-Nico! Ha így folytatom végleg pink marad a hajad.
-Akkor legyen pink. Kit érdekel?
-A lányokat fogja. Elvégre mi lesz az ők elbűvölő Hádész porontyával?
Nico mérgesen nézett rám, makd fulytatott egyett és oktatni kezdett:
-Gyerünk próbáld újra. Koncentrálj!-éppen gyakoroltunk. Az Aphroditétől kapott/lopott kézességem tréningeztük. Pár hónappal a születésnapom után két hónaponként az istenek egy-egy képességét kaptam meg. Jelképeik pedig a bal alkaromon jelentek meg sorra, ami valjuk be egy kicsit fájdalmas. Nicoval ma Aphrodité képességét gyakoroltuk. Amikor meg kaptam az erejét, az egész tánor arra ébredt, hogy neon színekben pompázik a hajuk.
-Rendben, mond!-lehunytam a szemem és koncentrálni kezdtem.
-Legyen egyenes, barna hajad és vöröses barna szemed.
-Vagyis nézzek ki úgy, mint Emma?-kérdeztem és kinyitottam az egyik szemem.
-Csak csináld!
Erősen koncentráltam, éreztem, hogy kezemen égni kezd a galamb, Aphrodité jelképe. Hajam hosszabb lett és alacsonyabb is lettem. Kinyitottam a szemem és egy mosolygó Nicoval találtam szembe magam.
-Ügyes, nagyon ügyes.-mondta egy kissé morgós hang a hátam mögött. Megfordultam és Emma állt előttem. Elég fura lehetett, hiszen ugyanúgy néztünk ki. Lehunytam a szemem és éreztem, hogy vissza változom.
-Így mindjárt jobb-mondta Em-Jack azt kérte, hogy keressük meg és nézzük végig a listát. Egyébként, hogy haladtok?
-Jól, egy hónap elteltével mindig megtanulom valahogy.-mondtam, miközben Jacket kerestük. Jack a tábor vezető. A Félisten Tanyán nincsenek halhatatlan vezetők, így mindig van egy félvér, akit kiképez arra, mit kell tennie ha ő lesz a tábor vezető. Jack választotja Andrew, egy Apollós srárc. Jól kijövünk és párszor udvarolt is nekem, de folyton vissza utasítom. Nem mintha nem lenne jóképű, a szőke hajával és napsugarakra emlékeztető szemével minden lányt levesz a lábáról. Kiveve engem. Az én szívemet már elrabolta egy fekete hajú, tenger zöld szemű fiú. Percy, istenek soha semmi és senki nem hiányzott még életembe ennyire, mint ő. Már lassan egy éve nem láttam és nincs olyan nap hogy ne jutott volna eszembe. Merengésemből Jack rántott ki, aki barna szemével engem bámult.
-Jól vagy?-kérdezte, én pedig zavartan bólintottam.
-Oké akkor a lista eddig így néz ki-vett elő egy lapot-akkor Aphroditét is kipipálhatjuk.-bólintottam és a listát kezdtem tanulmányozni.
1. Zeusz✔
2. Héra✔
3. Poszeidón✔
4. Hádész✔
5. Áthéné✔
6. Aphrodité✔
7. Héphaisztosz
9. Árész
10. Apolló
11. Artemisz
12. Dionüszosz
13. Hermész
Amelyik isten neve ki van pipálva, annak az erejét már megkaptam. A születésnapomra Héphaisztosz esik. Szóval valószínűleg valakit felgyűjtok.
-Oké tűz biztos a szobád?-nézett rám Emma. Na igen, miután itt is megsebesítettem valakit, külön bungalóba helyeztek el, amit én terveztem. Próbáltam úgy tervezni, hogy biztos védelmet nyútson ellenem. De a tűz biztonság nem szerepelt a tervek között.
-Nem, szóval az lesz a legjobb ha akkor nap nem is jövök ki a szobámból.
-Vagy-mondta Nico-átnézhetnénk a könyvtárat. Elvégre nem azért tervezted, hogy gyüjtsd bele a könyveket. Hátha találunk valamit.
-Rendben akkor ti hárman menjetek a könyvtárba, én pedig...-hallgatott el.
-Te pedig?-kérdeztem.
-Zűr van már megint a Hermész bungalóban. Túl sokan vannak, kikéne bővíteni vagy valami. Figyeljétek meg erre fog elmenni az egész napom.-mondta, miközben össze szedte a cuccait és ott hagyott minket.
-Akkor irány a könyvtár!-nyögte Emma és Nico.Már vagy két órája a könyvtárban ültünk. Áthéné képességének köszönhetően hihetetlen gyorsan tudtam olvasni, ha akartam. Én már végig lapoztam vagy tizenöt könyvet. Emma és Nico összesen végig lapozott hatot. Egyenesen haldokoltak ennyi könyv között. A könyvtár hatalmas volt és épp ezért volt a kedvenc hejem is.
-Meg van!-kiáltott fel Emma-Itt írja, hogy egy bizonyos sárkány fajnak a bőrét összekeverik nektárral és rákenik a ház falára, a ház tűz biztos lesz.
-És mi a faj neve?-kérdeztem, miközben Nicoval körbe vettük.
-El van mosódva, nem tudom elolvasni. De ezt a képet már láttam egy palackon Jack-nél, szóval megyek megkérdezem.-kapta fel a könyvet és kisietett az ajtón.
-Csak nekem jutsz eszembe róla? Te szoktál így futkosni a Félvér Táborba régen. Ha ott nem volt dolgod akkor az Olimposzra mentél.-mosolygott Nico.
-Igen, szerinted már befejezték?
-Nélküled? Nem hiszem. Meg vannak még a tervrajzaid?
-Persze, néha még rajzolok is hozzá. Gyere, pakoljunk össze!
Elég sokáig tartott, idő közben még Emma is csatlakozott hozzánk. Biztosított róla, hogy szülinapomra kész lesz a sárkánybőr főzet(azt hiszem így hívják). Szóval a tűz biztonság is kipipálva.Sziasztok!
Meghoztam az új részt. Késtem vele bocsi csak a héten ünnepély volt az iskolába és megcsúsztam mindennel. Várom a kommentjeiteket akár jó vagy rossz.
Puszi😉😉😉
VOUS LISEZ
Az elátkozott gyermek (Szünetel)
FantasySziasztok! A történet az Utolsó olimposzi után egy évvel játszódik. A félisteneink élik békés nyugott életüket. Vagy csak azt hiszik? Rachel új próféciát jósol. Az elátkozott gyermekről. De ki az elátkozott gyermek? Ha kíváncsi vagy, nézz be hozzám...