Ce se intampla?!

18 3 0
                                    


              Stiu ca am spus "la 5 comentarii pun next" dar sincer m am atasat de cartea asta si am asa de multe idei incat nu pot sa astept, in astea cateva zile m am gandit numai la carte si am ajuns la concluzia ca nu ar trebui sa va presez sa imi lasati comentarii , asta trebuie sa vina de la sine. Acum , destul am trancanit , asa ca sa trecem la poveste.
             

             Ma trezesc amortita, in sunetul enervant si pitigaiat al alarmei , sunt foarte confuza , nu trebuia sa fiu in bratele lui Caleb?!
              -Nu , nu , nu , nuuuuuuu!!! tip eu ca disperata , realizand ca tot ce s a intamplat a fost doar un vis...
              Nu pot sa cred ca a fost doar un vis, parea atat de real , inca mai pot simti inbratisarea calda a lui Caleb ...
              In timp ce stau si mi plang de mila intra sora mea in camera cu pasta de dinti la gura , abia o puteam lua in serios.
              -Misca ti fundul ala gras si hai odata ca intarziem in prima zi de scoala si vreau sa bag frica in toti in timp ce trancaneste directorul! spune aceasta incepand sa rada, stiam ca nu vorbea serios , din vara se tot chinuia sa pare dura , dar mereu o pufnea rasul...
              -Neața si tie, acum sunt gata .
              Sincer nu mai stiu ce ce m am imbracat, ma grabeam si eram si adormita ...
               In scurt timp am observat ca am ramas singura acasa, toti ceilalti au plecat...
               -Rabdatoare sora mai am...spun si ies din casa.
               Deodata sunt izbita de vantul puternic si mai începe si ploaia!
               -Super , chiar aveam nevoie de un dus!
               Abia acum observ cum m am inbracat: cu tenisi albastri , cu pantalonii " infrumusetati" de mine si cu tricoul meu preferat pe care scria " I am (:(" , ciudat e ca asa m am imbracat si in vis .Nu stiu de ce , dar ma simt urmarita , asa ca decid sa maresc pasul pana la scoala .
                Un huruit puternic se aude apropiinde se de mine , era o motocicleta , se opreste fortat evitand sa ma loveasca , picioarele mele erau intepenite , eram socata.
                De pe motocicleta coboara .........

    

            

O fata specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum