4

182 21 2
                                    

- Josh. - Tyler delikatnie potrząsał ciałem swojego chłopaka, który leżał tuż obok niego. Nie był w stanie go obudzić od jakiś dwunastu sekund, co było rekordem.

- Josh, no proszę - jęknął, po czym przypomniał sobie, co na bank pomoże.

- W naszym mieście otworzyli Taco Bell, wstawaj - szepnął, po czym reakcja była natychmiastowa.

Josh niepewnie otworzył oczy i spojrzał na bruneta, który pod nosem śmiał się z jego miny.

- Zasnąłeś na moim ramieniu.

- Jeju, przepraszam cię, Tyler. Mam nadzieję, że cię nie zgniotłem. - Chłopak na prawdę się wystraszył, jednak Tyler dalej się z niego śmiał.

- Spokojnie, nie jesteś przecież jakoś ciężki. To była przyjemność, czuć ciepło twojego ciała przez ponad godzinę. - Tyler posłał mu jeden z tych uśmiechów, które sprawiały, że serca miękły.

Josh dał mu przelotnego całusa w czoło po czym wstał z kanapy odrzucając koc, którym byli przykryci.

Po chwili wziął Tylera na ręce.

- Josh, odstaw mnie! - Tyjo zaczął protestować, jednak ten nawet nie śnił go wtedy wypuścić.

- Nie krzycz tak, kochanie, bo pobudzisz sąsiadów, a chyba nie chcesz aby przyjechała policja, prawda? - Josh przybrał łagodny głos, jak ojciec, który tłumaczy coś swojemu synowi.

- Jesteś okropny. - Tyler udawał obrażony głos jednak po chwili już łączył ich wargi w pocałunku.

Josh delikatnie odstawił Tylera na łóżko,  po czym zdjąwszy uprzednio spodnie położył się koło niego.

Mijały minuty, a może i nawet godzina, jednak oni jedynie leżeli wtuleni w siebie trzymając się za ręce.

- Tyler? - Josh niepewnie przerwał cisze. Chłopak spojrzał na niego pytającym wzrokiem, co Josh uznał za pozwolenie na kontynuacje - Zaśpiewasz coś dla mnie?

- Jasne, dlaczego by nie - chłopak uśmiechnął się, po czym zaczął cicho nucić pod nosem. Po chwili już śpiewał pełnią swojego głosu:

Open the slits in your face and start your day
You don't have much time to make your slits look just right
I'm in your mind
I'm singing
I'm in your mind
I'm singing la-da la-da la-da la-da la-da la-da

Look in the mirror and ask your soul if you're alright
Put out the glitter that your soul hides behind
You're in my mind
I'm singing
You're in my mind
I'm singing la-da la-da la-da la-da la-da la-da

Nowhere were they holy
Open up your eyes and see
The clouds above will hold you
The clouds above will sing

And in your mind
You're singing la-da la-da la-da la-da la-da la-da-da

My name's BlurryfaceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz