"mati korang aku kerjakan nanti! baik diam!" kataku tegas sebelum tinggalkan dorang kat dapur.
aku tak jadi makan! dahlah lapar. sobsob TT.TT
sempat aku dengar, melaun dua ekor tu ketawa ketawa. benci aku!! aku laparr weyy! aku duduk kat bilik aku.
aku buka handphone aku, aku nampak text dari Syafiq!
Abang Apik😱
Lee, sorry pasal hari tu. Abang gurau je!gurau kepala hotak kau berjambul!! aku tak balas. malas nak layan, dulu aku la paling bahagia bila dia text, sekarang aku la yg paling menyampahh!!
perut aku lapar. tersangat lapar. huhuhu. aku baring perut still berbunyi keroncong. tak lama, entah kenapa aku terlelap la pulak.
aku sedar pun sebab Nazri ketuk pintu. macam nak pecah je oleh dia. ish! aku dah syok tidur even lapar dia kacau pulak. aku pandang jam!
3:56 petang!
aku buka pintu dengan rambut serabut dan aku mamai mamai masih! aku buka je, dia meluruu masuk! dia baring kat katil aku. aku duduk tepi katil.
"kau nak apa? aku ngantok! blah la" kata ku masih mamai. aku menguap macam singa je depan dia. biar la dia nak kata apa. hahahaha.
"sini! tidur dengan aku!" suara dia mengoda dohh! sheremmm aku di buatnya.
"dah la, aku taknak bergurau dengan kau sekarang. aku ngantokklah!" aku panjat katil aku, ambil busuk aku yang dia peluk!
"yelah! berdosa tau tak dengar kata suami! nak masuk.." aku terus baring sebelah dia.
aku dah cakap, aku pantang bab derhake derhake ne. dia boleh pulak ketawa bila aku baring sebelah dia.
"jom!" dia bangun and then tarik tangan aku. aku tak tau dia nak buat apa. td nak aku baring sekarang nak aku bangun pulak.
"nak ke mana? aku mengantokk!" bentak ku macam budak budak. dia geleng kepala tengok aku. tangan aku masih di pegang kemas.
"kau belum makan dari tadi. nanti sakit!" katanya.
aku terharu. laki aku sweet semacam. hahahahaha. tapi aku taknak dia perasaan yang aku dah flower flower. berbunga bunga. hahahahahahahahahahaha.
"takpe! aku tak lapar. lepaslah, aku nak mandi!" aku tepis tangan dia. aku blah masuk bilik aku tutup pintu, kunci. and then aku mandi!
segarrrrrrrrr!
ting!
melaun mana sms aku ne, baru je orang nak santai santai! ish! aku ambil handphone aku, and baca!
Nazri Hodoh😈
kau keluar makan atau aku bagitau semua orang kau bini aku? cepat!!main ugut pulak! memang nak kena laki aku ne. ish! aku balas jugak taknak kalah!
Me
Aku tengah nak pakai baju la bongok! kejap!!melaun tu balas lagi! kali ne memang nak cari nahas! menyampah! menyakitkan hati!
Nazri Hodoh😈
nak aku tolong? boleh jugak! hahahahaha!
YOU ARE READING
_CLASSMATE BANGANG ITU, LAKI AKU! -,- [END]
Romanceapa akan jadi bila BUDAK 17years old yang selalu bergaduh pasal benda kecil DIJODOHKAN! sayang? cinta? semua tu mengarut bagi Nur Aleesya dan Mohammad Nazri. Namun, bila mereka setuju nak bawak haluan masing masing satu rasa yang aneh timbul, KEHILA...