BAB 48

7.2K 343 29
                                    

me
Suga? tak pernah kenal pun manusia nama Suga ne😒
kau saperr! 😤

kot kot ada orang nak kerjakan aku. but yang tahu pasal Suga, cuma si Nazri!! takkan dia? tak tak! mustahil lerr!

unknown
alaa kau ne gemokk! takkan tak kenal aku dah?
dulu kau jugak selalu menangis sebab aku tarik tocang kau.
takkan tak ingat kot? 😒

wowowowowowowowowowowow!!

aku selalu menangis sebab kena tarik tocang? itu semua mengarut!!!!!!! manada aku menangiss!!😭

aku pandang kiri kanan, tengok siapa yang pengang handphone. tapi takde, semua fokus dengan team masing masing!

aku tarik tangan Mia, bawak pergi tandas. dia pun tak membantah ikut jerr kata aku. huhaiii😂

"Mia, ada orang stalk aku!" terus membulat mata Mia.

"siapaaaaaa?" nada dia punya main risau.

"takde la, aku kasi main kau je" aku gelak kuat kat dalam tandas tu😂

"kau ne Sya! suka la kerjakan orang. ish!" terus muncung itik keluar 😂

masa kami keluar dari tandas tu, kami dengar orang menanyi tau. latihan kot!

"merduu jugak ann?" aku naikkan kening dekat Mia.

perempuan bawak lagu, Someone Like You. merduu tokk! kalah suara aku😌 hahahahahahahaha😂

Mia geleng geleng. entah kenapa? aku pun heran. sawan kot, macam Arsyad. kahkahkah!

"takkan kau tak tau siapa punya suara tu?" siapa? memang tak tahu pun.

"siapa?" muka hairan.

"N to the I to the E to the N to the A"

"amboi kau Mia, sejak bila jadi Rap ne?" aku gelak sakan dohh. lucuuu so much! dia boleh pulak main to the to the.

"wait? who? NIENA?" membulat mata aku. tak sangka kawan baik aku diam diam ubi berisi. merduu sott suara dia.

"cik adik, korang tu perempuan. kenapa terjerit jerit?" Allah! ada pulak lelaki yang tegur. menyesal tinggikan vokal td😭 jatuh saham kena tegur macam tu.

aku pandang belakang dan, aku hairan tak pulak aku pengsan kali ne, Syafiq kot depan mata aku! apakah semua ini!!!!!!!!!!! pengsan la Leee!! pengsannnnn!!

tapi sayang, aku tak pengsan pulak! apalah masalah otak aku ne, selalu pengsan kalau jumpa mamat Syafiq ne, sekarang tak pulak. takkan terlampau kecewa so takde feel langsung dah. sedihnya hidup! 😭

"Lee. astaga, kau rupannya." dia senyum pandang aku.
dan aku perasaan, dia pakai songkok!! Allah! besar dugaan aku sebagai seorang isteri, semua lelaki hensom bila aku sakit hati. kenapaaaaaaaaaa😌

"Suga, jomm. raptai budak budak tu dah nak start. kau jadi pengacara majliskan?" kawan dia panggil.

SUGA!!!!!!!! SYAFIQ TU SUGA!!!!!! APAKAH INI SEMUA MIMPI!!

dan Syafiq pun bagi salam, tanda dia nak blah.

"kejappppp!!!!" okey maaf! aku terjerit tanpa sengaja.

berhenjut bahu Syafiq dan kawan dia. Mia pun sama. Syafiq putarkan badan, dan pandang aku. naik kening tanda tanya kenapa?

"aku nak cakap something dengan kau boleh?" aku buat isyarat tangan tunjuk dia dan aku.

"berdua?" tanyanya lagi.

aku angguk kepala. terus dia geleng tanda taknak.

"aku dengan kawan aku, kau dengan kawan kau supaya tak jadi apa apa nanti." lembut dari Syafiq.

_CLASSMATE BANGANG ITU, LAKI AKU! -,- [END]Where stories live. Discover now