Part 7

93 4 3
                                    

Καθόμουν στο καναπέ μου και έβλεπα τηλεώραση αφού δεν είχα τι να κάνω και έλειπε και η μητέρα μου στην δουλεία. Οπότε έφτιαξα λίγα popcorn, έψησα μια pizza και κάθησα στον τεράστιο καναπέ μου και παρακολουθούσα την αγαπημένη μου σειρά teen wolf. Όταν ξαφνικά ακούω το κουδούνι να χτηπάει. Σηκώθηκα και πηγα να ανοίξω όταν ξαφνικά βλέπω μπροστά μου τον Αλέξη και με μια του κίνηση έπεσε πάνω μου και έκλεγε.
<<Α-Αλέξη;>> τον ρώτησα διστακτικά.
Αλλά δεν μου απαντούσε απλά συνέχισε να κλέει.
Τι έγινε; Γιατί κλαίς;
<<Αλέξη πές μου τι έγινε; >> τον ρωτάω.
<<Συγνώμη>> είπε μέσα απο τους λιγμούς του.
<<Ήμουν μεθυσμένος, δεν το ήθελα, δέν ήξερα τι έκανα>> έλεγε και εγώ προσπαθούσα να καταλάβω τι έλεγε.
<<Μήν μου ζητάς συγνώμη και πές μου τι ακριβώς έγινε. Έλα πάμε να καθήσουμε>> του είπα και τον έπιασα απο το χέρι.
<<Λοιπόν πές μου το έγινε σε παρακαλώ>>
<<Χθές που έφυγα απο εδώ ήμουν πολύ στεναχωρημένος ετσι έπιασα το αυτοκίνητο μου και απλά οδηγούσα χωρίς προορισμό, έτσι κατέληξα σε ένα club. Είπα να πιώ ένα ποτό και μετά να φύγω , εε το ένα έγιναν 2 και μετά δεν θυμωμουν τίποτα, το πρωί ξήπνησα και δίπλα μου ήταν ξαπλωμένη μια κοπέλα.>>
Καθώς μου τα έλεγε όλα αυτά, δάκρυα έτρεχαν απο τα μάτια μου.
Γαμώτο, γατί με ένοχλησε αυτο;
Δεν πρέπει.
<< Σέ παρακαλώ πές κάτι>>μου λέει.
<<Ότι και να πώ θα είναι λίγο, σε παρακαλώ μπορείς να φύγεις; >> του λέω και δείχνω την πόρτα με το χέρι μου.
<< Όχι σε παρακαλώ μην μου το κάνεις αυτό. Μία σε παρακαλώ δεν ήξερα τι έκανα. Δέν το ήθελα>>
<<Λυπάμε πολύ Αλέξη>>

Σηκώθηκα και πήγα προς την πόρτα. Την άνοιξα και στάθηκα εκεί να περιμένο να φύγει. Σταύρωσα τα χέρια μου κάτω απο το στήθος μου και αυτό τα "φούσκωσε" περισσότερο. Τότε έπιασα τον Αλέξη να τα κοιτάει .
<< Εε εδώ να κοιτάς>> ρου λέω και δείχνω το πρόσωπό μου.
<< Συγνώμη. Συγνώμη για ΌΛΑ.>>
Μου είπε και μου χαίδεψε τα μαλλιά μου. Τότε ήρθε ποιό κοντά μου και ένωσε το σώμα του με το σώμα μου.
Ξαφνικά έγυρε το κεφάλι του κοντά στο αυτί μου και μου ψυθίρισε.
<<Σαγαπώ και θα κάνω τα πάντα για εσένα>>. Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατα που νόμιζα πως θα βγεί έξω απο την θέση της.
Με φίλησε στο λαιμό μετα στο μάγουλο και έφυγε.

Πέρασε 1 ώρα που έφυγε και εγώ ακόμη τον σκεύτομαι. Αυτό το φιλί στο μάγουλο ήταν ότι πιό ωραίο, ήταν τόσο ζεστό που ένιωθα λές και έπερνα φωτιά.

Τον θέλω και αυτό είναι μεγάλο λάθος. Πώς γίνεται ένα τόσο όμοργο αγόρι να με αγαπαέι εμένα?

The bad boy's nerdWhere stories live. Discover now