<<Τί κάνεις εσύ εδώ;;>> του λέω κάπως απότομα.
<<Άραξε σπασικλάκι, με την αδελφή μου ήρθα.Φύγε τώρα απο μπροστά μου για να περάσω!!>> μου λέει και με σπρώχνει δυνατά, σχεδόν να πέσω κάτω στο έδαφος.
Όταν αντικρίζω την Σεσίλια είχα μείνει να την κοιτάζω με ένα βλέμμα όλο απορία.
<<Ναί, το ξέρω. Αυτός είναι ο αδελφός μου ο Αλέξης. Συγνώμη που ήρθε και αυτός απλά δέν με άφηνε να έρθω αν δέν έρχετουν και αυτός. Και χίλια συγνώμη που σου συμπεριφέρεται έτσι>> μου λέει κάπος αναστατωμένη.
<<Δέν πειράζει, απλά δεν το περίμενα ότι θα ήταν αδελφός σου να πώ την αλήθεια>>
Καθώς μιλούσαμε κοίταζα και τον Αλέξη που χόρευε με την Κατερίνα κάπως προκλητικά, και εγώ έμεινα με το στόμα ανοικτό με αυτά που κάνει η Κατερίνα και μπροστά απο την αδελφή μου.
<<Αμάντααα>> φώναζα της αδελφής μου καθώς προχωρούσαμε πρός το μέρος της.
<<Αμάντα απο εδώ η Σεσίλια. Είναι καινούργια. Σεσίλια απο εδώ η αδελφή μου η Αμάντα, η αγάπημένη μου αδελφή>> λέω χαρούμενη
<<Χάρηκα >>λέει η Σεσίλια ενθουσιασμένη
<<Παρομοίως>> απαντάει η αδελφή μου.Η ώρα πέρασε τέλεια, χορεύοντας μέχρι που κουραστήκαμε και καθήσαμε να δούμε ταινία. Βάλαμε μια τρομακτική γιατί ήταν και ο ηλίθιος Αλέξης εδώ. Καθήσαμε η Αντιγόνη, η αδερφή μου, εγώ, ο Αλέξης και δίπλα του η Κατερίνα. Σίγουρα της άρεσε ο Αλέξης απλά δεν ήθελε να το παραδεχθή τώρα. Εγώ κάθησα δίπλα του μόνο και μόνο επειδη επέμενε να καθήσω δίπλα του.
Δεν μου αρέσει καθόλοθου ο Αλέξης, είναι ανόμαλος, κακός, εγωιστής και πολλά άλλα που αν καθήσω να σας τα λέω θα περάσει 1 χρόνος.Καθώς παρακοκουθούσαμε την ταινία είχε σκηνές κάπως πολύ τρομακτικές και εγώ ασηνήδητα έπιασα το χέρι του Αλέξης και εκείνος μου το κρατούσε απάλα.!! Δεν ξέρω γιατί αλλά ένιωθα λές και ήμουν στον παράδεισο.
'Μία υπερβάλεις, μην είσαι ηλίθια. Αυτός δέν πρόκειται να σε προσέξει. Όλο σε βρίζει εσένα και σε διατάσει .' Μου λέει το υποσυνίδητό μου.Όταν τελείωσε και η ταινια. ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ. Σηκωθήκαμε όλοι και η Αντιγόνη μας είπε πως θα πάει σπίτι της γιατί νύσταξε. Έφυγε και κ Κατερίνα μετά απο λίγο και τελευτέοι έμεινα η Σεσίλια και ο Αλέξης.
Του είπα αν θέλουν να μείνουν ακόμα λίγο αλλα μου είπε η Σεσίλια πως πρέπει να φύγουν.
Ήθελα να μείνουν κιάλο αλλά δέν πειράζει.
<< θα μείνω εγώ, αν θέλεις σπασικλάκι!>> μου λέει ο Αλέξης με ένα βλέμα όλο νόημα. Καταλαβαίνεται το εννόω.
<< Όχι ευχαριστώ, δέν χρειάζεται>> του παντάω ειρωνικά
<<Μα γιατί μωράκι μου; Θα περάσουμε τέλεια.>> μου λέει σουφρόνοντας τα χείλη του
<<ίουυ, μακρυά μου>> του απαντάω
<<Έλα Αλέξη, φύγαμε γιατί θα τα ακούσεις τώρα>> Του λέει η Σεσίλια θυμωμένη
<<Γιατί τι έκανα>> λέει λίγο θυμομένος.
<<Προχώρα. Καληνύχτα Μία, ευχαριστούμε για όλα, ήταν τέλεια! Να το ξανά κάνουμε!!!>> του λέει επίσης θυμομένη!
<< Όπως δίποτε>> λέει ενθουσιασμένος ο Αλέξης
<<Αλέξη, εσύ μήν μίλας>> του λέει
<< χαχαχα, σίγουρα θα το ξανά κάνουμε. Καληνύχτα>> τους λέω εγώ, γελόντας πολύ.
<<Καληνύχτα>> λένα και η δύο και με μία κίνηση έκλησαν την πόρτα πίσω τους.Εγώ προχώρησα πρός τον καναπέ και με μία γρήγορη κίνηση κάθησα. Μετά απο λίγα ήρθε και η αδελφή μου που ήταν στο μπάνιο και κάθησε και εκείνη μαζί μου
<<πολυ κουράστικα >> μου λέει αναστενάζωντας
<<και εγώ, είμαι πτώμα απο την κούραση>>
<< Ο Αλέξης μήπως σου έκανε καμάκι;;(!!) , τον είδα κάπως να σου κολλάει, ξέρεις τη εννοώ>> μου λέει με πολύ περιέργια
<<Τί λές; Καμία σχέση. Αυτός με μισεί, συνέχει με βρίζει και με κοροιδεύει>> της λέω χωρίς καμία έκφραση στο πρόσωπο μου.
<<Ναί ναί , σε είδα πως "πηδούσες" πάνω του όταν φοβόσουν>> μου λέει περιπεχτικά, και κρυφογέλασε
<<Απλά φοβήθηκα, δέν φτέω έγω. Ναί, είναι πολύ όμορφος αλλα όχι για εμένα, καταλαβαίνεις>> της λέω κάπως απογοητευμένη και νομίζω πως μα κατάλαβε, αφού μετά απο λίγο μου λέει
<<Οοο Μία, τον ερωτεύτηκες>> μου λέει, χαζογελώντας!!
<<Και εσύ, είσαι ερωτευμένη με τον Νικόλα!! >>της λέω και εγώ και πεθάναμε στα γέλια!<<Άντε πάμε να κοιμηθούμε, αύριο έχεις και σχολείο>> μου λέει κουρασμένη
<<Ναί, ευτυχώς αύριο είναι παρασκευή>>
<< Ναί, άντε πάμε τώρα>> μου λέει καθώς χασμουριότανΚαθώς ξάπλωνα στο κρεβάτι μου, σκευτόμουν όλα όσα έγιναν στο party! Να πώ την αλήθεια σκευτόμουν συνέχεια τον Αλέξη. Ήταν τόσο όομορφος σήμερα όπως και κάθα μέρα. Απλά γαμώτο είναι πολύ γυναικάς, σίγουρα δέν έχει νιώση ποτέ τίποτα για καμία απο αυτες. Απλα ήθελε να ικανοποιήση τις ορέξεις του και τίποτα παραπάνω.
Όμως όποτε τον αγγίζω νιώθω όλο μου το σώμα να ηλεκτρίζεται, όποτε τον βλέπω δέν νιώθω τα πόδια μου και νομίζω πώς έχω και ταχυκαρδίες.
Και αν όντως είμαι ερωτευμένη μαζί του; Τί θα κάνω;
Αυτός μου συμπεριφέρεται απαίσια.
Λές να με θέλει και εκείνος;
Μα τι λέω, αποκλείεται.Και με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος.
YOU ARE READING
The bad boy's nerd
Teen FictionΕγώ? Μία μέτρια μαθήτρια, με γυαλιά μυωπίας, φαρδιά εώς κανονικά ρούχα, κοντί, καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια. Αυτός? Είναι το bad boy του σχολείου, καστανά μαλλία με μπλέ μάτια, γυναικάς και πολύ sexy Όταν αυτοί οι δύο διαφορετικοί κόσμοι ενωθού...