십일

616 54 2
                                    

Д:Хайде, ще отидем на едно място.
Тае: Добре.

Съгласих се с Джимин, защото знам че той ще ми помогне, но още се чудя дали да му кажа.

Бяхме в колата на Чим и пътувахме на някъде, не знаех къде сме, но пред мен имаше много дървета. След няколко минути спряхме, ние бяхме на хълма на който беше първата среща на групата. От тук започна всичко, тук разказвахме за себе си, гледката е уникална. Вижда се целия град.
Седнахме...

Д: Виж Тае ние сме приятели, и приятелите си казват всичко. Както ти не ме оставяш в такива ситуации и аз няма.

Тае: Джимин мерси, но наистина съм добре.

Д: Не не си, попринцип постоянно се смеем, и се забавляваме, а сега си супер унил, моля те кажи ми, едва ли не сме като братя.

Тае: Оф хубаво, но няма да казваш на абсолютно никой.

Д: Да нали сега съм тръгнал да казвам.

Тае: Еми значи, от много време си падам по Куки, наистина обичам го страшно много, но нямам смелостта да му го кажа в лицето. Тая всичко в себе си, чувствам се, като пълен загубеняк.

Д: Тае това, че не искаш да му кажеш не те прави такъв, нищо не ти пречи да опиташ. Може и той да изпитва нещо, така че ако бях на твое място щях да му кажа. Така, че просто иди при него, вдишай и издишай и му кажи всичко.

Мисля, че имах нужда точно от това, просто някой да ме окуражи. Смятам да направя точно това ще му кажа пък, каквото ще да става, този път ще съм силен.

Тае: Добре ще му кажа, мерси Джимин.

Д: Няма защо винаги готов да помогна.

Прекарахме почти целия ден на хълма, говорихме беше много забавно. Започна да се стъмнява.

Тае: Хайде да тръгваме.

Д: Добре хайде.

След минути вече бяхме пред нас.

Д: Сега просто иди и му кажи всичко, което каза на мен вярвам, че ще успееш.

Тае: Мерси и съм сигурен, че този път наистина ще му кажа.

Д: Добре сега влизай и после ми звънни да ми кажеш, какво е станало.

Тае: Ок, чао.

Д: Хайде чао.

Бях пред вратата, ами влизам пък, каквото ще да става...

********************************
Ами това е главата😆
Дано ви хареса 😍😗
Ъпдейта сигурно утре😊
Съжалявам ако има грешки😉😉
Чао💜

𝙈𝙀 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝘽𝙄𝙏𝘾𝙃 //𝗯𝘁𝘀 {𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱}Where stories live. Discover now