Még azon a héten új félvér érkezett a táborba és nekem kellett körbe vezetnem. Ami azt illeti repestem az örömtől, gondolhatjátok, hisz aznap volt a szülinapom. Percy, Khairón beleegyezésével, elakart vinni valahová. Azt nem tudtam, hogy hová, mert Hínáragyú meglepetésnek szánta. Miután Percy megtudta, hogy mi a napi "programom" azzonnal a Nagy Ház felé vette az irányt. Nem tudtam mit akar, szóval elkezdtem keresni Markot(az új srác). Éppen a kenuzó tó felé vettem az irányt, mikor valaki eltakarta a szemem. Én megragadtam az illető kezét és vállam fölött át röpítve a földhöz vágtam. Aztán észre vettem ki az.
-Észlány, én azzal a hírrel jövök, hogy sikerült elkönyörögnöm téged délelőtre, erre te földhöz vágsz?-nézett rám Percy összezavarodottan.
-Ne haragudj, csak ösztön-védekeztem és kezet nyújtottam neki. Felsegítettem, ő pedig a lendületet kihasználva pár centivel az arcom előtt állt meg, miközben még fogtuk egymás kezét.
-Talán megbocsátok, ha kapok egy csókot-vogyorgott.
-Álmodba Hínáragyú-mosolyogtam és hátat fordítva neki, elindúltam a kabinok felé. Percy gyors utánam sietett és magyarázni kezdett:
-Ott tartottam, hogy sikerült elkönyörögnöm téged, úgyhogy kézdj el készülni.
-És mi lesz Markkal?
-Khairón azt mondta, hogy majd délután körbe vezeted, úgy is beszélni akart vele.
-Oké, és hogy öltözzek?
-Mi az hogy, hogy öltözzél?-nézett rám értetlenül.
-Istenek Percy. Reménytelen vagy!-sóhajtottam-Tudod, kiöltözzek vagy valami?
-Hát...öltözz úgy, ahogy szoktál.
-Rendben tíz perc múlva Thalia fájánál találkozunk-megpusziltam az arcát és ott hagytam őt. Amit beértem a kabinomba, elővettem a ruhám, amit külön erre az alkalomra tartogattam.(a táskát, fülbevalót és a karkötőt ne nézzétek)Sminket nem használtam, a hajamat pedig kibontottam. Mire a Félvér Hegyre értem Percy már egy taxi mellett várt. Csodálkoztam, hogy nem késett el. Kék farmert, zöld pólót és fekete dzsekit viselt. Elém sétált és mosolyogva nézett rám.
-Gyönyörű vagy-mosolygott, majd hozzá tette-és ebben a cipőben olyan magas vagy mint én.
-Te sem nézel ki rosszul-nevettem. Megfogta a kezem és a taxihoz húzott. Mögém állt és bekötötette a szemem.
-Percy?
-Nyugi, itt vagyok-mondta, miközben besegített az autóba.
-Miért kötötted be a szemem?
-Mert meglepetés az ahova megyünk.-a taxi elindult és majdnem félórán keresztül autókáztunk. Percy mikor megérkeztünk kisegítt az autóból, majd beterelt egy épületbe, legalábbis szerintem, mert hirtelen nagy lett a csönd. Hínáragyú mögém állt és kikötötte a szemkötőmet.
-Meglepetés-suttogta, én pedig kinyitottam a szememet. Egy pillanatra bennem rekedt a levegő. Egy hatalmas könyvtárban álltunk, a polcok olyan hosszúak voltak, hogy nem láttam a végüket.
-Percy-dadogtam.
-Tetszik?-kérdezte, én pedig szembe fordultam vele és szorosan megöleltem.
-Istenek, Percy köszönöm! Jobb születésnapi ajándékot nem is kaphattam volna.
-Örülök, most pedig menj és válogass.- mosolyogva bólintottam és magam után húztam. Már vagy egy órája válogattam,mikor Percy megragadta a derekam, neki támasztott a polcnak és megcsókolt. Visszacsókoltam, de aztán eszembe jutott, hogy hol vagyunk.
-Percy! Nyilvános helyen vagyunk-kapkodtam levegő után.
-Tudom, de olyan édes vagy, mikor koncentrálsz. Összehúzod a szemöldököd és a szádat harapdálod-suttogta, aztán megkondult az óra.
-Dél van. Indulnunk kéne.
-Rendben, úgyis már kiválogattam vagy tíz könyvet.-kisétáltunk és már indultam taxit fogni, amikor megfogta a kezem. Elővett egy szürke ékszerdobozt és a kezembe adta.
-Ez még a tiéd-suttogta. Kinyitottam a dobozt és egy gyönyörű ezüst nyaklánc volt benne. Három bagoly ült egy faágon egymás mellett. Percy kivette és a nyakamba akasztotta az ékszert. Puszit nyomott az arcomra és vissza indúltunk a táborba. Miután vissza értünk, átöltöztem és megkerestem Markot. A fiú annyit tudott kérdezni, hogy az valami hihetetlen. Valószínűleg Athéné gyereke, mert hatalmas a tudás vágya. Éppen az erdő azon részét mutattam neki ahol a szörnyek már meg tudtal támadni minket, mikor a háborúról kezedett kérdezgetni.
-Tényleg találkoztál Kronosszal?
-Igen.
-És tényleg volt egy kém közöttetek? Hogy hívták? Silena?
-Igen-válaszoltam feszülten-de egy hősként halt meg.
-És mi van azzal a Luke sráccal? Azt hallottam olyanok voltatok mint két testvér.
-Igen-szorírottam ökölbe a kezem.
-És Percy tényleg megölete Luke-ot?-én pedig nem bírtam tovább. Eddig is szenvedtem azzal, hogy ne kiabáljak rá, de már nem bírtam.
-Mark elég!-kiáltottam és ahogy szembe fordúltam vele, ujjaim közül villám csapott ki. Markot eltalálta a lábánál és egy fához csapódott. Gyorsan kezdtem szedni a levegőt és a kezem kezdtem nézni.
-Annabeth?-szólat meg egy hang a hátam mögött és valaki megérintette a vállam.
-ÁÁÁ!-kiáltott fel, én megpördültem és Nicoval találtam szembe magam.
-Istenek Nico! Ne haragunj!-kezdtem elhátrálni. Neki mentem egy fának, azon végig cikázott egy villám és füstölögni kezdett. Ijedten néztem Hádész fiára, aki sápadtabb lett, mint szokott.
-Annabeth csak próbálj meg nyugodni rendben.
-El kell tűnnöm. Érted Nico? Élet veszélyes vagyok-néztem Markra.
-Még él. Nézd,menj pakolj össze nyugodj meg és ne mondj senkinek semmit. Itt találkozunk és árnyékutazással elmegyünk oké?- nézett a szemembe.
-Te velem akarsz jönni?
-Igen, láttalak Annabeth. Nem tudod irányítani a....képességed. Tudom milyen és ezért segítek neked rendben?-vonakodva bólintottam-Szeretnéd, hogy Percy velünk jöjjön?
-Nem-vágtam rá-nem tudnám elviselni ha bántanám.-Nico bólintott, én pedig elindúltam pakolni. Negyedóra múlva Nicoval ott álltunk az erdőben. Nagy nehezen rá vett, hogy elmenjünk egy olyan helyre, ahol biztonságban leszünk.
-És hol van ez a hely?-kérdeztem.
-Európában-azzal eltűnktünk.Észre se vettem, hogy még elmélkedem, eleredtek a könnyeim. Gyors letöröltem őket, aztán az ajtó kinyúlt és Nico lépett be a kezében egy csokoládéval.
-Szia, az előbb már bejöttem, de eléggé ki volttál borulva. Szóval mutatta fel a kezében a csokit. A csokoládés papíron volt egy felirat:
Egy csokoládé még mindig olcsóbb, mint egy szpihológus.
Elmosolyodtam és miközben Nicoval beszélgettünk megettük a csokoládét.Sziasztok!
Meghoztam a legújabb részt. Ha tetszett ne felejts el kommentelni és vote-olni.
Puszi😊😊😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Az elátkozott gyermek (Szünetel)
FantasiSziasztok! A történet az Utolsó olimposzi után egy évvel játszódik. A félisteneink élik békés nyugott életüket. Vagy csak azt hiszik? Rachel új próféciát jósol. Az elátkozott gyermekről. De ki az elátkozott gyermek? Ha kíváncsi vagy, nézz be hozzám...