Kratki test ktorý vás prinuti zamyslieť sa

19 3 1
                                    

Skúste si spraviť tento krátky test a odpovecte si na tieto otázky. Prosím nepoužívajte vyhľadávač.

1.vimenuj 5 najdôležitejších ľudí na svete.
2. Vymenuj posledných 5 výhercov Wimbledonu alebo svetového pohára fifa.
3. Vymenuj posledných 5 miss Slovenska alebo miss Word.
4.Vimenuj aspoň 10 ľudí ktorí získali novelou cenu alebo pulitzerovu cenu.
5. Vymenuj aspoň 5 hercov, ktorý boli ocenení na Academy Awards ako najlepší herec alebo herečka.

Zvládli ste to?

Pointou je že nikto z nás si nepamätá hviezdy včerajška. A nie sú to ľudia, ktorí boli na druhých priečkach. Sú to apslutni víťazi. Žiadne B-čka. Sú to tí najlepší z najlepších. Časom však aplauz ustane. Trofeje stratia lesk. Na úspechi mnohí ľudia zabudnú.

Skúste si však spraviť teraz úplne iní test.uvodite ako sa vám v ňom bude dariť.

1. Vymenuj zopár učiteľov, ktorý ťa podporovali v škole a ovplyvňovali tvoju cestu.
2.vimenuj 3 priateľov ktorý ti pomohli v ťažkých chvíľach.
3. Vymenuj 5 ľudí ktorý ťa naučili niečo čo stalo za to.
4. Spomeň si na pár ľudí, ktorí ti umožňili cíti sa dvolejžitejšim.
5.smomen si na 5 ľudí ktorý si užívajú čas, ktorí s tebou trávia.

Bolo to omnoho ľahšie?
Ľudia ktorí v našich životoch robia skutoční rozdiel nie sú tí, ktorý získali najviac ocenení majú najviac peňazí alebo sú najviac vážni.
Sú to tí ktorím na  nás skutočne záleží.

Pardon že som dlho nevidavala ale chýbala mi inšpirácia.
A potrebujem poradiť mám tu knihy ale neviem ktorú skôr vídať.

1.1 duša 1000 rán.
2. Chodiaci halk
3. Aniel v pekle
4.praznini na maximum.
5

. Dievča z elementov.
6. Princezná v drese.
7. Modrá a biela.
8.spiacia hviezda.

Pomôžte mi prosím alebo mi aspoň povecte poradie.

Love you.

Skutočne Príbehy Skutočných Ľudí Where stories live. Discover now