1K 102 2
                                    

Ш:Ако не вярваш, че те харесвам, това ще е доказателството.
Той ме прегърна, и ме целуна, усещането беше невероятно...
Той поиска, вход и даже без да се замисля му го дадох. Вдишвахме и издишвахме въздух, целувката се проточи, езиците ни водиха война...
Неисках да свършва, имах чувството, че съм във рая, но трябваше да ходим, към залата. Изведнъж просто спрях, той също се отмести, но още стоях притиснат до стената, стояхме във същата позиция. И двамата се взирахме, един във друг, сякаш така опознавахме всяка една черта, всеки един сантиметър, от лицето на другия. Първо гледах към очите, ахх... тези очи можеш да се изгубиш във тях, бяха като портал, който ще те заведе на безлюден остров и никога, няма да успееш да се върнеш обратно. Погледа ми премина по-надолу, към устните тези устни, обикновенно розови, но сега бяха алено-червени, заради целувката, стигнах до врата исках да го вкуся, да оставя няколко мокри целувки по-него, просто неможех да издържа...
Ш:Ако продържа да те гледам, ще остана така за винаги. Ти си повече от красив...ти си уникален, бих дал всичко на този свят само да вкусвам тези устни всеки ден, всеки ден да се събуждам до теб, със мисълта, че ти си мой никому другиго, само и единствено мой...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Това е главата, ами не издържах до понеделник, пък и вече беше написана и просто реших да я кача❤️Hope you like it
Съжалявам ако има грешки♥️👌🏻😱
Ще се опитам да ъпдейтна, скоро👌🏻😊
Обичам ви❤️

𝙈𝙀 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝘽𝙄𝙏𝘾𝙃 //𝗯𝘁𝘀 {𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt