Ma trezesc intr o camera neagra , cu o singura lumina in mijlocul camerei , unde stau eu .
Incep sa tremur , este din ce in ce mai frig in camera iar lumina palpaie amenintand ca se va stinge .
-Probabil te intrebi ce este acest loc , draga. se aude o voce din intuneric , era o voce masculina.
-Da ... murmur eu incet , nu cred ca m a auzit .
-Poate nu par , dar am un auz foarte bun , aud mai multe decat crezi tu, revenind la subiect in primul rand aici suntem intr un spatiu dintre mintile noastre .
-Cum este posibil? Stai putin !Daca aici este un spariu dintre mintile noastre inseamna ca si tu esti o persoana si mai inseamna ca putem schimba lucrurile dupa bunul plac , nu? deodata devin entuziasmata si incerc sa ma duc spre el , dar in clipa in care fac un pas in afara luminii ma trec fiori, toate cosmarurile pe care le am avut vreodata, plus altele care clar nu pot fi ale mele , mai incerc sa fac un pas si simt cum corpul pare sa mi se dezintegreze dureros , fiecare celila din corpul meu pare sa si direasca acum sa urle de durere, ceeea ce si fac , cad pe jos si incep sa urlu.
Deodata simt doua brate care ma ridica , alinand oarecum durerea , lasand o raceala placuta , ma duc in cercul de lumina , cu cat ne apropiem in vad mainile aproape transparente , se fac din ce in ce mai transparente .
Ma pune in cercul de lumina , dar el nu intra , imediat ce mainile lui ating lumina incep sa arda , se aude un urlet inuman , de agonie , iar el se retrage rapid in intuneric.
-Imi , imi , imi pare rau . soptesc eu incet , chiar imi pare, putea sa ma lase acolo , dar el si a riscat pielea , la propriu , pentru mine .
Ma strabate un gand infricosator , daca si pe mine m a ars intunericul !
-Nu, nu te a ars , nu ai absolut, ceea ce ai vazut tu este, de fapt, toate fricile pe care le avem , tie iti face rau pentru ca le ai ferecat undeva adanc in sufletul tau , pentru a ti construi caracterul de azi , de care ai nevoie , eu ma hranesc cu fricile noastre , ai putea spune ca intunericul este mintea mea , iar acea lumina este mintea ta, inocenta pe langa a mea .
-Pai asta inseamna ca ri iti fac rau ... Nu vreau sa ti fac rau ! tip eu in timp ce o lacrima imi mangaie obrazul.
Deodata lumina palpie din ce in ce mai tare , iar eu incep sa plang de a binelea .
-Linisteste te , tu nu ai facut nimic gresit , mintea ta respinge doar ce e rau pentru tine , iar eu chiar as fi un rau pentru tine daca m as apropia, crede ma .
-Dar m ai salvat!Daca ai fi un rau nu ai fi facut asa ceva ! ma incapatanez eu .
-Te am salvat de mintea mea!
-Dar nu esti rau !
-Chiar crezi!tipa el la mine si incepe sa rada.
Deodata vad doi ochi rosii ce stralucesc , se apropie , iar lumina mea se stinge , este langa mine iar eu deja simt tot cei ma groaznic , incep sa urlu iar el doar rade , rade de mine...
-Tot nu sunt rau ? zice el in badjocura in timp ce eu ma taveleam pe jos de durere fizica si psihica.
-Te rog , opreste te , te rog . il implor eu cu voce stinsa . Te rog...
Se opreste , toata incaperea devine alba , el a disparut , undeva in departare este ceva pe un perete , ma ridic cu greu si ma apropii de acel perete.
Pe perete era scris:
"Si mie imi pare rau ... Nu stiu ce pot face cand sunt nervos , cand te trezesti aminteste ti ca NIMIC NU E CEEA CE PARE , ai grija , mai ales la cei apropiati , nu te increde in nimeni , esti mai speciala decat crezi .
O sa ne mai vedem , iti promit ca data viitoare voi fi cuminte .
Sunt mai aprope de tine decat crezi .
D. H."
Cum adica e mai aprope decat cred ? Si de la ce vine "D. H." ?
Inchid o clipa ochii si ma trezesc la cabinetul medical , ma uit in jur , nimeni...
Parca era un baiat care m a adus aici , unde e ?
Ma uit la mine si nu mai vine sa cred, tote ranile imi sunt tratate, ba chiar disparute! Cum se poate?
CITEȘTI
O fata speciala
AdventureTotul incepe atunci cand Eli se imprieteneste cu cine nu trebuie...(mai mult nu spun )