že nechtěl mě a Yoongiho." v Hoseokově hlase znělo vítězství a já se zavřel v koupelně a konečně se vyčůral. „I s Yoongim? Ten kluk z vás bude mít trauma." slyšel jsem Jimina i přes dveře a pak si šel umýt ruce. Z nich a trauma? To nehrozilo... „Kdybys ho viděl v posteli, věděl bys, že on mít trauma nebude." Hoseokův hlas zněl naprosto spokojeně a já vylezl z koupelny.
„Jungkookie." zavolal na mě Hobi a naznačil mi, ať k němu přijdu. Lehce jsem zrudl, ale poslechl. „Rozluč se tady s Jiminem. Očividně je zklamaný, že včera neměl to potěšení jako já a Yoongi." řekl šťastně Hobi a já jen o to víc zrudl. Jakmile jsem k němu dorazil, přitáhl si mě k němu a políbil mě. Nevadilo mi, že mě líbá, ale vadilo mi, že se na to kouká někdo jiný, takže jsem se co nejdříve odtáhl.
„Hobi-hyung..." zakňoural jsem a věděl, že musím být naprosto rudý. „Promiň Mine, ale vypadá to, že Jungkookie nechce další společnost a ještě máme něco nedodělaného." a s tím zabouchl dveře před Jiminem. „Dáme si tu snídani? Pak můžeme na chvíli do postele a pak tě odvezu domů." navrhl Hoseok a já zavrtěl hlavou.
„To je dobré můžu jít domů sám." usmál jsem se a Hoseok zavrtěl hlavou. „Nejsme zrovna blízko tomu klubu. A pochybuju, že sis všiml, kam tě vezeme, když ti Yoongi ošahával zadek." řekl pobaveně Hoseok a já naprosto zrudl. Hobi mě dovedl do kuchyně a pak se zarazil. „Přines mi tvůj mobil, já zatím začnu dělat něco k snídani." usmál se a já přikývl.
Netušil jsem k čemu chtěl můj mobil, ale poslechl jsem. Když jsem Hobimu přinesl mobil, tak se na mě usmál a začal do něj něco ťukat. Uslyšel jsem, jak někde ve vedlejší místnosti zvoní telefon a překvapeně se na něj podíval. „Uložil jsem ti svoje a Yoongiho číslo a sebe prozvonil. Když budeš něco chtít nebo si zopakovat včerejšek, stačí jednomu z nás zavolat." usmál se na mě a já vyvalil oči.
„Opravdu?" zeptal jsem se a on se zasmál. „Ano, Jungkookie. Mě i Yoongimu se včerejšek líbil. Když Yoongi odcházel a ty jsi hezky a roztomile pochrupoval, řekl, že by mu nevadilo, kdyby se cokoliv z toho stalo znovu." Hoseok mě začal hladit po tváři a já ho šťastně políbil. „Děkuju hyung. Mně se to taky moc líbilo." cítil jsem, jak moje tváře rudnou a on se zasmál. „Tak moc roztomilý." řekl, když mě vysadil na kuchyňskou linku a začal mě znovu líbat a my se ke snídani dostali až o hodinu později.
≈≈≈≈≈≈
Trochu déle, ale přeci xD
Ozve se Kook klukům? Může z toho nakonec vzniknout i něco jiného než jen opravdu dobrý sex? xD
ČTEŠ
Trust me
FanfictionJak dopadne Jungkookova noc v baru, když ho tam jeho kamarád nechá samotného. A jak důležité je někomu důvěřovat? Nejlepší umístění: #50 v Fan Fikci Od: 04.06.2017 Do: 27. 07. 2017