1.1K 86 8
                                    

(Пуснете си песента и четете, добра комбинация са❤️)
*Гледна точка на Джимин*
Влязохме и затворихме вратата след себе си, започнахме да се качваме нагоре към стаята ми, като вече бяхме пред нея, незнам дали бях готов за това, което щеше се случи зад тази врата, но обещанието си е обещание...

Хвърлих раницата на земята...
Д:Готов ли си?
Ш:По-готов не съм бил...
Той ме целуна, но тази целувка не беше, като предишните, беше по-страстна просто нямам думи да я опиша. Той продължаваше да ме целува, езиците ни бяха все едно на състезание по танци, бяха буйни и всеки един от тях, искаше да победи.
После реших и аз да се позабавлявам, измъкнах се от целувката, и започнах да го целувам по врата, като захапвах на някой места топлата кожа на Шуга.
Той издаваше леки стенания, сигурен съм, че това което правех му харесваше. Той събляка блузата ми, и кожата ми настръхна от течението, което се създаваше, това го възбуждаше още повече. Той започна да ме целува отново, докато го правеше, ме избута на леглото, а той легна над мен, бях напълно беззащитен. Но ми харесваше това, което правеше, докато продължаваше да ме целува, изведнъж спря и премина към врата ми, остави няколко смучки, слезна по-надолу до зърната ми като ги облиза и двете, аз стенех...той се засмя.
Ш:Да не би да искаш да спра?
Д:Н-не, продължавай!
Ш:Добре, но да знаеш, че ще съм по-груб...
Д:Аз също!
С няколко движения, избутах Шуга и човекът отгоре вече бях аз, той сега беше беззащитният, беше време и аз да си поиграя със него. Съблякох и неговата тениска, целувах го като ръцете ми бяха зад главата му понякога, той издаваше леки звуци, защото понякога го скубех.
След време почти цялото тяло на Шуга, беше в моите отпечатъци, смучките бяха обсипали кожата му. Той ме избута, като вече бяхме в седнало положение, знаех точно какво ще направи, сложи ръцете си на раменете ми и започна да дере гърба ми...
След време гърба ме болеше, по-скоро ме щипеше, но не обръщах много внимание. Стояхме един срещу друг, чакахме единия да започне, но никой не започваше, вече бях готов за това, което щеше да стане, след всичко което стана, готов съм.
Д:Шуга да го направим!
Ш:Готов съм...
Бутнах Шуга да легне, започнах лека по лека да свалям панталоните му, докато те вече намериха мястото си някъде из стаята. Започнах да галя така добре оформеният му корем, докато не стигнах до боксерките му, личеше си издутината.
Свалих ги, и те също изхвърчаха нанякъде, Шуга ме разсъблече по същия начин, и двамата бяхме напълно голи, той легна, а аз бях над него. Хванах члена му, и започнах да го дразня, докато не се наведох и поех цялата му дължина. Шуга, стенеше...ахх тези звуци, бяха музика за ушите ми.
Д:Обърни се!
Ш:Д-д-добре!
Той се обърна...
Ще те заболи малко... сега вече, разбра колко много те харесвам, искам да съм с теб, с никого другиго...
Хванах члена си, и го сложих точно на входа на Шуга...
Д:Започвам...
Започнах с леки движения, като започвах да ускорявам, все повече и повече, Шуга стенеше толкова силно, че с тези стенания ме караше да стана още по-груб от сега. Накрая свърших в него, и двамата бяхме много изморени, от всичко това...
Ш: Джимин, ти си върха...сега знам колко са силни чувствата ми към теб, след цялото това време прекарано със теб...Обичам те!
Д:Аз също те обичам, повече от всичко на света! Сега се научи да ми вярваш, нали?
Ш:Аз ти вярвах още от преди, но това беше предизвикателство, и ти го изпълни брилянтно...
Аз онемях, но още от началото подозирах нещо такова, все пак случи се, каквото се случи...
Завихме се със чаршава и се прегърнахме, говорихме си и по едно време сме се унесли и сме заспали...
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Господи, написах първият си смут😱много ще радвам ако оставите мнения, как съм се справила♥️😭Дано ви е харесала главата✌🏼
Съжалявам ако има грешки🙏🏻
До скоро 💖

𝙈𝙀 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝘽𝙄𝙏𝘾𝙃 //𝗯𝘁𝘀 {𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱}Where stories live. Discover now