Η μία μέρα πέρασε πολύ βαρετά, δέν έκανα και τίποτα οπότε πέρασε πολύ αργά. Ευτυχώς σήμερα θα έρθει η αδελφή μου. Είμαι τόσο χαρούμενη που δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο!
Περίμενα με ανηπομονησία να έρθει η μητέρα μου απο το αεροδρόμιο. Είναι 1 ώρα μακρυά περίπου οπότε έβαλα μία ταινία να δώ.
Περίμενα, περίμενα και περίμενα!!
Όταν ακούω την πόρτα να ανοίγει πετάχτηκα απο τον καναπέ μου ενθουσιασμένη!
<<Αμάνταααα, επιτέλους!!>> έλεγα καθώς την αγκάλιαζα σφηχτά!
<<Μία, μικρή μπυ αδελφήηη, τί κάνεις;>>μου λέει και με αγκαλιάζει και εκείνη με την σειρά της.
<<Τώρα που σε ξανά είδα πάααρα πολύ καλά, εσύ πώς είσαι>της λέω με ενά τεράστιο χαμόγελο.
<< Τέλεια είμαι. Πάμε να μου πείς τα νέα σου!!!Ανυπομονώ να σου πώ και τα δικά μου>> μου λέει ανυπόμονη
<<Πάμε στο δωμάτιο μου>> της λέω και την σπρώχνω με ενθουσιασμό.Ανεβήκαμε τα σκαλιά και μπήκαμε στο δωμάτιο μου. Καθήσαμε στο κρεβάτι μου και μιλούσαμε για διάφορα θέματα.
<<Για πές, κανένα αγόρι;>> με ρωτάει με πολύ περιέργια.
<<Μπά, όχι, και καλύτερα! Δέν θέλω να μπλέξω τώρα με αγόρια. Είμαι 2 λυκείου πρέπει να συγκεντρωθώ στα μαθήματα μου αν θέλω να σπουδάσω αυτό που αγαπώ!! Εσυ; Κανένας φοιτητής που σου έκλεψε την καρδιά σου;>>της απαντάω και την ρωταω μετά!!
<<Κοίτα, όλες χρειαζόμαστε ένα αγόρι δίπλα μας να μας λέει πόσο όμορφες είμαστε και πόσο μας αγαπάει. Να μας το δίχνει κάθε μέρα, κάθε λεπτό όταν βρίσκεται κοντά μας.Οπώτε ζήσε τώρα τον έρωτα και την αγάπη, τώρα που είναι νέα και πανέμορφη.!! Εγώ, βρίκα ένα αγόρι αλλα του το παίζω λίγο δύσκολη. Αλλά δεν στο κρίβω είναι ΘΕΌΣ και πολύ sexy! >> μου λέει με μία έκφραση στο πρόσωπο της λές και θα κάνει έκρηξη.
<<Πές τα μου όλα!!! Πώς γνωριστήκατε, το όνομά του, αν προσπάθησε να σε φιλήση... τα ΠΆΝΤΑ!!!! >> της λέω και εγώ ενθουσιασμένη με την σειρά μου!!
<<Λοιπόν τον λένε Νικόλα είναι 2 χρόνια πιό μεγάλος μου και με βοηθάει μερικές φορές, και μου δίνει τις σημειώσης του που είχε απο τον πρώτο χρόνο στην Νομική. Τον γνώρησα τύχαια. Καθώς περπατούσα μου έπεσαν στο πάτωμα κάτι βιβλία και αυτός προσφέρθηκε να με βοηθήσει. Ήταν τόοοααο romantic είναι λές και εκείνη η σκηνή βγήκε απο ταινία>> μου λέει με ενα πρόσωπο γαμάτο αγάπη για εκείνον.
<< Οοο αδελφούλα χαίρομαι για εσένα, που επιτέλους βρίκες τον έρωτα της ζωής σου.!! Απλά δεν πρέπει να τον βασανίζεις άλλο, είναι κρίμα! Εγώ λέω να πά να του πείς τη νιώθεις για εκείνον. Είναι φώς φανάρι πως θέλει να προχωρίσει το θέμα σας. Και μην νομίζεις πως βοηθάει όταν τον "φτήνεις">> της απαντάω εγώ, προσπαθώντας να την βοηθήσω.
<<Έχεις δίκαιο! Όταν πάω πίσω στην Αγγλία θα του πώ πως νιώθω! Πιστεύω πως θα νιώθει και εκείνο το ίδιο.>> μου λέει χαρούμενη και με πρόσωπο γεμάτο απο απόφαση!!!
<<Εγώ βαφτίζω το μωρό>> λέω και ξεσπάμε σε γέλια.
YOU ARE READING
The bad boy's nerd
Teen FictionΕγώ? Μία μέτρια μαθήτρια, με γυαλιά μυωπίας, φαρδιά εώς κανονικά ρούχα, κοντί, καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια. Αυτός? Είναι το bad boy του σχολείου, καστανά μαλλία με μπλέ μάτια, γυναικάς και πολύ sexy Όταν αυτοί οι δύο διαφορετικοί κόσμοι ενωθού...