Prima zi de scoala ( II)

29 3 0
                                    

          Mergem incet spre scoala , vantul puternic imi ravesea parul, nori gri acopereau cerul , deodata simt o picatura rece prelinganduse pe fata mea , urmata de mai multe...
   -Ce prima zi " perfecta"  !!!am gandit eu cu voce tare.
   - Nu e chiar asa de rau... imi place , e destul e linistitor...
     Din cate stiu eu nu sunt nebuna si in niciun caz nu aud voci , asa ca ma hotarasc sa ma intorc ( deoarece acea voce se auzea din spatele meu).
      Nu era nimeni...
     - Ce naiba !!!! Tip eu cand simt o mana pe talia mea .
     - Ooooo, pisicuta s a suparat !!!Ce ne facem acum!!!zice necunoscutul cu amuzament in glas strangandu ma mai tare, ii simteam pieptul bine facut lipit de spatele meu .
       Intr un fel ma simteam bine la pieptul sau , era cald si parca nu mai simtem ploaia.Ce zici tu acolo?! imi tipa constiinta mea in urechi . Iti reamintesc ce cel care te tine in brate este un necunoscut ciudat care s a legat de tine pe strada , in ploaie , ce om normal ar sta in ploaie singur , dimineata ,in frig ,  astepatandu te pe tine ( nu esti mare frumusete) si nu te stie deci nu avea cum sa te astepte pe tine inseamna ca face asta la tote necunoscutele de pe strada.  imi reaminteste constiinta mea stricand cu adevarat momentul si facadu ma sa ma panichez , recunosc asta este unul din rarele momente in care are dreptate...
      -Nu sunt chiar asa de rau , si sincer , cu toate ca stiu ca te indoiesti , chiar pe tine te asteptam .
      - Lasa ma !!! tip eu din ce in ce mai tare.
       Necunoscutul imi da o palma de toate frumusetea peste gura, eu profitand de asta si zbughind o de acolo.
       -O sa ne mai intalnim noi!!!il aud pe necunoscut strigand in urma mea .
       -In visele tale !!! tip eu asigurandu ma ca ma aude .
        Sincer nu stiu ce e cu tupeul asta , dar imi pare bine ca am scapat de nemernic.

O fata specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum