Dau peste Caleb ...
- Ba , deci tie iti trebuie ochelari , zice acesta uitandu se in alta parte .
Eu il studiam cu atentie , arata si vorbea fix ca in visul meu... Deodata lui i se mita privirea pe mine, cu o fata uimita spune:
-Cine ti a facut asta?
Eu crezand ca ii pasa de mine ii raspund cu speranta :
-Alexa , Caleb , ma bucur sa te revad !
Inghet cand aud ce mi a iesit pe gura, am uitat ca acela a fost doar un vis...
- Alexa?! Sora mea nu poate face asa ceva , ea e mult prea dragalasa , nu i ar face rau nici unei muste! De ce ma minti , vrei sa ma invrajbesti impotriva surorii mele! Toate sunteti la fel! Sincer la inceput mi a fost mila de tine , dar acum ma bucur , sincer, l as lua in Gasca pe cel care ti a facut asta!
Eu ma uitam la el incercand sa asimilez ce a spus, cand in sfarsit am inteles am inceput sa plang incercand sa i explic ca sora lui e cea care m a batut, dar fara prea mult succes , din gura mea ieseau numai balbaieli...
-Nu stiu de ce mi pierd timpul cu una ca tine acum ! spune Caleb impingandu ma .
Cad iar el pleaca, nici nu i a pasat de mine... Raman acolo cateva minute, pana vina cineva:
-Hei, ce ai patit, de ce plangi ?
Eu plangeam? Hotarasc sa ma uit la persoana care s a pozitionat in fata mea, cand ma uit in sus il observ pe cel care m a batut in visul meu , e cel care m a apucat de par , deodata incep sa plang de a binelea si sa tremur.
- Nu te speria, nu o sa ti fac nimi, hai la cabinetul medical .
Ma ia in brate in stil mireasa , dar desigur ca pe mine ma doare orice miscare asa ca icnesc.
- O sa incerc sa te misc cat mai putin, ok? spune el cu o vizibila ingrijorare.
Eu incerc sa dau din cap , fara prea mult succes , dar el intelege perfect ce vreau sa spun .
Paseste icet pe holurile goale , iar eu imi las capul pe umarul lui si adorm.
CITEȘTI
O fata speciala
AdventureTotul incepe atunci cand Eli se imprieteneste cu cine nu trebuie...(mai mult nu spun )