Ajung la scoala uda , vanata , la jumatatea orei , totul din cauza unui nenorocit....
Ma indrept spre secretariat iar o cucoana stresata începe sa urle la mine:
- Derbedei !!!! Nu ii mai suport , de ce ai venit aici , ce ai facut , stii ce nu imi pasa , iesi de aici si lasa ma in pace , pleaca odata!!!
- Buna ziua.spun spun si iesi cat mai repede, secretara mai mormaie ceva dar nu inteleg.
Merg pe hol si ma lovesc de cineva .
- Scuze , zic eu debusolata.
-Nu are nimic pisicuto , esti bine , imi pare rau penrtu ce s a intamplat pe strada ...
Imi ridic privirea vrand s ai spun vreo doua , dar ceva ma opreste ma uit la el , arata asa de bine: ochii albastri intunecati , te pierdeai in ei , parul negru ciufulit ( parca striga " Nu ma m chinuit sa arat asa de bine de loc, asa m am trezit!") era foarte inalt , cu doua capete mai mare ca mine si era si bine facut era si el imbracat tot , din cap pana in picioare in negru , era totusi frumos.
Ce ai zis !!! Tu realizezi ca asta ti a dat un pumn in gura , nu!!!!???? imi tipa in urechi constiinta mea.
Pov. Caleb
O vad cum se uita la mine , e asa de frumoasa , stiu ca am fost un idiot , dar deodata observi ca e vanata in locul unde am lovit o , incep sa plang , nu mi am dat seama cat de tare am lovit o , imi pare rau , cred ca o doare tare... Pisicuta mea sufera... din cauza mea .
Pov. Eli
Ii vad o lacrima in coltul ochiului , urmata de mai multe , deodata imi pare rau de el , nu stiu ce are dar vreau sa l imbratisez " Ai ceva la cap!!!??? Asta joca teatru , ai uitat de faza de dimineata???!!!" tipa constiinta mea , dar mie chiar nu mi pasa , imi pare rau ca el plange...
- Imi pare rau ca te am lovit , te doare? intreba el cu glas stins.
- Nu foarte tare . zic eu si incerc sa zambesc , dar imi iese doar o strambatura , din caua durerii.
-Ba da, te doare . zise el trist. Imi pare rau , lasa ma sa te ajut , cu ce vrei sa te ajut?
- Nu stiu in ce clasa am ora , imi arati tu?
- Sigur pisoiaș!Imi pare rau pentru greselile gramaticale , sper sa va placa cartea mea , ce credeti Eli se indragosteste de Caleb , sau nu?
CITEȘTI
O fata speciala
AvventuraTotul incepe atunci cand Eli se imprieteneste cu cine nu trebuie...(mai mult nu spun )