Βρησκόμουν στο σχολείο μαζί με την Σεσίλια και καθόμασταν στην τάξη μας όπου παρακολουθούσαμε το μάθημα, όταν ξαφνικά ένα αγόρι μπήκε μέσα διακόπτοντας το. Πέρασε μέσα στην τάξη και ερχόταν προς το μέρος μας, κάθησε ακριβώς πίσω μου. Καθώς παρακολουθούσαμε ακόμη το μάθημα ένα μαχαίρι διαπέρασε την καρδία μου. Τότε κοίταξα πίσω και αντίκρησα το αγόρι.
................Ξύνησα ιδρωμένη απο τον εφιάλτη μου. Θέε μου τι ήταν και αυτό;
Το ένιωθα τόσο αληθινό αυτό το όνειρο που αισθανόμουν λές και όντως μου τρύπησαν την καρδιά.....Κοίταξα το ρολόι, ήταν 4 το πρωί.Άκουσα το ξυπνητήρι να χτυπά και το έκλεισα. Δέν θέλω να πάω σχολείο, νυστάζω τόσο πολύ που δεν μπορώ κάν να ανοίξω τα μάτια, αχχ και αυτό το φώς της μέρας δεν με αφήνει και κοιμηθώ ξανά. Ναί είμαι απο εκείνα τα άτομα που δέν μπορούν να κοιμηθούν με φώς.
Σηκώθηκα με πολύ δυσκολία απο το πανέμορφο μου κρεβατάκι και πήγα να ντυθώ. Φόρεσα ένα τζίν, ένα μαύρο φούτερ και τα αγαπημένα μου παπούτσια.
Έπιασα τα μαλλία μου σε κότσο και κατέβηκα στην κουζίνα να πάω να φάω το πρωινό μου. Χερέτησα την μητέρα μου και ξεκίνησα για το σχολείο. Το σχολείο μου δεν είναι και αρκετά κοντά οπότε παίρνω το λεωφορίο, πράγμα που με σπάει αφάνταστα.
Μόλις έφτασα χτύπησε το κουδούνι. Οι πρώτες 4 ώρες πέρασαν βασανιστικά αργά, μίας και η Σεσίλια έλειπε απο το σχολείο. Μου είπαι πως κάτι οικογενειακό της έτυχε και δέν μπορούσε να έρθει. Έτσι έμεινα εγώ σήμερα χωρις διπλανή.
Ντριιιιννν
Επιτέλους άκουσα το κουδούνι για διάλειμμα. Δεν ξέρω πώς τα κατάφερα και άντεξα εκεί μέσα και δέν κοιμήθηκα. Βγήκα έξω όλοι σαν σύφουνας και εγώ, η Κατερίνα και η Αντιγόνη πήγαμε σε ένα παγκάκι και συζητούσαμε για άσχετα πράγματα. Τελικά καταλήξαμε να κανονίσουμε μία έξοδο το σάββατο τη νύχτα!!
Καθώς γελούσαμε, άκουσα μία γνώριμη φωνή να με φωνάζει
<< Μίααα, τί κάνει η πιο όμορφη του σχολείου>> λέει καθώς βρίσκεται δίπλα μου!
<< Γεία σου Αχιλλέα! Καλά είμαι, εσυ;>> του απαντάω με μια γλυκιά φωνή!
<< Καλά πριγκίπισσα μου>>
YOU ARE READING
The bad boy's nerd
Teen FictionΕγώ? Μία μέτρια μαθήτρια, με γυαλιά μυωπίας, φαρδιά εώς κανονικά ρούχα, κοντί, καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια. Αυτός? Είναι το bad boy του σχολείου, καστανά μαλλία με μπλέ μάτια, γυναικάς και πολύ sexy Όταν αυτοί οι δύο διαφορετικοί κόσμοι ενωθού...