Umyla jsem se dala si make-up a teď ta nejtěžší část-oblečení hmmm..
Zvolila jsem nakonec:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=112143120
Dneska vsázím spíš na pohodlnost,pořád mě všechno bolí a navíc je tam zase zima.
Vyšla jsem ven a vzpomněla jsem si,že nemám auto.
Budu muset busem před školu a tam si ho vezmu.
Šla jsem k zastávce a jen co jsem došla přijel autobus,který jezdí ke škole.
Štěstí,nastoupila jsem sedla jsem si k okýnku a pozorovala okolí.Do uší jsem si dala sluchátka a poslouchala jsem oblíbené písničky:
Baby you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair
Gets me overwhelmed
But when you smile at the ground
It ain't hard to tell
You don't know, oh oh
You don't know you're beautiful
If only you saw what I can see
You'll understand why I want you so desperately
Right now I'm looking at you and I can't believe
You don't know, oh oh
You don't know you're beautiful
Oh oh, that's what makes you beautiful
Jak já tuhle písničku miluju.Mohla bych ji poslouchat pořád.
Autobus se dostal až ke škole.Vystoupila jsem a šla k autu,sedla jsem si dovnitř a zapla topení.
Vyjela jsem z parkoviště.Zamířila jsem k nákupnímu centru,už mám hlad,ten jogurt nestačil.
Vjela jsem na parkoviště a nechala jsem auto hned u vchodu.Vešla jsem dovnitř a ovála mě vůně jídla.
Zamířila jsem do restaurace.
"Co to bude?" zeptala se číšnice.
"Salát s lososem,prosím." objednala jsem si a ona odešla.
Po chvilce jsem měla před sebou salát a přinesla mi ještě ledový čaj.Je to výborné.Dojedla jsem zaplatila a vydala se znovu k autu.
Nastartovla jsem a vyjela spěrem k takové té budce na placení.Zaplatila jsem a vyjela směrem k té čtvrti.
Asi po 15 minutách hledání jsem našla budovu,kde jsem se měla s tím chlapem setkat.Konečně jsem tu.
Otevřela jsem těžké dvoukřídlé dveře a vstoupila dovnitř.Ovál mě teplý vzduch,uvnitř mě překvapil vzhled haly.
Byla moderní a promyšlená do detailů.Miluju takové místa,zamířila jsem k jednomu muži,který stál u stěny.
"Dobrý den,chtěla bych se na něco zeptat..." začala jsem,ale ten muž mě nenechal domluvit.
"Nejste vy náhodou Jasmin Jacobsonová?" zeptal se mě s úsměvem.
"Ano,neste zase vy ten muž,který mi volal?" zeptala jsem se zase já s pobavením v hlase.
"Ano,pojďte už na vás čekají." pokynul mi směrem k jednim z velkých dveří,kterých tu bylo víc než dost.
Následovala jsem ho dlouhými chodbami,dokud jsme nedošli před nějaké dveře a on zaklepal.
"Dále!" ozvalo se zevnitř.
Muž vešel dovnitř a já jsem ho váhavě následovala.Nebyla jsem si ničím jistá,jen tím že na mě uvnitř čeká víc lidí.
Ten muž(spíš taková menší gorila :D),co mě sem dovedla trochu ustoupila,aby mě bylo vidět.
"No přivedl jsem vám tu dívku co jste hledali."řekl někomu,kdo seděl na pohovkách před námi.Bohužel jsem na něj neviděla.
"Skvěle."řekl někdo otamtud. Měla jsem na tváři nechápavý výraz,proč mě hledali?
Gorila(:D) ještě víc ustoupila.Teď už se mi naskytl pohled na lidi co sedí na sedačkách.
Podlomily se mi kolena.T-to n-není m-možný!! říkala jsem si v duchu.
Ale seděli tam,ti nejlepší zpěváci na světě...One direction.
"Ahoj."pozdravil mě jako první hnědovlásek,který seděl na okraji sedačky.
"A-ahoj." řekla jsem váhavě,pořád jsem věřila v to,že si ze mě někdo udělal srandu.
"Rádi tě poznáváme.Já jsem Harry,ale nejspíš se není třeba představovat.Jak jsme zjistili jsi naše fanynka." usmál se na mě tím nejkrásnějším úsměvem zelenoočko.
"R-ráda vás poznávám."vykoktala jsem a pořád jsem na ně koukala,ale tentokrát už s úsměvem.
"Posaď se.Neboj mi nekoušem,teda alespoň někteří." řekl mi Louis s vtipem v hlase.Jsou přesně takový jak jsem si je vždy představovala.
Posadila jsem se do malého křesla hned vedle místa,kde seděl Zayn.
Pohled Zayna
Už když jsem ji viděl na videu,poznal jsem ji.Byla to ona,ta kterou obklíčili ti dva prasáci na tom školním dvoře.Bylo mi z těch kluků zle.Já bych holce nikdy neublížil.
Proč zrovna ona,byla nádherná.Něco mě k ní strašně táhlo.Tehdy,když jsem tomu klukovi vrazil,chtěl jsem tam zůstat a uklidnit jí.Ale riskoval bych prozrazení.
A teď je tady sedí asi dva metry ode mě.Dívka s nádhernýma tmavýma očima,krásnými hnědými vlasy,neuvěřitelným hlasem a okouzlujícím úsměvem..
Co se to s tebou děje Maliku? ptal jsem se sám sebe.
Vždyť ji neznám.Ale je nádherná,ten úsměv,ty rty... Tak rád bych je políbil.
Na co to myslím? Mám s ní pracovat,ale nemůžu se na nic soustředit,když je tak blízko u mě.
Uvědomil jsem si,že na ni možná až moc zírám a tak jsem se rychle podíval jinam.
Pohled Jess
"Tak přejděmě k věci.Viděli jsme tvoje video a myslíme si,že máš úžasný talent."začal Liam.
"Chceme,aby jsi s námi zpívala!" vyjekl Niall.
"Nialle!!"okřikli ho všichni naráz.Přišlo mi to strašně vtipné začala jsem se smát.
"Chtěli jsme to nechat jako překvapení." řekl mu naoko naštvaně Liam.Ale neudržel se a začal se taky smát.
"Takže,jak Niall řekl,byli by jsme moc rádi,kdyby jsi s námi spolupracovala." řekl znovu Liam.Střelil pohledem po Niallovi,který se jen usmíval.
"No,já..páni." vypadlo ze mě jen.Nebyla jsem schopna slov.Tohle jsem nečekala.
ČTEŠ
Karaoke
FanficObyčejná holka jménem Jess má hrozivé tajemství. Je to dívka se zlatem v hrdle.Dostane velkou příležitost ukázat se jako opravdová zpěvačka.Chytne se příležitosti?Otevře se jim? Řekne jim své tajemství? Dokážou ji ochránit?