Vad o scena ca n filme : Caleb tipa la blonda si la cei cinci baieti care m au batut .
-Daca unul dintre voi se mai ia de pisicuta mea , o sa aiba de a face cu mine , nu mi pasa daca ma credeti slab , am gresit odata fata de ea, ca mi a pasat de ce credeti voi, a doua oara nu mai repet greseala! tipa el deja rosu , ii zvagnea incet o vena de la gat , in tot acest timp ceilalti stateau cu capul plecat in fata lui , aproape ca tremurau , deodata el se intoarce si da sa plece, dar se loveste de mine care stateam inmarmurita , holbandu ma la el .
-Asculta , imi pare rau , nu trebuia sa ma port asa cu tine , uite cum ai ajuns.. , imi pare asa de rau .
Ma uitam la el ca la masini straine , ramasesem muta.
-Haide , spune ceva, te rog , nu ma trata asa.
El pare asa de distrus , cred ca ii pare rau de mine cu adevarat .
-Sunt socata, nu ma asteptam sa imi ceri scuze.
Caleb scapa un suras , si zice amuzat:
-Pisi , nu sunt chiar asa de nisimtit , chiar am gresit, ma ierti?
-C-Cred ca da ...spun eu nesigura.
In acea secunda el ma ia in brate si ma invarte prin aer , eu incep sa rad iar ceilalti aplauda.
Aplauzele sa pierd in aer , la fel si imbratisarea si rasul meu , ceva nu e in regula , deodata aud din ce in ce mai tare un bipait.
Ce credeti ca s a intamplat? La 5 comentari cu pareri pun next , scuze pentru greselile gramaticale .
Ma bucur ca sunteti din ce in ce mai multi care imi cititi cartea , va multumesc.
CITEȘTI
O fata speciala
AdventureTotul incepe atunci cand Eli se imprieteneste cu cine nu trebuie...(mai mult nu spun )