second teaser

206 18 0
                                    

❝ "who care about you

❝ "who care about you

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




" Geura WOLF, naega WOLF, aoooooooo~" , beberapa orang pelajar lelaki dari sekolah sebelah berjalan masuk ke dalam Majisuka Gakuen walaupun dihalang oleh seorang guard yang berbadan sado tetapi penakut mengalahkan budak kecik.. Adoyai apa nak jadi. XP.

"T-tolong jangan masuk..tolonglah pak cik, pak cik dah tua, kalau pak cik kena buang, anak-anak pakcik nak makan apa..tolonglah pakcik..ye handsome-handsome sekalian "

Pengawal keselamatan yang agak berumur berusaha untuk merayu, mereka memandang muka pak cik itu, ada yang ketawa, yang buat muka kesian pun ada, tapi yang paling teruk ada yang buat tak tahu je.


"Pak cik oo pakcik, pak cik ni dah tua..kami ni muda lagi, pak cik tak mampu pun nak lawan kami...kami datang sini bukan nak buat hal, kami nak jumpa orang.. itu je..tak de hal bro ", Salah seorang daripada mereka berkata sambil mengelap peluh pak cik itu menggunakan lengan bajunya.

"T-tapi-"


"Tak de tapi-tapi, kami nak masuk jugak kalau pak cik nak halang pun, kami tetap nak masuk, kalau tak pak cik boleh bye bye", Pelajar itu menepuk bahu pak cik itu sebelum meneruskan langkahnya masuk ke bangunan sekolah Majisuka Gakuen.

"Geng..jom!"

Mereka beramai-ramai menuju ke salah satu bangunan yang menempatkan kelas pelajar Majisuka Gakuen.



"WOLF datang!!"

Seorang pelajar perempuan berambut pendek lari lintang - pukang sambil menjeritkan berita yang baru diperolehnya iaitu dia ternampak sekumpulan pelajar lelaki yang agak 'familiar'berjalan menuju ke dewan sekolah mereka.

"WOLF datang!?"

"Cepat-cepat..jom tengok"

"Aku camne? Cantik tak?"

"Buruk macam selalu"

"Dah lama diorang tak datang sini,mesti ada apa-apa"

"Ketua dorang....handsome nya"


Para pelajar mula buat bising dan berlari ke dewan sekolah. Diorang ni harap je gangster tapi kalau ada lelaki handsome, pantang tak tengok. Mesti tengok punyalah. Bak kata pepatah dalam hati ada taman.

Para pelajar mula berkumpul di dewan sekolah,kalau nak lebih detail lagi semua pelajar kecuali enam orang senior yang masih berada dalam bilik khas mereka.

Mereka mula menjerit-jerit sambil memberikan sorakan kepada pelajar lelaki yang dengan perasannya melambaikan tangan mereka seperti artis. Perasan je lebih dorang tu. Suasana dalam dewan ketika itu riuh- rendah macam dekat pasar.

"Hai.. woah! Lawa rambut"

" Terima kasih, terima kasih..love you all"

" I love you Majisuka Gakuen"

❝ [ Majisuka Gakuen] → applyficWhere stories live. Discover now