In sfarsit!

12 3 0
                                    

         Intr un sfarsit am si eu parte de prima ora , ori ca e in vis , ori ca e in realitate . Am ajuns cu doar 7 minute inainte sa inceapa ora propriu-zisa , asa ca am rata discursul directorului...
         Intrand in clasa o vad pe Alexa stand cu spatele la mine,pe o banca,  vorbind cu alte fete si razand zgomotos , ma apropii incet si aud:
        - Este una noua in scoala, nu i am retinut numele, am luat o cu motocicleta pentru ca era sa o calc , crede ca i sunt prietena! Ce proasta! incepe ea sa rada , urmata de alte fete , facand din ce in. e mai mult zgomot, era imposibil sa nu le remarci , se auzea tot ce vorbeau in clasa.
        - Hei Alexa , daca iti joci bine rolul o sa putem sa ne batem joc de ea la petrecerea ce urmeaza! zice o fata destul de mica, roscata.
       - Da , dar ma intreb cum o sa o suportam , din ce mi ai spus pare atat de patetica! spune o inalta satena, ce mi se pare cunoscuta...
        - Da , este o plangacioasa ! zice Alexa cu ura .
        - Serios? De ce mi faci asta , ce ti am facut eu tie ? spun cu voce tremuranda abtinandu ma sa nu plang .
         Fetele incep sa rada , ridicandu se de la locurile lor si inconjurandu ma , incepand sa ma impinga de la una la alta.
         - Ce mi ai facut tu mie ?! Pai era sa mi sifonezi si sa mi murdaresti cu sangele tau infect scumpa mea motocicleta ! Ti se pare nimic! incepe sa tipe Alexa la mine in timp ce celelalte se uitau tot mai urat la mine .
         - E doar o motocicleta , nu inteleg ce te superi asa.
         - "Doar o motocicleta" , spune ia imitandu mi vocea, motocicleta aia valoreaza mai mult ca viata ta, cu motocicleta aia am copilarit!
            In tot acest timp fetele largesc cercul si Alexa sare pe mine tragandu ma de par si dandu mi palme, iar celelalte o mai "ajutau"
dansu mi cateva picioare .
            In clasa intra profesorul si vazandu ne asa vine la noi si zice:
            - Alexa , fata mea , ce sa intampla ?
       Auzeam forte greu ce se intampla in jurul meu , dar sunt sigura ca profeaorul i a zis Alexei " fata mea".
            - Pai, tati , ea ma insultat si si a batut joc de mine, a incercat sa ma si bata pentru ca ea voia sa se aseze unde stateam eu , iar prietenele mele m au ajutat sa nu fiu lovita de ea !
       Nu cred, cum poate sa minta asa, pot sa jur ca am vazut o lacrima pe fata ei .
             - Tu , treci la detentie , primesti absente pe toata ziua , iar scumpa mea Alexa si peietenele ei au voie sa plece toata ziua , poftim fetelor  cardul meu, spune acesta scotandu si portofelul, ca sa va mai destindeti putin .
             In timp ce acestea pleaca , Alexa imi zambeste si ii sopteste ceva tatalui ei .
              - Ce mai stai acolo pleaca odata pana nu primesti detentie si pentru maine! tipa acesta furios.
           Eu ma ridic incet si ies din clasa , incercand sa gasesc sala de detentie , dau peste.....
  
   
       

           
         
          

O fata specialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum