'i love you, i hate you, i love you'
alarm dah bising dah! mana jam loncengg! mana hp. duhh! aku masih mengantokk! aku tak sekolah la!
aku bangun, tengok jam. 6:30 pagi!
mampus! mesti Nazri maki aku sbb lambat kejut dia ne, alah!! aku segera bangun! lari ke bilik dia. dengan baju tidur yang cute gila tu.
aku ketuk, tiada respon! tidur mati! aku jerit nama dia banyak kali! masih takde respon!! ish!!
"kau tak sekolah ke? dah lambat ne" okey! selamber je dia tegur aku dari belakang! dia dah lengkap dengan pakaian sekolah dia. bodoh!!
buang masa aku bangun nak kejutkan dia! bencilah tiang jahanam ne, huhhh!!!
"aku tak sekolah!! aku nak tidur!!" aku langar bahu dia. menyampah! semalam beria ria nak aku kejut! sekali boleh pulak bangun sendiri.
"pemalas. wuu! dah, aku nak jalan dah ne!" dia menjerit sebelum aku hilang ke dalam bilik aku.
pintu aku kena ketuk lagi! aduh, nak apa lagi dia ne. aku nak tidur pun tak senang. ishh!
aku buka pintu, dia hulur tangan! minta duit pulak -,-
"aku mana ada duit la, pokok kelapa!" oke, aku namakan dia pokok kelapa. sebab, tinggi dan kurus macam tak cukup makan. hahahaha!
"pokok kelapa kau kata aku? salam la mangkuk!" dia jentik dahi aku lagi. benci doh! sakit!
salam. aduhai. aku lupa aku bini orang. dia ne, kejap tanggunjawab macam suami, kejap jahat gila macam mak tiri. hairan aku!
aku sambut tangan dia. aku taknak cium pun tapi, dia gerakkan tangan dia yang aku salam tu ke bibir aku. hahahahaha. di sini nampak sangat memaksa ye!!
habis salam dia. dia blah! dah lambat katanya. sebelum dia turun sempat dia menjerit kat aku!
"kunci semua pintu! jangan bagi orang masuk! aku ada buat sandwish sikit! makan!! semalam kau tak makan! aku ada simpan kat peti ais!! bye pokok ladaaaaa!"
panjang!! okey! pokok lada? pokok lada? kejap!! pokok lada? rendah? tapi buahnya pedas? oh! dia nak kutuk aku pendekk la ne? kira balas dendam aku cakap dia pokok kelapa! ishhhhh! Nazri Hodoh!!
but wait, sandwish? boleh pulak mamat tu buatkan sandwish. alahai, laki aku kadang baik. kadang macam saiton! menyampah aku!!
aku kunci pintu rumah, aku naik atas. sambung tidur!😂 nak dekat jam 9 aku terbangun, sebab lapar. aku tengok banyak missed call dan mesej kat iPhone aku.
nie, tak lain. mesti member call sebab nak tanya kenapa aku tak datang. dorang bab melanggar peraturan sekolah nombor satu!! hahahahahaha.
aku buka mesej, bukan dari member. kalau call memang Mamai yang missed call jam 7 tadi. mesej pulak!
Nazri Hodoh😈
pokok lada, kemaskan bilik aku.
lepas tu, masakan sotong masak kicap ye.
bila aku balik nanti, makan dan kita jalan.kita jalan? kejap! kemas bilik dia? aku pembantu ker weyhh! dah suruh masak, kemas bilik dia lagi. huhu😢
YOU ARE READING
_CLASSMATE BANGANG ITU, LAKI AKU! -,- [END]
Romanceapa akan jadi bila BUDAK 17years old yang selalu bergaduh pasal benda kecil DIJODOHKAN! sayang? cinta? semua tu mengarut bagi Nur Aleesya dan Mohammad Nazri. Namun, bila mereka setuju nak bawak haluan masing masing satu rasa yang aneh timbul, KEHILA...