Συναυλία

106 22 2
                                    

Έχουμε να μιλήσουμε παρά πολύ καιρό μετά από αυτό...κανένα 2μηνο περίπου.
Βέβαια έκανε μερικές προσπάθειες να μιλήσουμε στην αρχή.Αλλα τα παράτησε.Οποτε αποφάσισα να πάω στην συναυλία του πιστεύω αν πάω και με δει μετά θα ξανά μιλήσουμε.Το ελπίζω.Εχω πολλά να του πω έχουν γίνει διαφορά τον τελευταίο καιρό ξαι θέλω να του τα πω.Η απλά να περάσω λίγο χρόνο μαζί του θα με κάνει να νιώσω πολύ καλύτερα.
Έφτασε η ώρα της συναυλίας.
Περίμενα από νωρίς εκεί όποτε μπήκα μπροστά μπροστά ξαι στο κέντρο της σκηνής,θα με δει δεν γίνετε.Ειχα τόσο άγχος...έτρεμα ολόκληρη,περισσότερο και από την πρώτη φορά που το είδα ή ακόμα και από την πρώτη φορά που με πλησίασε.
Αρχίζει να μπαίνει μουσική για να περάσει στην σκηνή.Ετρεμα απίστευτα νιωθω πως θα πέσω κάτω..αλλά δεν πρέπει,πρέπει να κρατηθώ.
Σβήνουν τα φώτα και τον βλέπω να έρχεται μέσα τότε άρχισα να τρέμω ακόμα περισσότερο.Για να μη λιποθυμήσω κάλυψα με τα χέρια μου το πρόσωπο μου,ακούμπησα το κεφάλι μου στην σκηνή και πείρα βαθιές ανάσες για να ηρεμήσω.Σε όλο το πρώτο κομμάτι προσπαθούσα να ηρεμήσω και δεν πείρα χαμπάρι καν πιο έλεγε.Ξαφνικα άκουσα ησυχία άργησε να ξεκινήσει το δεύτερο τραγούδι γιατί ετοίμαζε την κιθάρα του,με το που ξεκίνησε κατάλαβα πιο ήταν...ήταν το "love me again".Ειναι το αγαπημένο μου.Τοτε σήκωσα το κεφάλι μου και με το που τον είδα έβαλα τα κλάμματα.Αυτος είχε τα μάτια κλειστά όποτε δεν με είχε δει.Ηταν τόσο υπέροχος..ποσό μου είχε λείψει.
Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταξε αλλα δεν είχε καταλάβει πια είμαι γιατί είχε σκοτάδι και κάλυπτα και το στόμα μου..Αφού τελείωσε και άρχισε το επόμενο κομμάτι που δεν είχε κιθάρα με πλησίασε και γονάτισε μπροστά μου και προσπαθούσε να καταλάβει πια είμαι.Ισως να είχε καταλάβει από πριν απλά να είχε αμφιβολίες.Ειχα καλύψει το πρόσωπο μου και αυτός μου έπιασε το χέρι και το έβγαλε από το πρόσωπο μου...κατάλαβε πια είμαι και έχασε τα λόγια του......

Strange Love (το είδωλο) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora