De pe motocicleta coboara Alexa, cea care in visul meu a aparut la baie si m a ajutat sa ma curat.
-Hei domnisora astronaut pe care era sa o calc , esti pe Terra? nu pot sa cred , are aceeasi voce ca in visul meu.
-D, d, d , da ... bangui eu uimita , holbandu ma la ea.
-Tu esti Ok? M ai cam speriat ... face ea o mutra ca in filme . Te am ranit?
-N, n ,n , nu ... zic eu inca pe lumea mea, ea se apropie de mine , punandu si casca pe motocicleta .
-Ori nu sti sa vorbesti romana, ori nu sti sa vorbești deloc!incepe ea sa rada. La ce scoala inveti , daca vrei te duc pe gratis, asa de la mine, ca sunt genoroasa.
-Nu e ca si cum ai fi putut sa ma omori mai devreme , zic eu razand si dandu mi seama de motivul generozitatii ei .Dar , da, accept , invat la scoala 1 , nu stiu exact cum se numeste, sunt noua. ii zambesc in semn ca nu sunt suparata si ea imi intinde o casca neagra cu verde ( super draguta) .
-Ok, acum ca am lamurit tot, si eu invat la aceeasi scoala cu tine , apropo , ma cheama Alexandra, dar toti imi spun Alex sau Al sau Alexa sau Ali sau cum vrei tu.Pe tine cum te cheama?
-Eli .spun eu cu simplitate.
-Imi pari cunoscuta, dar oricum hai sa merge , o sa intarziem . spune Alexa si imi face semn sa ma urc pe motocicleta ei .
CITEȘTI
O fata speciala
AdventureTotul incepe atunci cand Eli se imprieteneste cu cine nu trebuie...(mai mult nu spun )